Posts: 2,758
Threads: 33
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2006
Reputation:
0
Posts: 2,758
Threads: 33
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2006
Reputation:
0
Posts: 288
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Интересен въпрос. Аз като купувах колата (S 60) от Германия се договорих със собствениците да ми сменят дисковете + накладките (можеха да изкарат още, но...). Смениха ги, но не остана време за накладките за ръчната. Интересното беше, че и накладките на ръчната бяха доста износени. Смених си ги тук. Дали пък наистина работят заедно... А аз си мислех, че някой заплес там просто си е покарал на ръчна... Колата беше на малко над 110 х. км. От историята на ав-ла, която ми дадоха, не видах смяна на накладки...
Ще ми е инресно да прочета компетентно мнение от някой колега.
Спокоен уикенд на всички.
Safety First!
Posts: 288
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Интересен въпрос. Аз като купувах колата (S 60) от Германия се договорих със собствениците да ми сменят дисковете + накладките (можеха да изкарат още, но...). Смениха ги, но не остана време за накладките за ръчната. Интересното беше, че и накладките на ръчната бяха доста износени. Смених си ги тук. Дали пък наистина работят заедно... А аз си мислех, че някой заплес там просто си е покарал на ръчна... Колата беше на малко над 110 х. км. От историята на ав-ла, която ми дадоха, не видах смяна на накладки...
Ще ми е инресно да прочета компетентно мнение от някой колега.
Спокоен уикенд на всички.
Safety First!
rokoko Wrote:Колеги, днес смених накладки за ръчната спирачка. Имам едно питане, защото ми се стори доста интересна ситуацията.
На задните колела има два вида накладки за спиране - едните са дискови и са както на предните колела. Другите са барабанни и са свързани само с жилото на ръчната спирачка - т.е. за ръчната.
И след като почти не съм я ползувал, от какво аджеба се износват? И те ли участвуват в спирането и по какъв начин?
Не, Роки, те не участват в спирането.
Те са пасивни и са система в системата.
Задействат се единствено от жилата на ръчната.
Такова е конструктивното решение почти във всички лимузина от горния клас на всеки авто-производител. Ръчната е независима и самостоятелна система от крачната спирачка.
А като размери едно, че диаметъра им (общия) е значително по-малък от на която и да е кола с барабанни спирачки отзад.
И второ - са със значително по-малък феродов ресурс. Нещо от порядъка на 3-4 мм. То повече и не трябва!
Я се опитай да потеглиш на пълна ръчна. :?
пп:
Абе ти що се чудиш? :roll:
Че като идваш на всяка среща, не си ли забелязал какви тест-драйфове сме си правели с твоята кола.
То не беше каране на задни гуми, само на леви, само на десни гуми, въртене на място с пълна газ и дигната ръчна, обездка, паркур, прескачане на препятствия с 200 лева в час, скокове от трамплин, подводен риболов, рафтинг и т.н. и т.н.
И после що нямам ръчна? Айде холан! Не на нас тия! :wink: [-X #-o
rokoko Wrote:Колеги, днес смених накладки за ръчната спирачка. Имам едно питане, защото ми се стори доста интересна ситуацията.
На задните колела има два вида накладки за спиране - едните са дискови и са както на предните колела. Другите са барабанни и са свързани само с жилото на ръчната спирачка - т.е. за ръчната.
И след като почти не съм я ползувал, от какво аджеба се износват? И те ли участвуват в спирането и по какъв начин?
Не, Роки, те не участват в спирането.
Те са пасивни и са система в системата.
Задействат се единствено от жилата на ръчната.
Такова е конструктивното решение почти във всички лимузина от горния клас на всеки авто-производител. Ръчната е независима и самостоятелна система от крачната спирачка.
А като размери едно, че диаметъра им (общия) е значително по-малък от на която и да е кола с барабанни спирачки отзад.
И второ - са със значително по-малък феродов ресурс. Нещо от порядъка на 3-4 мм. То повече и не трябва!
Я се опитай да потеглиш на пълна ръчна. :?
пп:
Абе ти що се чудиш? :roll:
Че като идваш на всяка среща, не си ли забелязал какви тест-драйфове сме си правели с твоята кола.
То не беше каране на задни гуми, само на леви, само на десни гуми, въртене на място с пълна газ и дигната ръчна, обездка, паркур, прескачане на препятствия с 200 лева в час, скокове от трамплин, подводен риболов, рафтинг и т.н. и т.н.
И после що нямам ръчна? Айде холан! Не на нас тия! :wink: [-X #-o
Posts: 288
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Благодаря за компетентния отговор, BOCK GT1. Много убедителен ... особено в ПП
Safety First!
Posts: 288
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Благодаря за компетентния отговор, BOCK GT1. Много убедителен ... особено в ПП
Safety First!
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Рара Wrote:Благодаря за компетентния отговор, BOCK GT1. Много убедителен ... особено в ПП да, и мен поспеписа ме убеди
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Рара Wrote:Благодаря за компетентния отговор, BOCK GT1. Много убедителен ... особено в ПП да, и мен поспеписа ме убеди
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
|