The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Смених свещите... и колата почна да се тресе?!

#1
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3985&start=30">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... 5&start=30</a><!-- m -->

Е, всичко много хубаво - палиме от раз в рамките на 6-7 секунди при студено време след престой > 12 часа. Обаче откакто смених свещите, при престой на празен ход цялата кола вибрира (почти като автобус на СКГТ :? ). Как се получи пък това?

Не че няма полза - имаш усещането, че седиш в кресло за вибро-масаж, но... все пак в моята кола бих искал вибрациите да се ограничат под предния капак! :evil:
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#2
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3985&start=30">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... 5&start=30</a><!-- m -->

Е, всичко много хубаво - палиме от раз в рамките на 6-7 секунди при студено време след престой > 12 часа. Обаче откакто смених свещите, при престой на празен ход цялата кола вибрира (почти като автобус на СКГТ :? ). Как се получи пък това?

Не че няма полза - имаш усещането, че седиш в кресло за вибро-масаж, но... все пак в моята кола бих искал вибрациите да се ограничат под предния капак! :evil:
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#3
Въобще нямам претенции да разбирам от двигатели, но подгревните свещи при дизела не служат ли само за първоначално запалване на двигателя при по-ниски температури?
Т.е. ако е така - едва ли вибрациите имат връзка със смяната на свещите. Ако по-горното е вярно (нека и компететентните да си кажат думата), то тези свещи не участват в работата на двигателя след като той запали.
Пак доколкото съм успял да запомня, на някои двигатели подгревните свещи продължават да работят, докато се достигне определена температура. Но след като тази температура се подмине, участието им в работата се прекратява.
Та ако и при загрял двигател на празен ход има вибрации, надали е от свещите.
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#4
Въобще нямам претенции да разбирам от двигатели, но подгревните свещи при дизела не служат ли само за първоначално запалване на двигателя при по-ниски температури?
Т.е. ако е така - едва ли вибрациите имат връзка със смяната на свещите. Ако по-горното е вярно (нека и компететентните да си кажат думата), то тези свещи не участват в работата на двигателя след като той запали.
Пак доколкото съм успял да запомня, на някои двигатели подгревните свещи продължават да работят, докато се достигне определена температура. Но след като тази температура се подмине, участието им в работата се прекратява.
Та ако и при загрял двигател на празен ход има вибрации, надали е от свещите.
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#5
rokoko Wrote:... подгревните свещи при дизела не служат ли само за първоначално запалване на двигателя при по-ниски температури?...
Според мен - при всяка t°... Аз пък със сигурност хич на разбирам, ама за толкова се сетих: че работата на двигателя след стартирането не е свързана със свещите! :? И точно за това питам: как стана така?

А днес ми направи впечатление, че стрелката за температурата се придвижва доста по-бавно към нормалната си позиция: на края на 15km-овия ми маршрут през софийските задръствания (т.е. около 50min; преди това в "боен режим" влизах за ~15min; но няма проблеми с парното).
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#6
rokoko Wrote:... подгревните свещи при дизела не служат ли само за първоначално запалване на двигателя при по-ниски температури?...
Според мен - при всяка t°... Аз пък със сигурност хич на разбирам, ама за толкова се сетих: че работата на двигателя след стартирането не е свързана със свещите! :? И точно за това питам: как стана така?

А днес ми направи впечатление, че стрелката за температурата се придвижва доста по-бавно към нормалната си позиция: на края на 15km-овия ми маршрут през софийските задръствания (т.е. около 50min; преди това в "боен режим" влизах за ~15min; но няма проблеми с парното).
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#7
watcher Wrote:
rokoko Wrote:... подгревните свещи при дизела не служат ли само за първоначално запалване на двигателя при по-ниски температури?...
Според мен - при всяка t°... Аз пък със сигурност хич на разбирам, ама за толкова се сетих: че работата на двигателя след стартирането не е свързана със свещите! :? И точно за това питам: как стана така?

А днес ми направи впечатление, че стрелката за температурата се придвижва доста по-бавно към нормалната си позиция: на края на 15km-овия ми маршрут през софийските задръствания (т.е. около 50min; преди това в "боен режим" влизах за ~15min; но няма проблеми с парното).
ако го прави и при топъл двигател значи не е от свещите.
огледай всичко около ГНП-то.. сети се какво си откачал и закачал докато си сменял свещите - маркучлета, тръбички, кабелчета...
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#8
watcher Wrote:
rokoko Wrote:... подгревните свещи при дизела не служат ли само за първоначално запалване на двигателя при по-ниски температури?...
Според мен - при всяка t°... Аз пък със сигурност хич на разбирам, ама за толкова се сетих: че работата на двигателя след стартирането не е свързана със свещите! :? И точно за това питам: как стана така?

А днес ми направи впечатление, че стрелката за температурата се придвижва доста по-бавно към нормалната си позиция: на края на 15km-овия ми маршрут през софийските задръствания (т.е. около 50min; преди това в "боен режим" влизах за ~15min; но няма проблеми с парното).
ако го прави и при топъл двигател значи не е от свещите.
огледай всичко около ГНП-то.. сети се какво си откачал и закачал докато си сменял свещите - маркучлета, тръбички, кабелчета...
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#9
Аз нищо не съм откачал, а гледах майстора в ръцете: по-дългата двойка метални горивопроводи и две-три гумени маркучета от страната на горивната помпа... А сега си чета във VADIS-а, че тия пластмасовите скоби, които крепят тръбичките една към друга, трябва да са на определена позиция! И tips-а е, да се маркира с маркер позицията им преди демонтажа :roll:...
:? Въй-й-ййй, дали ще успея по снимката от gsm-a ми да успея да открия десетте разлики?!?
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#10
Аз нищо не съм откачал, а гледах майстора в ръцете: по-дългата двойка метални горивопроводи и две-три гумени маркучета от страната на горивната помпа... А сега си чета във VADIS-а, че тия пластмасовите скоби, които крепят тръбичките една към друга, трябва да са на определена позиция! И tips-а е, да се маркира с маркер позицията им преди демонтажа :roll:...
:? Въй-й-ййй, дали ще успея по снимката от gsm-a ми да успея да открия десетте разлики?!?
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)