Posts: 1,353
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Mazda CX5 - ex XC90
alesist Wrote:Аз също страдам от този проблем - пали перфектно, но студена за около 2 минути тресе двигателя яко и пуши синьо-сив пушек. След това има леко придърпване, притъсване, но не е чак толкова зле...
Диагностиката е ос защото не могат да видят наляганията на дюзите поотделно... от там на стенд - сваляне+проверка+вана - 130 лв. Оказа се на две дюзи магнита е тръгнал и не работят коректно. Сложиха една читава моя+три чисто нови дюзи да проверят от там ли е проблема и двигателя заспа....!
В резултат - трябва да се рециклират и четирите, защото не знам каква си компенсация щяла да замине ако се направя само две! 4 бр х 250 лв + два дни в сервиза и казаха че вс. ще е ОК
Колега ти сигурен ли си че така отговаряш на въпроса по темата?
Обикновено при скорост до 120-130 км/ч тресе волана от предни гуми и/или джанти, а над 130 км/ч от задни такива.
ex XC90
Posts: 40
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2014
Reputation:
0
Поне в точка 1 от въпросите на колегата...
Posts: 52
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2014
Reputation:
0
Всяка информация е полезна и съм ви благодарен. За тези втулки, уплътнителите на джанти се оказа голяма драма, нито мотоекспрес ги имат, нито диана и никой не ти казва нищо. Най-накрая в маргел ми казаха идвай, мерим, ако ги няма ги поръчваме и на другият ден са готови.
А тези ремонти по дюзите, къде ти ги правиха, че май и аз ще отивам на там, но едно по едно, първо през МП за да видим тяхната диагностика какво ще кажа. А накрая вече, просто се усилва повечко музиката и всички проблеми по колата изчезват
Posts: 52
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2014
Reputation:
0
Днес монтирах втулките на джантите и вече няма игране на волана и тресене. Какво нещо са 4 малки пластмасови рингчета от по 2мм дебелина. Разбира се третият вулканизатор пак каза че баланса е бил зле. Поне това го оправихме. След 2 седмици каране без придърпване, днес пак имаше малко придърпване, дали го прави когато отивам към празен резервоар? може ли да има връзка?
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Така е, прави разлика и то огромна, когато няма кой да центрова джантата! Важното е, че си отстранил проблема и всичко е наред.
Ето ти нещо интерсно като добавчица за дюзите и двигателя!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/Tunap-983-Diesel-Fuel-Cleaner-/390968952833?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5b0790c801#shpCntId">http://www.ebay.co.uk/itm/Tunap-983-Die ... 1#shpCntId</a><!-- m -->
Много е добро, провано и доказано! Само това ползвам освен 2т масло, на 10к мили.
Volvo For life!
Posts: 52
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2014
Reputation:
0
JMI Wrote:Така е, прави разлика и то огромна, когато няма кой да центрова джантата! Важното е, че си отстранил проблема и всичко е наред.
Ето ти нещо интерсно като добавчица за дюзите и двигателя!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/Tunap-983-Diesel-Fuel-Cleaner-/390968952833?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5b0790c801#shpCntId">http://www.ebay.co.uk/itm/Tunap-983-Die ... 1#shpCntId</a><!-- m -->
Много е добро, провано и доказано! Само това ползвам освен 2т масло, на 10к мили.
Би ли споделил отново рецептата за двутактовото - кога, колко, как, защо?
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Ти нямаш ДПФ вече, така че си купуваш минерално масло JASO FB или FC (пише я спецификацията на етикетите им) и при всяко зареждане на дизел слагаш в съотношение 250-300:1. Аз слагам в съотношение 300:1 смята се по лесно, а по някога дори и повече масло. Кара двигателя да работи, без да се чува.
Volvo For life!
Posts: 1,194
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
JMI Wrote:Ти нямаш ДПФ вече, така че си купуваш минерално масло JASO FB или FC (пише я спецификацията на етикетите им) и при всяко зареждане на дизел слагаш в съотношение 250-300:1. Аз слагам в съотношение 300:1 смята се по лесно, а по някога дори и повече масло. Кара двигателя да работи, без да се чува.
300:1 означава , че на 70,00 L. нафта 0,233 L. масло . Правил съм си експеримент и съм сипвал и по 50 ml. и по 1 L. масло на резервоар , няма проблем . Дори и 50 ml. се усещат и двигателя почва да мърка.
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Или по просто сказано на 300 литра гориво 1 литър масло! или на 30литра гориво 100мл. масло.
Дори 1 литър масло да сложиш на 30 литра, нищо лошо няма да направиш, дори ще маже и ще мърка, както никога преди, но
и на без това скъпото гориво да добавяш 10-20 лева на резервоар си е направо лукс!
Volvo For life!
|