The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпроси са S80

#1
Здравейте, приятели,
наред с 850 и 960-те се загледах и в бензиновите S80 и по конкретно в тази обява: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11407506484386343&slink=80e4md">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=80e4md</a><!-- m -->.
Въпросите ми са следните, т.к. не намирих във форума много коментари за S80-та и по конкретно - за турбо моторите.
1. Това със старият В5204Т ли е или с В5234Т е?
2. Някакви по сериозни болежки/ядове с първите S80-и?
3. Кой е по-добрият турбо мотор в периода 98-2003?
4. Как стои въпросът с газификацията?
5. Автоматикът издържа ли ги толкова мнго "коне"?
6. Как е ходовата част - здрава, проблемна, скъпа?
Моля ви споделете малко инфо за S80, а и за други неща, които съм забравил да попитам, но са важни за първата генерация на модела.
Благодаря! Златан
Reply

#2
Здравей, аз карам дизелова S80-ка и мога да ти отговоря на част от въпросите. Автоматикът, като цяло не се препоръчва поради скъп последващ ремонт. Това поне разбрах от предишни мои питания преди да купя колата. Ходовата част със сигурност не е скъпа поне по мойте представи, за пример шарнир на АС Метал е 44 или 48 лв. без отстъпки, цена в сервиз. Аз се качих на Волво от мерцедес и съм повече от приятно изненадан, като качество съм повече от доволен, като не ми харесва единствено това че можеше да е по-добре обезшумена по мое мнение Smile
Reply

#3
Благодаря, колега!
А автоматикът еднакъв ли е за всички - дизели и бензин? Колеги, ще ви бъда благодарен и за линкове, т.к. нещо не мога да се ориентирам с търсачката.
Лек и успешен ден!
Reply

#4
Мотора е B5204T доволно здрав и безпроблемен двигател. И като всеки турбиниран мотор си глътва по литър, литър и половина масло на 10000км. Wink


Ходовата част дава проблеми предимно по предницата. Внимавай за необичайни шумове пи хидравликата, масло в маншоните на рейката и омазана с хидравлична течност помпа. Там е скъпо. Железариите по ходовата част са на нормални цени.

Горния тампон на мотора, ако е скъсан - купи си от МП нов и от никъде другаде. Купени тампони от разни други магазини за резервни ласти довеждат до непрекъснатата им смяна през 5-6 месеца... Същото е и с доста други части.

Сменяй свещите редовно на 30-40к км за да нямаш ядове с бубините. За предпочитане са свещи от МП.

За автоматик-а и газификацията нямам наблюдения - карам такава с ръчни скорости и на бензин.
Reply

#5
Макар и не точно по темата, но избягвай такива с облизани мотори като тази от обявата за която питаш, не е гаранция но е почти сигурно че е измит за да се прикрият течове по мотора и хидравликата.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#6
Благодаря, колеги!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)