03-26-2020, 09:20 PM
(03-23-2020, 10:17 AM)iago Wrote: 3) Отива в двигателното масло (ако има топлообменник, проблем с гарнитурата на главата или пукнатина някъде в блок/цилиндри) - топлообменника е по-възможен/срещан проблем спрямо другите два;
4) Отива при маслото на кутията. Може да се случи през радиатора на автомобила в който има вграден топлообменник на маслото на кутията. - среща се по-често спрямо 2) и 3);
Първо: Радвам се, че проблемът е решен. И аз днес това правих в сервиза
И след това да уточня, че когато се пробие топлообменник, без значение кой от двата, маслото отива в антифриза, а не обратното. Причината е, че и двигателното масло, и хидравличното масло на АСК, работят при по-високо налягане от това на охладителната система.
Всъщност и на мен ми се случи пробив на топлообменника на двигателното масло. Така че знам от първа ръка Решението е единствено и само оригинален топлообменник за > от 700 лева + два О-пръстена за по 18 евро