явор филипов Wrote:iago Wrote:На мен ми е интересно как колата излиза от сервиза в това състояние с диагнозата.. "колата няма проблем". Тогава таблото защо е като библиотека.. четиво за всеки. Винаги съм живеел с мисълта, че оторизираните сервизи нямат право на отказ докато колата не стане.
В сервиза колата влезе без грешки, изписани по таблото.Както писах по горе, след повторно стартиране, грешките от таблото се изчистват.
По време на диагностиката не направи проблем.
Това, че не се индицират не означава, че не са записани и не могат да се прочетат.
При Volvo диагностиката е реализирана на нива(образно казано).
Ако грешката се индицира на дисплея и при прочитане на колата свети в червено -това означава, че проблема е наличен.
Ако няма индикация, за грешка, но при прочитане на колата съответната грешка свети в жълто - проблема се е случил(може да се види как и кога), но колата в момента не засича такъв проблем.
Тоест при теб, щом веднъж е показало нещо индикиращо проблем на дисплея, то това го има записано въпреки, че не се показва отново.
А при теб най вероятно стартера е за ремонт.
Щом се проявява само при палене, и то с нетипичен звук в стартера, то най вероятно стартера дръпва прекалено много ток, напрежението пада доста под лимита за долна граница, модулите започват да се рестартират и съответно записват странни и несъществуващи грешки. Надутия стар акумолатор също говори за проблем с консумацията.