Няма шанс!И да ти направят само ключ(нарязана заготовка)и да успееш да отключиш вратата - алармата ще се задейства веднага!За палене да не говорим! Това е ВОЛВО!!! :lol:
Ключът да е нарязан, но И С имобилайзер, т.е. след като отключиш и се разписка, когато го вкараш и завъртиш да запали и да изключи алармата? - Пита се дали и МП знаят дали има такъв вариант? Като на Пежото 307 на жената - справка поста ми долу на предната страница...
Едни ключар ми иска в Русе 90 лв за такъв ключ - от Франция оригинален дойде за по-малко от 50 лв!?!
VW Golf II'84-ex AUDI 100 C4'93-ex
Volvo V40 MY96 1.8i 85kW-еx
VW PASSAT B5.5'02 1.9TDI PD-ex, C3'03 1.4HDI 50kW-ex
Volvo V70 II MY02 2.4 D5 120+kW+M56, 307face'06 1.6HDI 81kW-ex
Volvo V70 II MY05-face 2.4 D5 120kW+AW55-50SN - на части
Volvo V70 III MY09 2.4 D5 136+kW TF-80SC-ex, Rav4'06 2.2D4D 100kW-ех
Volvo XC60 MY09 2.4 D5 136+kW M66 SUMMUM PAN Volvo XC60 MY15 D4204T5 TG-81SC FWD
В предния си пост ти поясних какво можеш да направиш с такъв ключ колега. Никой от нас не знае с какви дистанционни разполагаш, споменал си че има няколко различни. Колегата pliva също ти е казал какво можеш да направиш с такъв ключ. Имобилайзер е това което пречи на колата да запали, а не да дезактивира алармата. В случая в ключа има чип който при поставяне в гнездото на контактния ключ се чете от колата и можеш да запалиш, но това няма връзка с отключването на колата и дезактивиране на аларма, особенно пък ако е заводска. Такъв ключ можеш да си направиш дубликат, но той няма да ти дезактивира алармата.
Предполагам дистанционните и ключовете са като тези от снимката.
Ами аз точно това питах всъщност - понеже при 307-цата ДЕактивира фабричната аларма. Пък аз май имам допълнително монтирана аларма, въпреки че оригиналното централно заключване /не съм сигурен всъщност дали има фабрична аларма моята/ си работи с 2-те дистанционни без проблем.
Имам 2 ключа - 1 редовен и 1 сервизен /не отключва жабката само ми казаха, но има ли ограничение в работата на мотора/като време или друго/ - незнам, и ще пробвам.
Тук е момента и да попитам -
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.aliexpress.com/item/Replacement-Shell-Folding-Flip-Smart-Keyless-Entry-Remote-Key-Case-Fob-5-Button-For-Volvo-S80/32220647242.html">http://www.aliexpress.com/item/Replacem ... 47242.html</a><!-- m -->
Това дали се получава и някой дали има инфо - да си вградиш ключа в обща кутийка с дистанционното на централното?
VW Golf II'84-ex AUDI 100 C4'93-ex
Volvo V40 MY96 1.8i 85kW-еx
VW PASSAT B5.5'02 1.9TDI PD-ex, C3'03 1.4HDI 50kW-ex
Volvo V70 II MY02 2.4 D5 120+kW+M56, 307face'06 1.6HDI 81kW-ex
Volvo V70 II MY05-face 2.4 D5 120kW+AW55-50SN - на части
Volvo V70 III MY09 2.4 D5 136+kW TF-80SC-ex, Rav4'06 2.2D4D 100kW-ех
Volvo XC60 MY09 2.4 D5 136+kW M66 SUMMUM PAN Volvo XC60 MY15 D4204T5 TG-81SC FWD
bell Wrote:Аз така и не разбирам, колко ще ми излезне дубликат на ключа ми за Волвака в МП, че ми е единствен и ми е кът
Преди няколко седмици проверих в МП колко ще ми излезе изкарването на дъбликат, тъй като си купих преди месец V50 2009-та, което дойде само с един ключ. От МП ми обявиха цена от 370 лв с ДДС, което включва дистанционното, програмирането, ключа и рязането на ключа. Най-скъпото излиза дистанционното което било 250 лв, но се поръчвало специално по рамата на автомобила за който ще се програмира.