The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Резервна гума с различен размер при халдекс

#11
ТОва за прегледа е интересен въпрос... и мен ме интересува дали няма да зацепи задното и да изкара колата от валяците... До колкото съм запознат XC90 I GEN е с второ поколение халдекс и сработва при разлика от 1/7 в оборотите, но въпроса е при разлика къде? Между преден и заден мост или между предна лява и предна дясна гума ...?? Иначе е ясно че ако се спука предна гума ще се сложи здрава задна и резервната отзад. Другото което е ... нямам намерение да карам така постоянно, просто не се знае къде ще стане и колко ще е близо най близкия гумаджия.
Reply

#12
Не ми се вярва шведите да не са го измислили и нещо да се прецаква. Щом производителят е сложил такава патерица, значи така трябва да е. В ръководството за експлоатация си пише при използване на патерицата да се изключва DSTC.
Някой XC90 нямат резервна гума(повечето нови автомобили също са така), а са с разни спрейчета, които на мен лично не ме устройват.
VOLVO XC90 D5 200hp
VOLVO XC90 D5 185hp
VOLVO XC60 D5 205hp
Reply

#13
За прегледа
на валяците се задава че колата е 4х4(за марката и модела не съм сигурен) и на задната ос се въртят в различни посоки.
ex XC90
Reply

#14
zorba Wrote:За прегледа
на валяците се задава че колата е 4х4(за марката и модела не съм сигурен) и на задната ос се въртят в различни посоки.

Абсолютно вярно с едно малко доуточнение -левите и десните валяци на спирачния стенд се въртят в различни посоки - едните напред, а другите назад и така дори и да е механично 4х4 - пиньона на диференциала на проверявания мост не се завърта, защото оборотите на лявото колело са равни на оборотите на дясното колело, но в противоположна посока и цялото движение минава само през вътрешната касета на диференциала. Единствено този метод има проблем при шпер (с повишено вътрешно триене) диференциали. Още повече при качване на стенда те карат да изключиш двигателя и да оставиш на свободна за да не се задействат електроники, помпи на халдекси и т.н. - вакума в сервото стига за теста.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#15
glamav Wrote:Ами моята я минаха с две гуми на валяците и две на земята. И ми се стори че гумите на земята се опитваха да "тръгнат".
Не си ли бил на N(неутрална)?!? Confusedhock:Даже и във Видин знаят,че трябва да зададат 4х4 и да си на неутрална скорост!Няма проблеми за никакъв автомобил!То вече процентът на 4х4 е доста висок спрямо 4х2,така че няма как да ги изпочупят! :lol:
Reply

#16
traffic Wrote:ТОва за прегледа е интересен въпрос... и мен ме интересува дали няма да зацепи задното и да изкара колата от валяците... До колкото съм запознат XC90 I GEN е с второ поколение халдекс и сработва при разлика от 1/7 в оборотите, но въпроса е при разлика къде? Между преден и заден мост или между предна лява и предна дясна гума ...?? Иначе е ясно че ако се спука предна гума ще се сложи здрава задна и резервната отзад. Другото което е ... нямам намерение да карам така постоянно, просто не се знае къде ще стане и колко ще е близо най близкия гумаджия.

Доди си където трябва и ще те заведем където трябва ... Smile
"Дистилерията" първо този тест мина при закупуването.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#17
pliva Wrote:
glamav Wrote:Ами моята я минаха с две гуми на валяците и две на земята. И ми се стори че гумите на земята се опитваха да "тръгнат".
Не си ли бил на N(неутрална)?!? Confusedhock:Даже и във Видин знаят,че трябва да зададат 4х4 и да си на неутрална скорост!Няма проблеми за никакъв автомобил!То вече процентът на 4х4 е доста висок спрямо 4х2,така че няма как да ги изпочупят! :lol:
Явно в София не знаят. Колата я качиха само с предните и после само задни гуми, втори чифт валяци нямаше. През цялото време работеше и беше на неутрална.
Гледах дали ще светне нещо по таблото - нищо. Интересно че и в книжката не пише нищо по темата, а съвсем скоро се карахме с едни защото искаха да качат на мой приятел Киа Соренто на валяците а в книжката му пише че е абсолютно забранено. Та реших да се информирам. Явно няма да ходя на преглед там повече.
Reply

#18
glamav Wrote:
pliva Wrote:
glamav Wrote:Ами моята я минаха с две гуми на валяците и две на земята. И ми се стори че гумите на земята се опитваха да "тръгнат".
Не си ли бил на N(неутрална)?!? Confusedhock:Даже и във Видин знаят,че трябва да зададат 4х4 и да си на неутрална скорост!Няма проблеми за никакъв автомобил!То вече процентът на 4х4 е доста висок спрямо 4х2,така че няма как да ги изпочупят! :lol:
Явно в София не знаят. Колата я качиха само с предните и после само задни гуми, втори чифт валяци нямаше. През цялото време работеше и беше на неутрална.
Гледах дали ще светне нещо по таблото - нищо. Интересно че и в книжката не пише нищо по темата, а съвсем скоро се карахме с едни защото искаха да качат на мой приятел Киа Соренто на валяците а в книжката му пише че е абсолютно забранено. Та реших да се информирам. Явно няма да ходя на преглед там повече.
Да,и във Видин няма втори чифт валове,но като е на неутрална няма как да предаде усилие към дадено колело!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)