The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Предстоящ оглед за закупуване на ХС90

#1
Здравейте отново колеги,
Станах вече исторически банален и досаден може би с моите въпроси за помощ и съвети при покупка на ХС90....
Предстои ми пореден оглед за покупка на ХС90 и имам няколко въпроса за съвет. Имам разпечатка на цялата сервизна история от МП до 2016г. вклютително. АСК е сменена с нова гаранционно на 90 хил.км. Ангренажен ремък с ролки сменен на 150 хил.км-преди 4 години. Маслото на АСК не е сменяно цялото а само по 4 литра на всеки 60-70 хил.км. Три лагер-главини сменяни на около 130х.км. и още един лагер главина преден на 220х.км Дроселова клапа на 80х.км. Отново смяна дросел клапи-регулатор, лостче на 180х.км,също така и гарнитура клапани.Тази гарнитура на капака на клапаните ли е, струва 48лв без ДДС? Обтяжен ремък с 2те ролки на 120х.км. Корозирала дюза на 180х.км отремонтирана и калибровка. Въздухопровод нов на 225х.км(може би на турбото, не пише, струва 390лв). Имала е също така леки "ударчета и драскотини по страните",нова задна броня, всичко изправено и боядисано отново в МП Люлин.
Това е засега колата за моят бюджет, която е в "относително" по-добро състояние в сравнение с другите които съм гледал в сервизи и на някои от които също имам пълната история от МП.
Ще ходя да я прегледам в сервиза на Форд-Благоевград, там имат ВИДА, а и нали работят под шапката на МП.
Има ли човек от Благоевград(от форума или друг някой, който да разбира от ХС90 ), който може да ми удари едно рамо в прегледа и роуд теста,координати?
1. На какъв интервал се сменя ангренражния ремък комплект с ролки?(защото имам различна информация на интервала за смяна)
2.Добре ли е да сменя и водната помпа, защото км стават много?(ако случайно я купя колата)
3.Возих се в колата около 10км-АСК превключва плавно, без сътресения.Дали е добре изцяло да сменя маслото, ако я взема или само частично да сменям, както досега е правено?
Това е машината: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21485346545303259&slink=3byi8n">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3byi8n</a><!-- m -->.
Ще съм благодарен дори и на кратки съвети.
Благодаря,
Поздрави.
Reply

#2
Не е съвсем по темата, но тази гледахте ли я?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21490769103641885&slink=3byi8n">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3byi8n</a><!-- m -->
Executive на по-малко километри, единствено една идея по-стара. Лично мен, първо веселото описание ми грабна окото. Собственикът е почитател на Волво, видно е и от снимките, и от описанието.
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Reply

#3
Да, тази я гледах. Собственикът ме повози също в квартала и малко на околовръстното, беше много отзивчив и приятен руснак.Да, фен е на марката, поддържал е машината. Колата се държи добре, АСК също.Има някои неща за дооправяне: задния парктроник не работи, нещо с фаровете ксенона, сменяни с евтини за по 20лв крушки, че изгаряли, други козметични забележки, които изискват вложение.Имала е някакъв удар отзад,което си личи и по бронята,има следи от удара , защото фугата между бронята и долната вратичка е доста осезаема в едната страна.Разбира се, това не са големи проблеми, но трябва и там да се налеят средства.Другото, което ме притесни е, че волана на прав път е завъртян близо35-40 градуса на дясно, което е малко обезпокоително,иначе държи прав пътя като се пусне волана?!?!Вярно , че е сменял турбо и ремъци, което е добре, показа ми и фактурите.Но поне малко да беше свалил от цената и ако проблема с регулирането на волана можеше да се оправии след обстоен преглед в сервиз.... можех да се замисля.Не съм я изключил като вариант, но засега се въздържам.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)