The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Няколко въпроса от нов собственик на V50 2.0D 2008

#31
alesist Wrote:Аз също страдам от този проблем - пали перфектно, но студена за около 2 минути тресе двигателя яко и пуши синьо-сив пушек. След това има леко придърпване, притъсване, но не е чак толкова зле...
Диагностиката е ос защото не могат да видят наляганията на дюзите поотделно... от там на стенд - сваляне+проверка+вана - 130 лв. Оказа се на две дюзи магнита е тръгнал и не работят коректно. Сложиха една читава моя+три чисто нови дюзи да проверят от там ли е проблема и двигателя заспа....!
В резултат - трябва да се рециклират и четирите, защото не знам каква си компенсация щяла да замине ако се направя само две! 4 бр х 250 лв + два дни в сервиза и казаха че вс. ще е ОК

Колега ти сигурен ли си че така отговаряш на въпроса по темата?

Обикновено при скорост до 120-130 км/ч тресе волана от предни гуми и/или джанти, а над 130 км/ч от задни такива.
ex XC90
Reply

#32
Smile Поне в точка 1 от въпросите на колегата...
Reply

#33
Всяка информация е полезна и съм ви благодарен. За тези втулки, уплътнителите на джанти се оказа голяма драма, нито мотоекспрес ги имат, нито диана и никой не ти казва нищо. Най-накрая в маргел ми казаха идвай, мерим, ако ги няма ги поръчваме и на другият ден са готови.
А тези ремонти по дюзите, къде ти ги правиха, че май и аз ще отивам на там, но едно по едно, първо през МП за да видим тяхната диагностика какво ще кажа. А накрая вече, просто се усилва повечко музиката и всички проблеми по колата изчезват Smile
Reply

#34
Днес монтирах втулките на джантите и вече няма игране на волана и тресене. Какво нещо са 4 малки пластмасови рингчета от по 2мм дебелина. Разбира се третият вулканизатор пак каза че баланса е бил зле. Поне това го оправихме. След 2 седмици каране без придърпване, днес пак имаше малко придърпване, дали го прави когато отивам към празен резервоар? може ли да има връзка?
Reply

#35
Така е, прави разлика и то огромна, когато няма кой да центрова джантата! Wink Важното е, че си отстранил проблема и всичко е наред.

Ето ти нещо интерсно като добавчица за дюзите и двигателя!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/Tunap-983-Diesel-Fuel-Cleaner-/390968952833?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5b0790c801#shpCntId">http://www.ebay.co.uk/itm/Tunap-983-Die ... 1#shpCntId</a><!-- m -->

Много е добро, провано и доказано! Smile Само това ползвам освен 2т масло, на 10к мили.
Volvo For life!
Reply

#36
JMI Wrote:Така е, прави разлика и то огромна, когато няма кой да центрова джантата! Wink Важното е, че си отстранил проблема и всичко е наред.

Ето ти нещо интерсно като добавчица за дюзите и двигателя!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/Tunap-983-Diesel-Fuel-Cleaner-/390968952833?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5b0790c801#shpCntId">http://www.ebay.co.uk/itm/Tunap-983-Die ... 1#shpCntId</a><!-- m -->

Много е добро, провано и доказано! Smile Само това ползвам освен 2т масло, на 10к мили.

Би ли споделил отново рецептата за двутактовото - кога, колко, как, защо?
Reply

#37
Ти нямаш ДПФ вече, така че си купуваш минерално масло JASO FB или FC (пише я спецификацията на етикетите им) и при всяко зареждане на дизел слагаш в съотношение 250-300:1. Аз слагам в съотношение 300:1 смята се по лесно, а по някога дори и повече масло. Кара двигателя да работи, без да се чува.
Volvo For life!
Reply

#38
JMI Wrote:Ти нямаш ДПФ вече, така че си купуваш минерално масло JASO FB или FC (пише я спецификацията на етикетите им) и при всяко зареждане на дизел слагаш в съотношение 250-300:1. Аз слагам в съотношение 300:1 смята се по лесно, а по някога дори и повече масло. Кара двигателя да работи, без да се чува.

300:1 означава , че на 70,00 L. нафта 0,233 L. масло . Правил съм си експеримент и съм сипвал и по 50 ml. и по 1 L. масло на резервоар , няма проблем . Дори и 50 ml. се усещат и двигателя почва да мърка. Smile
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#39
Или по просто сказано на 300 литра гориво 1 литър масло! или на 30литра гориво 100мл. масло. Wink

Дори 1 литър масло да сложиш на 30 литра, нищо лошо няма да направиш, дори ще маже и ще мърка, както никога преди, Big Grin но
и на без това скъпото гориво да добавяш 10-20 лева на резервоар си е направо лукс! Wink
Volvo For life!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)