Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo V50 1.6 110 Проблем с ДПФ
#1
Здравейте,
Някой сблъсквал ли се е с премахването на ДПФ-а, ориентировъчни цени, места за премахване в България?
Ще съм много благодарен за всякаква информация !
Цитирай
Thanks given by:
#2
В Плюс3 сменят. Има по-евтини и общо излиза около 600лв, което е малко над премахването, но спестяваш много главоболия и не димиш като трактор. За замърсяване да не говорим. Изборът е твой. Имаше едни реклами по радиото за едни тръби, където един се скъпеше "за пИдИсьет лева".
Цитирай
Thanks given by:
#3
По-добре сменяй!
Премахването е половинчато решение, което може да ти изпили нервите (и джоба), ако не е направено качествено!
Аз, като препатил с некачествено преахване на ДПФ на V50-то, заявявам, че стигне ли се до смяна на ДПФ на XC60-то хич няма да се замисля!
[Изображение: volvo-xc-60-r-design-d5-awd_medium.png]
ex FIAT Bravo 1,6 103 hp 1997
ex Volvo V50 2.0D 136 hp 2005
---
Kawasaki ZL600B Eliminator 600cc 61 hp 1995
---
ДА! На АЕЦ Белене!
Цитирай
Thanks given by:
#4
Благодаря за информацията!

А може ли повече разяснения относно некачествено премахване?
Цитирай
Thanks given by:
#5
Проблемите идват от софтуерната част. Хардуерната е лесна - просто се реже, но за първото трябва да излъжеш машината за сумати параметри и трябва да знаеш как се прави. Вярно Ники Добрев си е добър, ама никога не се знае. А пък отидеш ли при друг, проблемите са ти гарантирани. Ако не те затруднявам и притеснявам, искаш ли да споделиш какво те кара да го премахнеш, вместо да го смениш?
Цитирай
Thanks given by:
#6
http://volvoclub-bg.com/forum/showthread.php?tid=19116
[Изображение: volvo-xc-60-r-design-d5-awd_medium.png]
ex FIAT Bravo 1,6 103 hp 1997
ex Volvo V50 2.0D 136 hp 2005
---
Kawasaki ZL600B Eliminator 600cc 61 hp 1995
---
ДА! На АЕЦ Белене!
Цитирай
Thanks given by:
#7
В Ямбол мога да те свържа с момчето, което махна моя. Колата си върви без проблеми след манипулацията. Пиши ми на лично, ако те интересува.
Цитирай
Thanks given by:
#8
Извинявам се, че ползвам темата на колегата, но се "уредих" с една С30 2.0д с премахнат дпф. Искам да си я възстановя, та въпроса ми е може ли да ми налеят някъде оригинален софтуер? 
Някой ако знае колко ориентировъчно струва ще съм благодарен. 
МП, където могат със сигурност, сигурно ще обезмислят цялата операция.
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
Цитирай
Thanks given by:
#9
Как действат (или би трябвао да действат) ДПФ-премахвачите:
1. Копират и запазват оригиналият софтуер на колата.
2. Правят корекции в софт-а, премахвайки ненужните функции.
3. Запазват корекциите в ЕКУ-то на колата.
4. Тестове.
5. Пазят оригиналният софтуер, в случай че си недоволен от интервенцията и искаш да вънеш нещата по старо му.
6. Предполагам, че лесно могат отново да се включат в обработка тези системи.

П.П. За правилното КРАЙНО софтуерно премахване на ДПФ-а трябва да се премахне не само ДПФ-а, а също и системата за измерване на диференциалното налягане.
П.П.1. Хубаво е да се премахне и АдБлу системата.
П.П.2. Хубаво е да се премахне и ЕГР-а, ако има някакви проблеми с него.
П.П.3. За това казвам, че е по-добре да си смениш филтъра и да експлоатираш чист автомобил, а не димяща и смърдяща бангия.

Всичко това го пиша като препатил потребител Smile
[Изображение: volvo-xc-60-r-design-d5-awd_medium.png]
ex FIAT Bravo 1,6 103 hp 1997
ex Volvo V50 2.0D 136 hp 2005
---
Kawasaki ZL600B Eliminator 600cc 61 hp 1995
---
ДА! На АЕЦ Белене!
Цитирай
Thanks given by:
#10
Аз въобще не съм си и помислял да я карам така, искам всичко да си е оригинално. Аз по колите си не искам промени.
Положението е следното: колата е с действащ TUV до 2020г., купена е от германка, не от автокъща или от "ония" германци.
За избушения ДПФ разбрах по checksum грешката, която ми излезе на видата и веднага  влязох в live данните и видях, че диференциалното налягане е 0. За проба откачих буксата на същия датчик и видях, че въобще не светна грешка. 

Извод 1: Колегите които искат да пробват някоя кола, която ги съмнява, но са без вида в момента откачат датчика за диференциално налягане или егр буксата и ако не светне лампа на таблото да се оглеждат за друга кола. 

Извод 2: ДПФ гърнето беше в оригиналния си външен вид в смисъл без заварки или белези от манипулации. Когато го свалих имаше 3 дупки от край в край като от прът. Така се избушва явно. 

Извод 3: При положение, че са ве прецакали с такава кола и не знаете откъде да намерите оригинален софтуер звъните в официалния сервиз. Звъннах във Волво сервиза в София и вторник имам час за възстановяване на софтуера на колата с оригиналния. Цената въобще не е страшна колкото си представях. Не може само ъпдейт, качва се наново оригиналния софтуер. По съвет на приемчика трябва да си сложа нов ДПФ, което вече е направено и във вторник ще мога да напиша какъв е резултата. 

Извод 4: Винаги могат да ви прецакат ако сляпо вярвате на хората тоест не вярвайте, а проверявайте задължително без значение от история, сервизни книжки, първи собственик, клетви, тюв и т. н. 

Извод 5: И Тюв вече не е Тюв хахаха, здраве да има.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)