10-21-2014, 11:18 AM
Тогава майстора е прав
Ама не щото преди е било с едно мсало ,а после с друго,а просто защото не е било качествено.
Прав е в това ,че нагарът по клапана се нагрява до червено и гориво-въздушната смес в съответния цилиндър се самозапалва инцидентно,предизвиквайки детонации.
Или по-добрият вариант - някой от повдигачите е запекъл и не затваря овреме .Тогава сместа щедоизгаря в изпускателния колектор.
Ама не щото преди е било с едно мсало ,а после с друго,а просто защото не е било качествено.
Прав е в това ,че нагарът по клапана се нагрява до червено и гориво-въздушната смес в съответния цилиндър се самозапалва инцидентно,предизвиквайки детонации.
Или по-добрият вариант - някой от повдигачите е запекъл и не затваря овреме .Тогава сместа щедоизгаря в изпускателния колектор.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->