The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S80 II 2.4 D5 185HP

#11
За имобилайзера - на мен ми казаха смяна на steering lock механизма. Според мен може и да е само някой датчик, но на майсторите не им се занимава. Особено в МП - там сменят, не поправят нищо. Иначе, предполагам трудно палиш като изкочи грешката? Аз открих под жабката буксата за бушоните. Изваждах я за кратко и пак я пъхам, така грешката се чисти и пали. Доста по-лесно от клемата. Костваше ми 4 часа на австрийска бензиностанция да го открия Sad Щом днес си на сервиз кажи как е минало - може и да драснеш ЛС.
Reply

#12
krasenpetkov Wrote:Ах ах ах.. Ще се чуе.. По първият проблем - Оставих я за преглед с грешката от имобилайзера.. По втория ще се ходи явно по майстори, пък дано излезе нещо по-скромно..
Колега Volvo_xcxc, ти дари ли своите пари за тази интервенция или си я караш така? Ако наистина се наложи смяна на мозъка, ще си постои в гараж за неопределен период от време, понеже не съм предвиждал такива дебели разходи..

Акумолатора не е сменен още, понеже днес ще ми пристигне новия.. Не вярвам в такива чудеса, когато е намесена електроника и компютри, но тая надежда да се оправи с подмяната на акумолатора Big Grin
Не съм го правил. Карам си така, просто съм свикнал и ако искам да ускоря яко, или забивам кикдаун (при кикдаун не го прави това) или ускорявам по лежерно. При мен го прави само при качване от 2ра на 3-та и от 3-та на 4-та. При другите го няма този "ефект". Но за този проблем четох по доста чуждестранни форуми и всички казват, че е от мозъка това. Според мен си карай... аз от 10 000 км съм така и като се скапе напълно тогава ще я правя.
Reply

#13
Хаха.. ясно Big Grin аз забравих да отбележа, че проблема го няма ако е в ръчен режим.. тогава си мушкам 4,5 и си давам газ колкото си искам и колата е пушка.. Но ми се щеше всичко да е изрядно... До тук съм дал 1500лв само за обслужването, а ми остана и каското да си платя.. ии като гледам ще си седи с този проблем поне до зимата (ако не реши да издъхне).

Благодаря много за коментарите и насоките! Чакам да ми се обадят да кажат какво става с имобилайзера и там какви са щетите.. Big Grin Това ще ми е първата и последната кола внос от Италия.. та ако ще и да ги подаряват :/
Reply

#14
krasenpetkov Wrote:Това ще ми е първата и последната кола внос от Италия.. та ако ще и да ги подаряват :/
Проблемът е точно, че купваме "подарени" коли. Аз , живи и здрави в бъдеще, ако имам ресурс за нова по-сериозна кола ще взема по-скъпа, но проверена -от Швеция или Германия. На цените, които се предлагат тук с печалбата на търговеца не може да няма дефекти, уви. Чакаме да се похвалиш с ремонтиран имобилайзер поне Smile
Reply

#15
Ами.. аз горе споменах.. колата я купих от приятели, които внасят автомобили и знаехи цената и я видях при сваляне от автовоза.. Беше кукла.. не мога да кажа, че е била подарена..(дойде и със сервизна книжка, но почвам да се съмнявам, че книжката е подправена и колата е 300к +) по-скоро някой италианец сега си пие бира и се кефи, че е сключил сделката на живота си Big Grin и е прецакал някой си там в малката България. Smile
Reply

#16
Не се ядосвай, като изчистиш тия грешки ще светне и ше се кефиш на петака Smile
Reply

#17
Отговора на майстора е - Проблема е в закл. механизъм :Д Ходи в мотопфое да я рефлашнат или да поръчат нов механизъм..
Не бързам за никъде, ще и сменя лагера на полуоската и чак тогава ще мисля за този проблем.

Колкото до скростите.. бях доста разочарован и ядосах та реших поне да си направя кефа с тази кола.. Извода: колкото повече я ръчкаш - толкова по плавно превключва :Д
Нито придърпва, нито пък прави проблеми.. Не знам и аз какво става.. В момента е с акумолатор, който е стар и трудно пали с него, но новият ще пристигне тепърва утре.. Стискам палци всичко да се свежда до липса на ток :Д
Reply

#18
Хм, значи същия случай като мен Smile питай ги за цена, като закрепиш бюджета. Аз ако открия топлата вода ще пиша Smile Вече друг кара Волвото, но все пак следя темата.
Reply

#19
Относно скоростите- има нещо вярно!Моята преди около година започна нещо да подритва така при ускорение и един ден я ,,изръчках" напред-назад и от тогава никакви проблеми!
Reply

#20
здравейте колеги,
имах подобен проблем с автоматика на S60 D5 avt,163к.с., карам я от 2 години и ми подритва при смяната от 3-2 и 2-1,понякога привключваше скоростите на много високи обороти, леко рита при загряло положение и привключване на задна скорост,...... ритането на кутията го правеше само при загрял автомобил, когато колата е студена скоростната кутия сменя без никакви забелеьки,но като загрее..... решиха ми проблема в сервиз,като ми смениха хидроблока на кутията.... който се подменя при навъртането на 100-200 хил.километра при автоматиците.... това е често срещан проблем при автоматиците,и ако не му се обърне внимание.... трябва да се бръкнете много по дълбоко за да го решите, ако ви интересува мога да ви кажа къде и за колко ми го смениха ,а сега се наслаждавам на безпроблемна работа на авт.ск.кутия.
VOLVO S60, D5,avtomat,163к.с.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)