Posts: 163
Threads: 5
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2011
Reputation:
2
Зависи дали има причина за ремонт... Гледай дали има луфтове: нормален радиален луфт и никакъв аксиален ; в какво състояние са лопатките на перките и на геометрията и така. Ако отваряш студената част ,защото може и да не го правиш ,трябва да смениш и О-пръстена който я уплътнява ,мисля ,че е размер 98х2. Задължително се сменят следните гарнитури и уплътнения: двете дифтунги на щуцера за масло ,на оттичащата тръба има клингеритова гарнитура отгоре и гумено уплътнение долу при блока ,също и металната гарнитура м/у турбото и колектора ,защото е за еднократно използване. Другата метална ,многопластовата ,която е на изхода може да не се сменя, ако е читава ,аз моята я ползвам вече 3 или 4-ти път и няма проблеми с нея. Обаче има един тънък момент - след сглобяването може би малко ще избяга центровката на стоперния винт , а трябва да се провери и актуатора на какъв вакуум е настроен.
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004