The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
съвет за автомобилиране на сняг

#1
Има ли съществена разлика при ВолвоXC70AWD и Ауди или Субару...за какво да внимавам?Благодаря предварително!
Reply

#2
atanas nedelev Wrote:Има ли съществена разлика при ВолвоXC70AWD и Ауди или Субару...за какво да внимавам?Благодаря предварително!

Зависи за какво питаш. Разлики има, като започнеш от външния вид та до моторите и начина на включване на радиото например.
Reply

#3
Никога не съм карал тази кола на сняг,утре тръгвам за планината,а има щорм....питам за изненади,а като за пръв път и непознаващ силните и слабите страни на колата.....с аудито го ядох,откъде да знам,че новото куатро боксува на кръст и оставаш в коловоза?
Reply

#4
atanas nedelev Wrote:Никога не съм карал тази кола на сняг,утре тръгвам за планината,а има щорм....питам за изненади,а като за пръв път и непознаващ силните и слабите страни на колата.....с аудито го ядох,откъде да знам,че новото куатро боксува на кръст и оставаш в коловоза?

Всеки автомобил без някакъв тип блокаж на преден и/или заден диференциал ще се държи по описания начин. Ако е само на единия мост - ще буксуват 3 колела.
Сега по-новите модели на повечето производители имат разни електронни системи, които с помощта на ABS датчиците следят за подобна ситуация и ползват спирачката за проблемното колело/а...но не е съвсем същото като механичен блокаж.
Иначе как се държи - преди имах Субару, сега съм с XC70 2003 година. В 30-ина см сняг на неотъпкана поляна се държи точно като Субаруто. Само DSCT трябва да се изключи, че много ти отнема газта иначе.

Ето:

https://youtu.be/Tdd3EH-4FUo

<!-- m --><a class="postlink" href="https://youtu.be/Afq1rRyLdVg">https://youtu.be/Afq1rRyLdVg</a><!-- m -->
Reply

#5
Благодаря за информацията!Аз имам и 2 субарута,2010 импреза и 2013 легаси лимитед.Ще пратя снимко как е волвото.XC70AWD ,2,5t.....ама няма бутон за DSTC,6 скорости автоматик?
Reply

#6
atanas nedelev Wrote:Благодаря за информацията!Аз имам и 2 субарута,2010 импреза и 2013 легаси лимитед.Ще пратя снимко как е волвото.XC70AWD ,2,5t.....ама няма бутон за DSTC,6 скорости автоматик?
Изключва се от инфо бутона, левият лост.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#7
На сняг използвам ръчен режим на автомата - лок-ъпа заключва почти веднага и имаш директна връзка с колелата и с педала на газта контролираш колата, ако забуксува някъде се връщам малко назад и включвам W и преминавам проблемния участък и веднага изключвам W и преминавам на ръчен режим. При мен на D лок-ъпа заключва след 65-70км/ч - по-стар модел автомат. Това е опит от осем зими.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)