The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с обезвъздушаване помпа на съединител

#1
Здравейте,наложи ми се да подменя уплътненията на помпите на съединителя,но след процедурата не мога да обезвъздуша хубаво.
Някой занимавал ли се е за да сподели как точно трябва да се направи.При мен само с помпене на педал не става.
Симптомийте са при подаване на повече газ съединителя приплъзва,тогава натискам съединителя пак и се оправя.
Колата е S40 1998 1.8 115
Ще съм благодарен някой да помогне
Reply

#2
Най-добрия начин за мен е обезвъздушаване на самотек, без помпене, но става по-бавно. Когато се помпи педала въздуха в системата се разбива на малки мехурчета които се пръскат из цялата система.
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#3
mongoose Wrote:Най-добрия начин за мен е обезвъздушаване на самотек, без помпене, но става по-бавно. Когато се помпи педала въздуха в системата се разбива на малки мехурчета които се пръскат из цялата система.

Как точно става този начин.На отвита капачка на казанчето и отвита пробка на долната помпа ли?И колко време горе долу трябва да изчакам?
Reply

#4
Точно така, ако има възможност слагаш шлаухка на пробката и да тече в чашка или шишенце а в съда гледаш да не лапне въздух и доливаш. Като завъртиш 200-300 мл. си готов. Ако обезвъздушаваш спирачки е по-тегаво защото инсталацията е по-голяма и трябва да завъртиш повече течност. Прочетох на ново първия ти пост и си мисля, че проблема няма да е във въздух в системата. Ако имаш въздух педала ще омеква и съединителя няма да може да се отделя напълно, ще се мъчи да стои по-скоро зацепен а не обратно и да приплъзва. Ако е възможно проблема да е в помпата по-скоро някоя от гумичките затяга и не позволява на буталото да се върне и съединителя остава леко отцепен. По-добре отвори пак помпата и огледай гумичките дали някоя не е прещипана. Ако колата е с две помпи и си ремонтирал тази която е на съединителя а не тази на педала то може да продухаш тръбичката между двете помпи, боклук в тръбата също ще прави подобна мизерия.
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#5
mongoose Wrote:Точно така, ако има възможност слагаш шлаухка на пробката и да тече в чашка или шишенце а в съда гледаш да не лапне въздух и доливаш. Като завъртиш 200-300 мл. си готов. Ако обезвъздушаваш спирачки е по-тегаво защото инсталацията е по-голяма и трябва да завъртиш повече течност. Прочетох на ново първия ти пост и си мисля, че проблема няма да е във въздух в системата. Ако имаш въздух педала ще омеква и съединителя няма да може да се отделя напълно, ще се мъчи да стои по-скоро зацепен а не обратно и да приплъзва. Ако е възможно проблема да е в помпата по-скоро някоя от гумичките затяга и не позволява на буталото да се върне и съединителя остава леко отцепен. По-добре отвори пак помпата и огледай гумичките дали някоя не е прещипана. Ако колата е с две помпи и си ремонтирал тази която е на съединителя а не тази на педала то може да продухаш тръбичката между двете помпи, боклук в тръбата също ще прави подобна мизерия.
Ок благодаря ти ще прегледам тръбичката
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)