09-09-2015, 11:29 AM
Проблем с клапата за въздух
|
09-10-2015, 03:03 PM
Видял е зор този привод
Най-добре си я вземи втора употреба .Коли на части - колкото искаш. Вероятно е монтирана в крайно положение . Съвет от мен -преди да я монтираш превключи си клапите на парното и намери правилното положение на клапата.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m --> <!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m --> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m --> <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
09-10-2015, 05:17 PM
Уж го нaглaсих преди дa го монтирaм . Отнaчaло беше добре,но сегa кaто свaлях километрaжa реших дa погледнa и ето пaк е счупено... видях кaк се зaдвижвa мехaнизмa и го монтирaх тaкa дa не се "опъвa" много. Пуснaх го няколко пъти и си рaботеше. Явно е от горещинaтa лятото
10-07-2015, 04:27 PM
в каквото и положение да оставиш клапите при даване на контакт управлението само разбира в какво състяние са(поне при климатроника), ако двата светодиода мигат за 30сек. и после светват едновременно значи има проблем по системата, засича всички аномалии, даже и забевена реакция на моторчетата, но това е игнорирано и не влиза в авариен режим
10-07-2015, 05:04 PM
Проблема е че светодиода на климатроника изобщо не свети.(климатроника изобщо и не работи...)Свети тази само за клапата за въздух.
10-28-2015, 07:34 PM
Дадох привода на мой приятел.Ще бъде изработен от метал.Като е готов ще кача снимки
10-28-2015, 07:43 PM
Между другото ще бъде изработен по съвет на Mevdo да бъде по-широк в частта,която се захваща към моторчето
10-28-2015, 09:37 PM
Щом въпросната част се чупи два пъти, много вероятно е да има някакъв друг механичен проблем. Пробвай на ръка дали клапата се движи свободно.
Климатроника по принцип трябва да се самонастрои по отношение положението на клапата. Все пак за по-сигурно преди да монтираш новата част, сложи всички настройки на автоматичен режим. При подаване на контакт, моторчето ще завърти за известно време и ще спре. Наблюдавай посоката на въртене и ще се ориентираш в какво положение да е клапата когато монтираш частта (отворена или затворена, не помня вече). Пак казвам - прегледай за други механични проблеми, защото моторчето в корпуса си съдържа редуктор от няколко пластмасови зъбни колела с ел-контакти на тях и щом новата част ще е метална, при наличие на външен механичен проблем, ще го отнесат зъбните колела. При мен се беше случило така - по някаква причина клапата беше частично разкачена. Рейката, която се е счупила при теб, при мен беше издържала, но вътре в моторчето едното зъбно колело беше счупено на три части, а на едно от другите бяха изронени около 1/3 от зъбите. Скърпих положението с "Капчица", но сега клапата се отваря и затваря по-бавно заради липсващите зъби. Успех! |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |