Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
1. Как се регулират фарове, защото онзи ден в мъглата ясно се вицдаше лъча на единия мифар, и трябва да ви кажа че той си мечтаеше за космоса и небето, но не и за пътя :-(
2. Понеже смятам да слагам печка и тя вероятно ще дърпа повече ток отколкото аз мога да я захраня за краткото си шофиране из квартала ми е интересно дали акумулатора може да се пусне за зареждане докато е закачен на колата.
3. Знам че е хубаво да се остави колата да поработи малко преди да се изгаси двигателя, за да охлади турбото, а дали мога да я изгася веднага в случай че като се прибирам от някъде карам с колата на ниски обороти, под 2000 и така турбото не се включва, при това положение дали има нужда двигателя пак да работи няколко минути преди да се загаси или не му пречи със спирането да врътна ключа?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
1. Как се регулират фарове, защото онзи ден в мъглата ясно се вицдаше лъча на единия мифар, и трябва да ви кажа че той си мечтаеше за космоса и небето, но не и за пътя :-(
2. Понеже смятам да слагам печка и тя вероятно ще дърпа повече ток отколкото аз мога да я захраня за краткото си шофиране из квартала ми е интересно дали акумулатора може да се пусне за зареждане докато е закачен на колата.
3. Знам че е хубаво да се остави колата да поработи малко преди да се изгаси двигателя, за да охлади турбото, а дали мога да я изгася веднага в случай че като се прибирам от някъде карам с колата на ниски обороти, под 2000 и така турбото не се включва, при това положение дали има нужда двигателя пак да работи няколко минути преди да се загаси или не му пречи със спирането да врътна ключа?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
За фаровете не знам. Акумулатора можеш да си го зареждаш когато си поискаш. Турбото има нужда да се охлади само ако си и скъсал г..а от ръчка, ако си я карал спокойно няма проблеми.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
За фаровете не знам. Акумулатора можеш да си го зареждаш когато си поискаш. Турбото има нужда да се охлади само ако си и скъсал г..а от ръчка, ако си я карал спокойно няма проблеми.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 632
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
За фаровете в "ценни съвети"
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2567&start=15">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... 7&start=15</a><!-- m -->
Понеже и моите са за регулиране, ако намериш някоя удобна стена кажи къде е да се възползвам и аз :o
Posts: 632
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
За фаровете в "ценни съвети"
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2567&start=15">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... 7&start=15</a><!-- m -->
Понеже и моите са за регулиране, ако намериш някоя удобна стена кажи къде е да се възползвам и аз :o
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Излизате на един булевард голям без движение и да е без осветление.
Да е равен и без завой до реглажа!
Заставате в най дясното платно.
На самото платно застанете по средата - на маркировката - задължително е да има.
Гледате от седалката дали са ви ниско или високо фаровете - късите светлини се нагласяват само!!
Ако са ниско и отклонени регулирате.
За да сте сигурни че сте добре свършили работата си може да направите проверка на път градцко, на светофар, по тъмно.
Фаровете ви трябва да осветяват бронята на предния - до горния ръб.
Дистанция - нормална!
И така на няколко пъти при различни коли.
Ако е леко над ръба - има опасност леко да заслепявате насрещните.
Повече е - ще ви пуснат дълги.
Ако са малко по ниско - при по голяма скорост от 60, нямча да може да виждате пътното тлътно.
Айде, успех от мен.
п.п. изпитано от мен.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Излизате на един булевард голям без движение и да е без осветление.
Да е равен и без завой до реглажа!
Заставате в най дясното платно.
На самото платно застанете по средата - на маркировката - задължително е да има.
Гледате от седалката дали са ви ниско или високо фаровете - късите светлини се нагласяват само!!
Ако са ниско и отклонени регулирате.
За да сте сигурни че сте добре свършили работата си може да направите проверка на път градцко, на светофар, по тъмно.
Фаровете ви трябва да осветяват бронята на предния - до горния ръб.
Дистанция - нормална!
И така на няколко пъти при различни коли.
Ако е леко над ръба - има опасност леко да заслепявате насрещните.
Повече е - ще ви пуснат дълги.
Ако са малко по ниско - при по голяма скорост от 60, нямча да може да виждате пътното тлътно.
Айде, успех от мен.
п.п. изпитано от мен.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 680
Threads: 35
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
За турбото знам, а и по специално от човек карал почти изцяло дизели, че винаги след дълъг път трябва колата да се остави да поработи на място преди гасене. Но това се отнася само в случаите когато турбината е била натоварена. В градски условия не е необходимо да се прави.
А фаровете се регулират най-добре срещу стена, защото само така можеш най-правилно да ги нагодиш на едно ниво. това може да го свършиш и сам, но ако искаш да е перфектно, отиваш примерно в СБА срещу 6лв. ти ги регулират само че използват един разграфен уред, с който най-точно го правят.
По въпроса за акумулатора не знам, но ако все още не си намерил човек за монтажа или имаш въпроси може да питаш Емо (ако го знаеш до "Европа-та") от нашия квартал. Той ги разбира доста нещата.
Enjoy your volvo's
Posts: 680
Threads: 35
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
За турбото знам, а и по специално от човек карал почти изцяло дизели, че винаги след дълъг път трябва колата да се остави да поработи на място преди гасене. Но това се отнася само в случаите когато турбината е била натоварена. В градски условия не е необходимо да се прави.
А фаровете се регулират най-добре срещу стена, защото само така можеш най-правилно да ги нагодиш на едно ниво. това може да го свършиш и сам, но ако искаш да е перфектно, отиваш примерно в СБА срещу 6лв. ти ги регулират само че използват един разграфен уред, с който най-точно го правят.
По въпроса за акумулатора не знам, но ако все още не си намерил човек за монтажа или имаш въпроси може да питаш Емо (ако го знаеш до "Европа-та") от нашия квартал. Той ги разбира доста нещата.
Enjoy your volvo's
|