The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Заслужава ли си толкова старо Volvo

#61
Разликата ще дойде, когато двете коли се натовярт. Ако ги напълним и двете с максимално допустимата им маса битъла най-малко ще е наравно с v40 2.0 140hp(този преди 2000-ната, по-новия може и по-добре да е ).
Reply

#62
hsf Wrote:Разликата ще дойде, когато двете коли се натовярт. Ако ги напълним и двете с максимално допустимата им маса битъла най-малко ще е наравно с v40 2.0 140hp(този преди 2000-ната, по-новия може и по-добре да е ).
Хе ми тогава щом е така то според теб 1.8 115 ще изостане в пъти повече от Бийтъла ако са натоварени. Confusedhock: Нещо не се вързва тази теория,позволи ми да не се съглася с теб колега,нека и по запознатите колеги да си кажат мнението,но мисля,че се бъркаш нещо.От писаното от колеги във форума съм чел,че 1.8 и 2.0 ако са празни почти нямат разлика във вървенето,а тя се получава тогава когато са натоварени.
Reply

#63
dimitar76 Wrote:И аз не мога да видя някаква същественна разликамежду Бийтъла 2.0 8V и 1.8 на Волвото с тази разлика,че на 5та при 120км/ч. Бийтъла е на 3600 оборота, а Волвото на 3150об/мин.Като се замилим реално нямам какво чак толкова и то яко Big Grin да спъва Волвото между двигателя и колелата освен предавателните числа на скоростите и диференцеала за да не може да върви,а те са почти еднакви с тези на Фолксвагена. Wink

Все пак СК е посредник между двигателя и колелата. Една СК е просто преобразувател на въртящ момент.
Мога да ви дам два примера от личен опит.
Волвото от подписа ми и:
Опел Вектра Б с дв-л Х20ХЕВ 100кВ и 5 степенна мех.СК.
На горе посочената скорост Опела и Волвото са с еднакви обороти на двигателя, цитираните по- горе, според оборотомерите на колите.
Другата е Алфа Ромео 147 1,6TS 105кс, и отново с 5 степенна мех.СК.
Мога да ви кажа, че на пета оборотите на двигателя са и с около 500 в повече, от колкото на Волвото, при еднакви скорости на движение. Алфата се усеща с една идея по- пъргава при набиране.
Точно поради това по- преди в тази тема. Казах, че според мен на волвото, като моето, са му сложили СК като за двулитров дв-л. Т-е на 1,8- 115кс му идват малко дълги скоростите/специално за мен 4та и 5тар другите са ми ОК/. Но това пък е за сметка на разхода на гориво падал съм и до 8/100 газ Big Grin
Reply

#64
Да наистина са дълги скоростите на Волвото дори и първата според мен и за това се налага някой път особенно на баир да се премине на пониска скорост.Що се отнася до Вектрата Б с 2.0 100квт. мотор карал съм такакава ама до 2500/об. хич я няма мога смело да кажа,че иска много големи обороти за да върви,имал съм Вектра А 2.0ХЕ мотор 110квт. и тя е същата работа.
Reply

#65
Чудя се какво е това чудене. С Bell имахме волва S40 97. Моето 2.0 неговото 1.8 и двете ръчка и без газови. Разликата беше само при натоварени - 2.0 една идея по бързо катереше баирите. Разхода при 16 и повече годишна кола не може да е по каталог. По спомен нашите горяха около 8-9 извънградско и 12-14 градско. И колега колкото повече теория набутваш при избора си толкова по-объркано ще става и ще се чустваш все по-несигурен. Ясно е, че късмета е на първо място.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)