Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Бах ма'а му не мога да повярвам че обсъждаме 850, а не някой друг модел на фирмата :roll:
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Бах ма'а му не мога да повярвам че обсъждаме 850, а не някой друг модел на фирмата :roll:
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 265
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Здравейте,полужението не е на омира4ка ,верно 6те трябва да се бръкне по дълбоко в джоба,съгласен съм с менията изказани,относно консумативите кабели ,свещи... после една добра диагностика ,кофти за това 4е е имало ве4е детонации и наи вероятно се сещате кво е заминало а там цифрите са не са от наи приятните.Така като 4ета маи и изпарителия е ве4е заминал,ни6то 4е наи вероятно ако е оригиналниа да е Vialle.Няма ве4ни не6та!!! И колкото и да си изказваме мненията както се казва в поговорката "Козата си сака пръ4" ,та така и тази ма6ина ,вкарай иа в добър диагности4ен център дето хората които работят разбират какво пи6е на монитора ,обикновено на тези места продаеват и необходимите консумативи,4истат и дюзи,като кордиса6 вси4ко на бензин си купи и нов изпарител (само не турски за 60 лв) Все пак това е Волво!!!Колкото до таблото има доста изписано ,лесно се сваля,и моя километраж не ба4ка ,свиква се и без него ))))
Chevrolet Blazer V6 4.3
Posts: 265
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Здравейте,полужението не е на омира4ка ,верно 6те трябва да се бръкне по дълбоко в джоба,съгласен съм с менията изказани,относно консумативите кабели ,свещи... после една добра диагностика ,кофти за това 4е е имало ве4е детонации и наи вероятно се сещате кво е заминало а там цифрите са не са от наи приятните.Така като 4ета маи и изпарителия е ве4е заминал,ни6то 4е наи вероятно ако е оригиналниа да е Vialle.Няма ве4ни не6та!!! И колкото и да си изказваме мненията както се казва в поговорката "Козата си сака пръ4" ,та така и тази ма6ина ,вкарай иа в добър диагности4ен център дето хората които работят разбират какво пи6е на монитора ,обикновено на тези места продаеват и необходимите консумативи,4истат и дюзи,като кордиса6 вси4ко на бензин си купи и нов изпарител (само не турски за 60 лв) Все пак това е Волво!!!Колкото до таблото има доста изписано ,лесно се сваля,и моя километраж не ба4ка ,свиква се и без него ))))
Chevrolet Blazer V6 4.3
Posts: 1,342
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Най-вероятно всичките ти проблеми са породени от една и съща причина. Така както описваш аз все си мисля че може да е някоя електрическа маса към компютъра или таблото...
сега се сетих нещо друго... Масата на акумулатора е вързана на 2 места към колата - едното е към купето а другата връзка е към двигателя. провери ги. Ако не е от тях - трябва да провериш всички връзки към таблото.
Аз имах много подобен проблем (само че тогава стартера не искаше да завърти) и се оказа връзката на масата към двигателя. На теб след като ти върти стартера значи може да се окаже че е другата връзка - към купето. Надявам се да съм ти помогнал.
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Posts: 1,342
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Най-вероятно всичките ти проблеми са породени от една и съща причина. Така както описваш аз все си мисля че може да е някоя електрическа маса към компютъра или таблото...
сега се сетих нещо друго... Масата на акумулатора е вързана на 2 места към колата - едното е към купето а другата връзка е към двигателя. провери ги. Ако не е от тях - трябва да провериш всички връзки към таблото.
Аз имах много подобен проблем (само че тогава стартера не искаше да завърти) и се оказа връзката на масата към двигателя. На теб след като ти върти стартера значи може да се окаже че е другата връзка - към купето. Надявам се да съм ти помогнал.
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Posts: 15
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
здравейте колеги, днес смених свещите и колата взе да пали и работи значително по добре, остава още един явен проблем - термодатчик...оборотите се променят заради него...някой може ли да каже колко струва и къде да го търся?
NISSAN PRIMERA 2.0 2002 /BMW 318i 92/ VOLVO 850 2.0 95
Skype: falkoneti-andy
Posts: 15
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
здравейте колеги, днес смених свещите и колата взе да пали и работи значително по добре, остава още един явен проблем - термодатчик...оборотите се променят заради него...някой може ли да каже колко струва и къде да го търся?
NISSAN PRIMERA 2.0 2002 /BMW 318i 92/ VOLVO 850 2.0 95
Skype: falkoneti-andy
|