The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Мнение за волво с40

#11
Със сигурност агрегатите 1.6 и 2.0 на ПСА нямат заводски проблеми. Проблемите идват от автомобилите, които се внасят в България и начина, по който се поддържат тук. На първо място, масата дизелови автомобили, които се внасят са на над 300 000- 400 000км. Нормално е над този пробег да се появяват проблеми- това обаче не означава, че двигателите са изначално зле конструирани. Препоръчително е да се експлоатират само с дизел от проверени бензиностанции, а не от квартални такива. По отношение на ДПФ: тези, които са Евро 3 нямат; автомобилите, покриващи Евро 4 варират- някои са оборудвани с катализатор, други не; тези, които са Евро 5 задължително имат катализатор. Ако автомобилът има катализатор, то е възможно да е премахнат- за тази цел е направена, както физическо отстраняване, така и софтуерно. В общи линии, мога от личен опит да кажа, че читаво С40/В50 за около 6000лв. е трудно да се намери, да не кажа невъзможно. Но това са само и единствено мои лични наблюдения от търсенето ми.
Reply

#12
DPF-и имат колите масово след 2008-а година и са стандарт Евро 4. Преди това са само някои модели или конкретни конфигурации, защото съм виждал коли 2007-а със и без ДПФ. Относно двигателите, това са едни от най-здравите дизелови двигатели, стига да са били обслужвани редовно. Почти навсякъде по сервизите като отида за обслужване ми казват, че тези двигатели, ако са гледани и обслужвани във времето изкарват по 700-800 хил. км без сериозни проблеми. 1,6 двигателя е по-икономичен в града и ако колата не се товари сериозно при нормално каране дава много нисък разход. 2,0-ката е доста по пъргава, но с малко по-висок разход. При 1,6 мисля, че дюзите са Бош, а при 2,0 са Сименс. Тази 2005-а със сигурност няма ДПФ и ако това са ѝ реални км има още много живот в този двигател. Фактор за амортизирането на някои части са и годините, не само пробега, но те спадат повече към консумативите, отколкото към скъпи ремонти.
Reply

#13
Последните две мнения обобщават и моето разбиране по въпроса.
Може би малко хора знаят, но т.нар. "френски" легендарен дизел, всъщност води началото си от Италия, концерна ФИАТ, и по-точно Алфа Ромео.
Там са първите разработки Common Rail, с високо налягане.
Което не пречи, разбира се, французите от PSА да направят едни наистина много стойностни двигатели, които дори BMW заема в последните години!
Така че гледана ли е колата, евентуалните проблеми ще са малко, и то повечето в сферата на т.нар. консумативи... Разбира се, прегледа преди евентуална покупка не бива да се пропуска!
Успех!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)