The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
досадно чукане/хлопане

#11
Това за което говорите, ако правилно съм ви разбрал, е "мъртъв ход", ако е така тогава трябва да демонтираш амортисьорите и пак си трябва опитен човек който да го усети, особенно ако е в начален стадий :!: :!: :!: А по въпроса за замяната на алуминиевите тампони със стария модел, мисля че няма как да стане, но я все пак да ми припомниш как се захващат алуминиевите към моста :!: :!: :!:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#12
ето тук: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=4198&start=40">viewtopic.php?f=8&t=4198&start=40</a><!-- l --> ги има снимани и двата варианта.
Reply

#13
Имаме новина, както се казваше!
Вече намерих "ключа" от палатката!
Още вчера го намерих де ама пиша сега след едно ходене по работа до Пловдив/това ми бе теста дали всичко е ОК/.
Та:
Явно първият проблем наистина са били тампоните на стаб. щанга. Ама Идиотите дето не успяха да сменят тампоните са забравили да затегнат гайката, която държи главината и полуоската, на предно ляво колело. Като вдигнахме колата на крика колелото се клатеше с двата пръста. При затягането гайката направи почти цял оборот- повече от 3/4.
Ама вие сега да не си помислите, че съм се отказал да ги сменям? Така нещо ще ме гризе постоянно от вътре, че едното е ново а другото старо.

П.С.
Все повече се убеждавам, че сервиза е просто сграда, а някой друг вътре може да ти реши проблема от раз/или пък да се чудиш после как си могъл точно там да се нахендриш!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)