Мерси за инфото. Ами те май масово не са наясно, че "новите" двигателите 1.8 122 и 2.0 136 са без капаци, защото много обяви са объркани. Особено за 2.0 на много коли 1997, 1998г. пише, че са 136, не знам нарочно ли го правят.
Аз се ориентирах по ауспуха - на 140 са две по-малки тръби една до друга, а на 136 е една, но по-голяма.
Мислех си, понеже 2.0 136 почти няма, за ориентир дали има разлика в разхода с 2.0 140 може да послужи, ако някой има наблюдение над разхода на 1.8 115 и 1.8 122. Ако има разлика в полза на 122 значи и при двулитровите трябва да има.
Оооооо, те джамбазите са НАЙ-ГОЛЕМИТЕ разбирачи на модели и спецификации! Винаги се забавлявам искрено, когато им задам някой друг провокативен въпрос, като дали имат DPF или вече са го махнали, а те ми се кълнат, че си е там и не са го пипали ...........на бензинов автомобил !!!
Имал съм в миналото и такива дето са ме убеждавали, че колата била не 12 волтова , ами 16 волтова - така пишело на пластмасовия капак.....
mevdo Wrote:Оооооо, те джамбазите са НАЙ-ГОЛЕМИТЕ разбирачи на модели и спецификации! Винаги се забавлявам искрено, когато им задам някой друг провокативен въпрос, като дали имат DPF или вече са го махнали, а те ми се кълнат, че си е там и не са го пипали ...........на бензинов автомобил !!!
Имал съм в миналото и такива дето са ме убеждавали, че колата била не 12 волтова , ами 16 волтова - така пишело на пластмасовия капак.....
Абе ти запазени 850 D5-ци не си ли гледал по Горубляне - "Страшен дизел господине, ще Ви надживее!" :mrgreen:
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
В този форум намерих мнение на собственик на с40 от 1997, че е с мотор 122к. и че този със 115 бил на митцубиши...[/quote]
А реално 115-то коня какъв мотор е аз знам,че си е на Волво,но много колеги ми казват,че е на Рено други пък на Форд? :o hock:
От бензиновите има само един на Мицубиши, на капака на мотора е с означение GDI, останалите са Волво. Вече при дизелите има на Рено. Този за който питаш е на Волво.
Cavalera Wrote:............ Примерно за 40-ките нещо от сорта на:
Всички дизелови двигатели са френски, разработка на Рено.
D4192T 1996-1999, 1870cm3 90кс( 66kW)/4250rpm, 176Nm/2250rpm, 13.0s, 180km/h(max), S/V40 ТD - индиректно впръскване, горивна система Lukas.
D4192T2 1999-2000, 1870cm3 95кс( 70kW)/4000rpm, 190Nm/2000rpm, 12.5s, 180km/h(max), S/V40 1.9D - директно впръскване, но не common rail, горивна система Bosch.
D4192T3 2000-2004, 1870cm3 115кс( 85kW)/4000rpm, 265Nm/1750rpm, 10.5s, 195km/h(max), S/V40 1.9D - common rail на базата на 1.9dCI с по-голямата турбина Garrett T17.
D4192T4 2000-2004, 1870cm3 102кс( 75kW)/4000rpm, 215Nm/1750rpm, 12.0s, 185km/h(max), S/V40 D - common rail на базата на 1.9dCI с турбина Garrett T15.
Всички бензинови двигатели на С/В40 (изключвайки GDI, произведен от Mitsubishi) са версии на "Volvo modular motors" и са произвeдени от Volvo, на базата на по-големия 5-цилиндров 2,4л B524, който дебютира през 1992г., но за разлика от него е 1 цилиндър по-малко (4 вместо 5)". Те са построени в завода "Volvo Cars Engines" намираш се в Skövde, Швеция. Компанията първоначално се е наричала "Penta Works", в последствие купена от Volvo през 1935 година.
Добре полафихме, но се отклонихме от темата. Dimitar76, ако имаш наблюдения напиши какъв ти е разхода извънградско/градско в София, в Пловдив, на какво гориво. И който има 122к. мотора да напише неговия разход, за да видя има ли разлика в разхода м/у двата двигателия.