The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проверка на сервизна книжка

#11
Здравей, колега,
Ако си ходил до МП Хасково, те не са оторизиран сервиз на Волво и наистина нямат софтуер за марката. Стара Загора също не е.
Официални сервизни центрове на МП за Volvo са София-Люлин, Пловдив, Бургас, Варна, Плевен, Русе (не съм сигурен) и ... колегите да допълнят ако пропускам някой.
Ако си разменим по една вещ, всеки от нас ще си остане с една, но ако си разменим по една идея, всеки ще има по две.

V40, 1,8 115 кс, 1998 г , ГИ "Фобос"
Reply

#12
Благодаря на всички за отговорите. В крайна сметка се свързах с сервиза в Германия където е обслужена за последно. Потвърдиха че колата е била при тях Юли тази година, така че явно сервизната история е автентична.
А на колко километра сменяте ангренажен ремък, че в сервизната книжка пише , че се сменя на 240 000 км , а на мен това ми се струва адски много.
Reply

#13
Ако колата те кефи и ще си я покараш, то просто си го смени сега за да си знаеш, че е нов Wink
Не си казал какъв е двигателя, но руснаците казват на 5 години или на 120х км - <!-- m --><a class="postlink" href="https://youtu.be/wsuITJRou38">https://youtu.be/wsuITJRou38</a><!-- m -->
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#14
Ще си я покарам определено. Не съм фен на честите смени. Дизел 2.0 136к е колата. А за ремъка, ако предишният собственик се е ръководил от сервизната книжка може и да е още с оригинала, което е добре, но пък 10г. не са ли много за един ремък?
Reply

#15
Моя пистов е на 12 години и 180х км и преди 3 месеца, когато Владо от В+3 ми сменя плочката на алтернатора каза, че ремъка е добре! Но за да ми е мирна главата сега съм го поръчал заедно с ролките и ще го сменям подругата седмица.
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#16
ivobivo Wrote:Моя пистов е на 12 години и 180х км и преди 3 месеца, когато Владо от В+3 ми сменя плочката на алтернатора каза, че ремъка е добре! Но за да ми е мирна главата сега съм го поръчал заедно с ролките и ще го сменям подругата седмица.
Баш за мирна глава, на 177 хил. км. сменихме за втори път комплект ангренаж и пистов ремък, барабар с водната помпа и всички прилежащи джунджурии.
Предишния собственик, който е купувал колата нова, беше сменил комплект ангренаж на 95 хил. при все че на D5 185 hp. му дават смяна на 150 хил.... Но, Влади ми показа какво пише на ремъците Continental - 5 години гаранция... Та така... Тука пари не пестя!
Успех!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#17
Понеже не мога да си редактирам предходното мнение, първата смяна на ремъците е била 2011-та година, на 95 хил.км. с Continental...
И тъй като бяха минали 7 год. независимо от малко над 80 хил. изминати километри, имайки предвид гаранцията от 5 год. на Continental (за която не знаех! :oops: ), бяха сменени... Още повече, преди предстоящата ни семейна екскурзия по Европата... Big Grin
Значи, сигурността преди всичко... И спокойствието!
Поздрави!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#18
L07uUz Wrote:Ще си я покарам определено. Не съм фен на честите смени. Дизел 2.0 136к е колата. А за ремъка, ако предишният собственик се е ръководил от сервизната книжка може и да е още с оригинала, което е добре, но пък 10г. не са ли много за един ремък?
Ако е на ситроен двигателя - 120К или 10 год.
ex XC90
Reply

#19
Значи, ако аз не съм сигурен какво и как е правено по колата, няма да чакам и ден за да я обслужа! Масла, филтри, други "течности"..., особено пък ако ако става дума за ремъци!
Да продължавам да пиша последствията, няма смисъл... Най малкото парите после стават х3 и х4... Но, всеки сам си решава как да си поддържа колата. Не сме малки деца...
Поздрави!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)