The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
D5 харчи масло

#11
Здравейте, колеги. Благодаря на всички, които изказаха мнения. Няколко дни отсъствах и не съм влизал във форума.
Вчера налях последните 250 мл от третата бутилка масло, от последната смяна. Маслото е Кастрол 5w40, С3, за ДПФ. Волвото е 2006-та, на 233000 км. Нямам съмнения за произхода на маслото, но следващото няма да е това. За съжаление, имам сериозни съмнения, че проблемът с този разход ще намери разрешение със смяната на марката на маслото :roll:
I like work: it fascinates me. I can sit and look at it for hours.
Jerome K. Jerome

ex: Volvo V40 1.8, 122 hp
now: Volvo S60 2.4D, 163 hp
Reply

#12
Здравей колега,
А ДПФ филтъра свалил ли си го или ти влиза в авариен режим колата? КАкво масло сложи последно?
Reply

#13
kraychev Wrote:Здравейте, Колеги,
Имам следния проблем: двигателят на волвото е 2.4D след модернизацията, версия D4244T5 - 163 к.с., с ДПФ. От няколко месеца се забелязва разход на двигателно масло - първо изписва съобщения на компютъра, а след няколко съобщения, и на щеката личи, че нивото е паднало.
Махнах ДПФ-а преди около 2 седмици (софтуерно и физически), но след тази операция, разходът на масло се запази. За около 10000 км от смяната на маслото - 2.5 л (маслото е кастрол 5VV40 ДПФ). Няма забележими течове на масло. Проблемът очевидно е доста рядък за този мотор, тъй като не намирам подобна тема.
Имате ли идея, откъде може да идва този висок разход, и как евентуално да разбера повече - в някой от английските форуми имаше подобна тема, като предположението беше за някакви уплътнения по турбото (turbo sealings).
ПП пали с леко замисляне - 4-5 секунди - винаги е така, понеже ми е първи дизел, не бях сигурин дали е нормално, но определено пали по-трудно от другите и проблемът не е в свещите - смених всички. Това като допълнителна информация.

Колега, сигурен ли си че двигателя е D4244T5?
Не е ли D5244T5...
Твоя нещо не мога да го намеря... И въпреки това...
Според мен спецификацията въобще не е такава, каквато си сложил и както са казали някои колеги по-назад в темата.
Това ти е маслото: 0W30 A5/B5
<!-- m --><a class="postlink" href="https://applications.castrol.com/oilselector/en_gb/c/recommendation?vehicleType=cars&manufacturer=volvo&model=s60-(2000-2010">https://applications.castrol.com/oilsel ... (2000-2010</a><!-- m -->)
XC90-ката ми е вече на 171 хил. км. и винаги е каран със спецификацията посочена от производителя!
Все си мисля, че шведския инженер е по-компетентен от кварталния майстор или който и да било колега във форума!
Със сигурност никой от нас няма поне 1 милион километра с колата си (колкото е долу-горе теста на двигателя преди да влезе в производство), че да си позволява да променя препоръките... Швеция - Англия - България... какво е значението?! Нали температурата, която поддържа двигателя е 90-95 градуса, примерно, независимо от външната температура... Wink
Всеки си решава сам как да си обслужва колата, но за мен от производителя по-компетентен няма!
Това от мен!
ПП. Едва ли с промяната на маслото ще се оправи проблема, но точното обслужване, по изискване, хич не е за подценяване...
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#14
Spurs Wrote:Всеки си решава сам как да си обслужва колата, но за мен от производителя по-компетентен няма!


+1 +2 че и +3
Reply

#15
tipman Wrote:
Spurs Wrote:Всеки си решава сам как да си обслужва колата, но за мен от производителя по-компетентен няма!


+1 +2 че и +3
+1 и от мен Wink
Reply

#16
Някой да забеляза, че темата е от 2016-та? Idea Big Grin

Вероятно питалия за това през 2016-та отдавна е решил проблема си...
Reply

#17
Tisho Wrote:Някой да забеляза, че темата е от 2016-та? Idea Big Grin

Вероятно питалия за това през 2016-та отдавна е решил проблема си...

Залудо работи, залудо не стой! Някаква патологична активност ни е налегнала явно... :lol: :lol: :lol:
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#18
Spurs Wrote:
Tisho Wrote:Някой да забеляза, че темата е от 2016-та? Idea Big Grin

Вероятно питалия за това през 2016-та отдавна е решил проблема си...

Залудо работи, залудо не стой! Някаква патологична активност ни е налегнала явно... :lol: :lol: :lol:
И аз!Ама хич не съм и погледнал :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Reply

#19
Благодаря на всички колеги Big Grin Двигателят наистина е D5244T5, както правилно е посочил колегата Spurs, а не D4244T5, както съм писал аз. Проблемът се реши, след премахването на ДПФ - първо Ники Добрев, след това Стефан от Бургас. Озадачаващото за мен беше, че около 1000 км след махането на ДПФ, пак се включваха лампи за ниско ниво на маслото... Докато изведнъж всички проблеми изчезнаха. Сега са само лош спомен Smile
I like work: it fascinates me. I can sit and look at it for hours.
Jerome K. Jerome

ex: Volvo V40 1.8, 122 hp
now: Volvo S60 2.4D, 163 hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)