Posts: 80
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2015
Reputation:
0
За имобилайзера - на мен ми казаха смяна на steering lock механизма. Според мен може и да е само някой датчик, но на майсторите не им се занимава. Особено в МП - там сменят, не поправят нищо. Иначе, предполагам трудно палиш като изкочи грешката? Аз открих под жабката буксата за бушоните. Изваждах я за кратко и пак я пъхам, така грешката се чисти и пали. Доста по-лесно от клемата. Костваше ми 4 часа на австрийска бензиностанция да го открия Щом днес си на сервиз кажи как е минало - може и да драснеш ЛС.
Posts: 19
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2014
Reputation:
0
krasenpetkov Wrote:Ах ах ах.. Ще се чуе.. По първият проблем - Оставих я за преглед с грешката от имобилайзера.. По втория ще се ходи явно по майстори, пък дано излезе нещо по-скромно..
Колега Volvo_xcxc, ти дари ли своите пари за тази интервенция или си я караш така? Ако наистина се наложи смяна на мозъка, ще си постои в гараж за неопределен период от време, понеже не съм предвиждал такива дебели разходи..
Акумолатора не е сменен още, понеже днес ще ми пристигне новия.. Не вярвам в такива чудеса, когато е намесена електроника и компютри, но тая надежда да се оправи с подмяната на акумолатора Не съм го правил. Карам си така, просто съм свикнал и ако искам да ускоря яко, или забивам кикдаун (при кикдаун не го прави това) или ускорявам по лежерно. При мен го прави само при качване от 2ра на 3-та и от 3-та на 4-та. При другите го няма този "ефект". Но за този проблем четох по доста чуждестранни форуми и всички казват, че е от мозъка това. Според мен си карай... аз от 10 000 км съм така и като се скапе напълно тогава ще я правя.
Posts: 8
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2015
Reputation:
0
Хаха.. ясно аз забравих да отбележа, че проблема го няма ако е в ръчен режим.. тогава си мушкам 4,5 и си давам газ колкото си искам и колата е пушка.. Но ми се щеше всичко да е изрядно... До тук съм дал 1500лв само за обслужването, а ми остана и каското да си платя.. ии като гледам ще си седи с този проблем поне до зимата (ако не реши да издъхне).
Благодаря много за коментарите и насоките! Чакам да ми се обадят да кажат какво става с имобилайзера и там какви са щетите.. Това ще ми е първата и последната кола внос от Италия.. та ако ще и да ги подаряват :/
Posts: 80
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2015
Reputation:
0
krasenpetkov Wrote:Това ще ми е първата и последната кола внос от Италия.. та ако ще и да ги подаряват :/ Проблемът е точно, че купваме "подарени" коли. Аз , живи и здрави в бъдеще, ако имам ресурс за нова по-сериозна кола ще взема по-скъпа, но проверена -от Швеция или Германия. На цените, които се предлагат тук с печалбата на търговеца не може да няма дефекти, уви. Чакаме да се похвалиш с ремонтиран имобилайзер поне
Posts: 8
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2015
Reputation:
0
Ами.. аз горе споменах.. колата я купих от приятели, които внасят автомобили и знаехи цената и я видях при сваляне от автовоза.. Беше кукла.. не мога да кажа, че е била подарена..(дойде и със сервизна книжка, но почвам да се съмнявам, че книжката е подправена и колата е 300к +) по-скоро някой италианец сега си пие бира и се кефи, че е сключил сделката на живота си и е прецакал някой си там в малката България.
Posts: 80
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2015
Reputation:
0
Не се ядосвай, като изчистиш тия грешки ще светне и ше се кефиш на петака
Posts: 8
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2015
Reputation:
0
Отговора на майстора е - Проблема е в закл. механизъм :Д Ходи в мотопфое да я рефлашнат или да поръчат нов механизъм..
Не бързам за никъде, ще и сменя лагера на полуоската и чак тогава ще мисля за този проблем.
Колкото до скростите.. бях доста разочарован и ядосах та реших поне да си направя кефа с тази кола.. Извода: колкото повече я ръчкаш - толкова по плавно превключва :Д
Нито придърпва, нито пък прави проблеми.. Не знам и аз какво става.. В момента е с акумолатор, който е стар и трудно пали с него, но новият ще пристигне тепърва утре.. Стискам палци всичко да се свежда до липса на ток :Д
Posts: 80
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2015
Reputation:
0
Хм, значи същия случай като мен питай ги за цена, като закрепиш бюджета. Аз ако открия топлата вода ще пиша Вече друг кара Волвото, но все пак следя темата.
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
Относно скоростите- има нещо вярно!Моята преди около година започна нещо да подритва така при ускорение и един ден я ,,изръчках" напред-назад и от тогава никакви проблеми!
Posts: 11
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
здравейте колеги,
имах подобен проблем с автоматика на S60 D5 avt,163к.с., карам я от 2 години и ми подритва при смяната от 3-2 и 2-1,понякога привключваше скоростите на много високи обороти, леко рита при загряло положение и привключване на задна скорост,...... ритането на кутията го правеше само при загрял автомобил, когато колата е студена скоростната кутия сменя без никакви забелеьки,но като загрее..... решиха ми проблема в сервиз,като ми смениха хидроблока на кутията.... който се подменя при навъртането на 100-200 хил.километра при автоматиците.... това е често срещан проблем при автоматиците,и ако не му се обърне внимание.... трябва да се бръкнете много по дълбоко за да го решите, ако ви интересува мога да ви кажа къде и за колко ми го смениха ,а сега се наслаждавам на безпроблемна работа на авт.ск.кутия.
VOLVO S60, D5,avtomat,163к.с.
|