10-21-2009, 04:13 AM
Gorgo Wrote:Шунтът се състои от два резистора – 10 мегаома между крачета 3 и 2 и 28,5 мегаома между 1 и 2.мегаома??? или ома?
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Ако след инсталиране на HID ти светне аварийната за светлини
|
10-21-2009, 04:13 AM
Gorgo Wrote:Шунтът се състои от два резистора – 10 мегаома между крачета 3 и 2 и 28,5 мегаома между 1 и 2.мегаома??? или ома?
10-21-2009, 04:25 AM
bibitkata Wrote:отрязах от стъблото на поп-нит с дебелина 2мм (стъблото не главата) парче около 5-8 мм, отрязаното натиках в пробития отвор на шунт/резистора, като по този начин повиших съпротивлението на същия,Е как така го повиши бе джанъм???? намалил си го.
10-21-2009, 02:57 PM
alex Wrote:Gorgo Wrote:Шунтът се състои от два резистора – 10 мегаома между крачета 3 и 2 и 28,5 мегаома между 1 и 2.мегаома??? или ома? Милиоми е... Щото ако е 10моhm нищо няма да мине през него камо ли да светне лампата... А ако е 10оhm щунта ще става за отопление на купето... :wink: То като се замисли човек цялата тема е пълна с бисери... :roll:
10-21-2009, 03:23 PM
Tisho Wrote:Еми пак не съм съгласен 10 милиома си е чист проводник както и да го погледнеш. А ако 10 ома стоплят купето то тогава твоите 10 милиома ще стоплят купето по 1000 което е 1000 купета ... абе дъра бъра да става.alex Wrote:Gorgo Wrote:Шунтът се състои от два резистора – 10 мегаома между крачета 3 и 2 и 28,5 мегаома между 1 и 2.мегаома??? или ома?
10-21-2009, 10:20 PM
alex Wrote:Еми пак не съм съгласен 10 милиома си е чист проводник както и да го погледнеш. А ако 10 ома стоплят купето то тогава твоите 10 милиома ще стоплят купето по 1000 което е 1000 купета ... абе дъра бъра да става. Нормално е да е с много ниско съпротивление. Заради намаляне на загубите в шунта. Прости сметки показват, че ако шунта е 0.01оhm (10 милиом-а) е напълно достатъчно за да се мерят токове от порядъка на 10А. :wink: Това ти е около 100mv пад върху шунта, което както и да го погледнеш си е 1W загуба върху шунта. А меренето - прекарвайки го през един диферинциален ОУ с 10 пъти усилване, си става около 1v. Оттам нататък АЦП, компаратори - начини за сравнение и мерене колкото искаш. :wink: А при 10ohm съпротивление на шунта според закона на ОМ при 12v, максималния ток който може да мине оттам е 1.2А което е 14.4w. Колко мислиш, че ще светят фаровете с такъв шунт? И колко мислиш че ще загрява този шунт (като го гледам според мен е направен да разсейва не повече от 1-2W) при 14.4W отгоре му? Та затова пиша, че темата е пълна с бисери... :wink: Не че метода не работи. :-) Подобен на това пробиване е метода за настройка на резистори в хибридни интегрални схеми, само че не с свредло а с лазер. :wink:
10-22-2009, 09:34 AM
Колеги не се карайте, проблема вече е решен кардинално от производителите, продават се готови комплекти ксенони с мощност 55вата, така че който кара по-нова кола просто като ходи в магазина или поръчва от ибей нека да поръча комплект с 55 вата.
10-22-2009, 05:50 PM
Tisho Wrote:Ами да така си е , прав си трябва да призная. Иначе идеята е хитра.alex Wrote:Еми пак не съм съгласен 10 милиома си е чист проводник както и да го погледнеш. А ако 10 ома стоплят купето то тогава твоите 10 милиома ще стоплят купето по 1000 което е 1000 купета ... абе дъра бъра да става.
10-22-2009, 05:51 PM
unicata Wrote:Колеги не се карайте, проблема вече е решен кардинално от производителите, продават се готови комплекти ксенони с мощност 55вата, така че който кара по-нова кола просто като ходи в магазина или поръчва от ибей нека да поръча комплект с 55 вата.карайте???? как разбра бре???
02-03-2016, 07:18 PM
И аз да потвърдя _хитро и става
Полезно четиво което може да направи престоя ви във форума по-приятен
Десетте “Божии” Заповеди |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |