The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Стартер

#1
Здравейте , от 5 месеца притежавам xc90 2.5 t 2005 г.
В момента стартерът е за ремонт ,но за да го сваля трябва да откача акумулатора. Бях чел някъде ,че в колата винаги трябва да има ток, дори при замяна на акумулатор. Ако остане без ток трябва ли в мото Пфое да дават корекции в компютъра или нещо подобно ?
Мога ли да разкажа клемите и да си направя ремонта ,без да я карам в мото форма
XC 90 2.5 T 2005г.
Reply

#2
Може да откачиш акумулатора ,разбира се ,никакво Мото ,никакви щуротии. Желателно е само после при закачането ,ключа да е на положение "контакт". По принцип в инструкциите пише ,че след откачане ,трябва да се направят някои калибровки ,например: даваш МАХ на вентилатора на климатика ,след това MIN /OFF ,отключване/заключване с дистанционното и това е.
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply

#3
Зад таблото с бушоните в моторния отсек, по посока на движението, има едно пластмасово капаче. Капачето се отваря от задния край нагоре и под него се вижда шпилка 8 км, гайка за ключ 13 и два дебели червени кабела. Внимателно развиваш гайката, махаш този от двата кабела , който захранва целия двигател, вкл.и стартера и завиваш гайката върху другия кабел. По този начин купето остава със захранване, а мотора не ! Ремонтираш си стартера и после внимателно по обратния ред !!! Много препоръчително е докато правиш това, ключа на джипката да е в джоба ти , а не на таблото !
Много внимавай докато развиваш и завиваш въпросната гайка да не вземеш да опреш инструмента някъде на корпус !!! Кабела , който идва от купето е този , който захранва всичко, пази го !!!
https://www.google.bg/search?client=tabl...N5--Un_eM:

Виж горе в десния ъгъл .
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#4
Разкачих акумулатора , смених четките на стартера, в момента пали отлично ,когато е студен двигателят.
Остава проблема при топъл двигател - пали трудно Или завърта леко стартера и спира или въобще не завърта и след 5-6 завъртания запалва.

Акумулаторът е добре ,стартера обслужен , колата работи без да прекъсва едва ли е от свещите , имам 2 ключа и на двата пали трудно загряла .
От какво може да се получава този проблем.

П.с. колата има газово ,винаги се гаси и пали на бензин.
XC 90 2.5 T 2005г.
Reply

#5
Какво имаш предвид под: "завърта леко стартера и спира или въобще не завърта и след 5-6 завъртания запалва". Ако не върти както трябва ,значи пак нещо не е наред със стартера.Може да не са само четките ,а и втулки ,шалтер ,пробив в намотките...Ако се съмняваш в имобилайзера ,то ако нещо не е наред с него ,няма изобщо да направи опит да завърти.
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply

#6
Стартера ти е проблема колега сигурен съм. Занеси го на ремонт. Имах абсолютно същия проблем.
Volvo XC90 V8 2007г. Executive
BMW E82 135i 2011 г. MCoupe
Reply

#7
Възможно е шалтера на стартера да не ти работи както трябва(той дефакто включва стартера и всичкият ток минава през него).
ex XC90
Reply

#8
Проблемът се оказа в Бендиска . 26 лв .на бош.
XC 90 2.5 T 2005г.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)