06-02-2016, 08:54 AM
Всички очаквахме, като излезна новото XC90 на старите да им паднат цените и да станат по намируеми, но се случи точно обратното - нито станаха по евтини нито започнаха да се намират по лесно.
Аз се оглеждах почти година за XC90, и накрая взех едно с проблем в моторетката и на всичкото отгоре дизел, :? щото бензиновите, които се продават в БГ са всичките за Надин а не ми се занимаваше да ходя напред назад из европата... Февруари бях в Нюрмберг за седмица по работа и намерих време да посетя няколко автокъщи, но не видях нищо което да ми хареса - сърби и поляци постоянно обикаляха като хиени, кой какво ще докара за продаване. Отделно като поисках от един мустакат немец, който три пъти се опитва да ме заговори на турски да прочета колата, онзи се намуси и ми каза, че не може, ако ще купувам да купувам - това е колата и четене на грешки и сервиз след като я платя. След което аз го помолих да застане мирен и да гледа и засича колко бързо възнамерявам да избягам от автокъщата му, без да си купя нищо... Той ме изгледа тъпо и дори и довиждане не каза...
Ремонта който правих беше - клапани, водачи на клапаните и хидравлични повдигачи бившия собственик е бил краен малумник и най вероятно е карал с малко масло или с каквото е излезнала колата от фабриката.
Бяха я нагласили да не се виждат проблемите които има, но след прегледа в МП всичко се видя. :mrgreen: Даже продавачите бяха учудени как толкова бързо се разбра, че моторетката има проблеми.
Но пък цената която постигнахме беше такава(успях да се разбера с продавачите, освен цената и да поемат част от ремонта), че дори и с ремонта, който се направи в момента колата излезе на доста прилични пари(от гледна точка на купувача :mrgreen: ).
Както и да е, вече и навъртях около 1000км. и нещото което остава да направя е да сменя наличните галоши с гуми и крушките на фаровете, че едната свети червено.
Аз се оглеждах почти година за XC90, и накрая взех едно с проблем в моторетката и на всичкото отгоре дизел, :? щото бензиновите, които се продават в БГ са всичките за Надин а не ми се занимаваше да ходя напред назад из европата... Февруари бях в Нюрмберг за седмица по работа и намерих време да посетя няколко автокъщи, но не видях нищо което да ми хареса - сърби и поляци постоянно обикаляха като хиени, кой какво ще докара за продаване. Отделно като поисках от един мустакат немец, който три пъти се опитва да ме заговори на турски да прочета колата, онзи се намуси и ми каза, че не може, ако ще купувам да купувам - това е колата и четене на грешки и сервиз след като я платя. След което аз го помолих да застане мирен и да гледа и засича колко бързо възнамерявам да избягам от автокъщата му, без да си купя нищо... Той ме изгледа тъпо и дори и довиждане не каза...
Ремонта който правих беше - клапани, водачи на клапаните и хидравлични повдигачи бившия собственик е бил краен малумник и най вероятно е карал с малко масло или с каквото е излезнала колата от фабриката.
Бяха я нагласили да не се виждат проблемите които има, но след прегледа в МП всичко се видя. :mrgreen: Даже продавачите бяха учудени как толкова бързо се разбра, че моторетката има проблеми.
Но пък цената която постигнахме беше такава(успях да се разбера с продавачите, освен цената и да поемат част от ремонта), че дори и с ремонта, който се направи в момента колата излезе на доста прилични пари(от гледна точка на купувача :mrgreen: ).
Както и да е, вече и навъртях около 1000км. и нещото което остава да направя е да сменя наличните галоши с гуми и крушките на фаровете, че едната свети червено.