Posts: 8
Threads: 0
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2018
Reputation:
0
По принцип живота на един такъв радиатор е около 10 години (пластмаса и алуминий) и повечето са Valeo/ с Volvo лепенка. Ако колата е на повече от 10 г. и ще я карате лятото по жегите, сметете радиатора, защото е към края на сервизният си цикъл. препоръчвам Nissens, които са Датски по производство и издържат безброй години, сменил съм над 10 такива, на S80/ XC90 е много по-лесно защото има повече място за работа, по отношение на кутията препоръчвам Mobil ATF 3309 като най- доброто , това на тойота е също е добро- в краина сметка това е Aisin Waren 55 АСК.
Ако трябва нещо да и се прави вижте този пост на Майк от Австралиа: ( precopster )
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.matthewsvolvosite.com/repair-a-aw55-50sn-transmission.html">https://www.matthewsvolvosite.com/repai ... ssion.html</a><!-- m -->
Обикновенно са соленоиди, които са сравнително евтини, но първо тръбва да се елиминират всички останали места.
Преди години имах 2001 V70 2.4T което ми правеше подобни проблеми- не включваше на скорост и оборотите играеха и т.н- закарах го на Волво сервиз и те неможаха да намерят нищо нередно със АСК. След няколко дни мислене установих че Ел. Дросел Клапата е причината Magneti Marelli жълт етикет.Не съм запознат с дизелите но при бензините преди 2004 това е проблем, който се появява рано или късно , заради триене на стъпков потенциометър, който се износва. Замених го с contactless Xemodex
<!-- m --><a class="postlink" href="https://xemodex.com/us/product/electronic-throttle-body-etb-for-volvo/">https://xemodex.com/us/product/electron ... for-volvo/</a><!-- m -->
проблемите изчезнаха, сякаш колата е нова, 5 години по-късно я продадох с над 340 хил км в супер форма.