The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Странен проблем с XC60

#11
Защо не оставиш колата в този или друг сервиз за един, два дни примерно, за да я тестват като изстине или през два часа или нещо подобно докато грешките не се появят. А бутона все някой трябва да може да го възстанови до заводското състояние на колата. Дано намериш човек който разбира и му се занимава...
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#12
явор филипов Wrote:
iago Wrote:На мен ми е интересно как колата излиза от сервиза в това състояние с диагнозата.. "колата няма проблем". Тогава таблото защо е като библиотека.. четиво за всеки. Винаги съм живеел с мисълта, че оторизираните сервизи нямат право на отказ докато колата не стане.
В сервиза колата влезе без грешки, изписани по таблото.Както писах по горе, след повторно стартиране, грешките от таблото се изчистват.
По време на диагностиката не направи проблем.

Това, че не се индицират не означава, че не са записани и не могат да се прочетат.
При Volvo диагностиката е реализирана на нива(образно казано).
Ако грешката се индицира на дисплея и при прочитане на колата свети в червено -това означава, че проблема е наличен.
Ако няма индикация, за грешка, но при прочитане на колата съответната грешка свети в жълто - проблема се е случил(може да се види как и кога), но колата в момента не засича такъв проблем.

Тоест при теб, щом веднъж е показало нещо индикиращо проблем на дисплея, то това го има записано въпреки, че не се показва отново.

А при теб най вероятно стартера е за ремонт. Wink
Щом се проявява само при палене, и то с нетипичен звук в стартера, то най вероятно стартера дръпва прекалено много ток, напрежението пада доста под лимита за долна граница, модулите започват да се рестартират и съответно записват странни и несъществуващи грешки. Надутия стар акумолатор също говори за проблем с консумацията.
Reply

#13
Tisho Wrote:
явор филипов Wrote:
iago Wrote:На мен ми е интересно как колата излиза от сервиза в това състояние с диагнозата.. "колата няма проблем". Тогава таблото защо е като библиотека.. четиво за всеки. Винаги съм живеел с мисълта, че оторизираните сервизи нямат право на отказ докато колата не стане.
В сервиза колата влезе без грешки, изписани по таблото.Както писах по горе, след повторно стартиране, грешките от таблото се изчистват.
По време на диагностиката не направи проблем.

Това, че не се индицират не означава, че не са записани и не могат да се прочетат.
При Volvo диагностиката е реализирана на нива(образно казано).
Ако грешката се индицира на дисплея и при прочитане на колата свети в червено -това означава, че проблема е наличен.
Ако няма индикация, за грешка, но при прочитане на колата съответната грешка свети в жълто - проблема се е случил(може да се види как и кога), но колата в момента не засича такъв проблем.

Тоест при теб, щом веднъж е показало нещо индикиращо проблем на дисплея, то това го има записано въпреки, че не се показва отново.

А при теб най вероятно стартера е за ремонт. Wink
Щом се проявява само при палене, и то с нетипичен звук в стартера, то най вероятно стартера дръпва прекалено много ток, напрежението пада доста под лимита за долна граница, модулите започват да се рестартират и съответно записват странни и несъществуващи грешки. Надутия стар акумолатор също говори за проблем с консумацията.
Точно това ми казаха от сервиза.Грешките ги има, но са записани в жълто.Но проблем не можаха да установят.Ако не се оправи проблема след ремонта на стартера, и премахването на бутона,ще я оставя в Мото Пфое Русе.
За утре имам час за премахване на бутона.
Reply

#14
Има ли възможност да направиш снимка с телефона на листа с грешките и да го видим тука.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#15
che4ef Wrote:Има ли възможност да направиш снимка с телефона на листа с грешките и да го видим тука.
Не ми дадоха такъв.
Reply

#16
Май си реших проблема.Оказа се че чисто новото газово е монтирано много некадърно.(така я купих)Сега, след смяна на дюзи, клапани и всичко друго(без бутилката и изпарителя) и нови настройки, вече цяла седмица и изминати 1500км. няма проблем.Дано и за напред да е така.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)