The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VOLVO s80 от 2002г

#11
Да,колега,това ми харесва и на мен,че казват къде са проблемите,но не те задължават да купуваш частите от тях или те да ти правят ремонта!Ти си решаваш.Както всеки официален сервиз,там се сменява обикновено целият проблемен възел,а не се прави опит за ремонт.За това ти препоръчвам:
- Накладки и дискове можеш да си вземеш от всякъде,където цените ти харесват.Препоръчвам ти ATE,Ferodo,Textar,Brembo
- Мисля,че дроселовата клапа ще ти се размине само с почистване
- Сирената най-добре да ти я види <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/nikolay.dobrev.52?fref=nf">https://www.facebook.com/nikolay.dobrev.52?fref=nf</a><!-- m --> - доста е излекувал!
- Рейката може и да е тръгнала,но не вярвам да се нуждае от незабавна смяна,а можеш да поразгледаш и за рециклиране.Доста колеги са го правили!
- Нищо не пишеш за АСК и ако не се знае кога е сменявано маслото,ти препоръчвам първо него да смениш,и то в МотоПфое-Люлин!
Иначе само да И се кефиш на колицата!
:lol: Сега видях,че Емо ме е изпреварил! Big Grin
Reply

#12
Отново благодаря за коректността! АСК е ОК, със сменено масло преди 15хил. км. с документ. Много добри вести за рейката и сирената Smile
Reply

#13
Аз едно време за първа кола имах едно WV 1300(костенурка) и за всичко си имаше майстори по рециклиране на части - амортисьор-пълнеха се, шарнири - престъргваха и пълнеха с някаква спец. пластмаса на шприц, имаше майстор за гумени маншони, имаше карбураторджии, стругари за графитно-бронзови втулки на стартера и т.н. Сега си мислех, че са изчезнали сръчните мъже, а новината за работилницата в ТУ може само да ме радва, пък който си иска да говори за някакво "побългаряване" - Майсторлък се казва на това! Smile
Reply

#14
pliva Wrote:- Мисля,че дроселовата клапа ще ти се размине само с почистване

Дано. Ако може в МП го правят. Моята я изчистиха за 10-ина лева Wink
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Reply

#15
МП бяха кратки за моята дроселова клапа - диагнозата е за 781,46(без ДДС) въобще не е ставало коментар за някакво чистене Smile
Reply

#16
ctomchev Wrote:МП бяха кратки за моята дроселова клапа - диагнозата е за 781,46(без ДДС) въобще не е ставало коментар за някакво чистене Smile

Това ми е мисълта. Цената наистина е солена. Споделих личен опит, че ако е била спасяема щяха да я почистят. Ако практиката беше да издоим клиeнта, щяха и на мен да ми сервират подобна цена. Сега, признавам, че има различни разбирания, относно доколко една част е поправима.
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Reply

#17
ctomchev Wrote:МП бяха кратки за моята дроселова клапа - диагнозата е за 781,46(без ДДС) въобще не е ставало коментар за някакво чистене Smile

Значи са и заминали потенциометрите.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)