The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с климатроник S70 99г

#1
Така проблема е странен.Колата е S70 2.0 126hp декември 98(но в мото пфое казаха че се води 99).Когато се пусне климатроника работи перфектно 5 мин. и спира да духа студено.Когато това стане изключваме климатроника оставяме го да почине поне 3-4 мин. и когато се вкючи пак работи 5 мин. и всичко отначало.Ако го оставя включен постоянно след първите 5 мин в които работи и изключи повече не тръгва студено.Естественно някой ще пита дъпълван ли е фреон - допълван е и няма загуби. Тука е момента да спомена че ходихме тези дни до MOTOPFOE за пълна компютърна диагностика ,според тях проблема е в някакъв модул към климатроника който подавал сигнал към компресора .Компресора е в ред .Та този модул (компютъра на климатроника ли де да знам вече ) от мото-пфое цената му е 1300 лв.Моля колеги дайте някакъв съвет,може ли да се намери това чудо в друг магзин за авточати или само в мотопфое(знам че цените на мотопфое са малко космически но дали тази джуфка може да се намери другаде нова на друга цена ) , ако тръгна по морги и въобще намеря на такава джаджа може ли човек да знае работи ли само като я види.
Въобще някой колега, сблъскал се с подобен проблем нека драсне един ред.Имаше тука колеги с катастрофирали S70 (моите съболезнования) ако имат такава джаджа може да направим пазърлък.
И последно предполагам че V70 със същия двигател и същата година е идентичен и мога да търся и от него.Ще съм благодарен на всяка информация или съвет.
Хубавата новина поне е че диагностицирането не показа някакви други проблеми по колата.
Поздрави на всички съфорумци !
Reply

#2
Така проблема е странен.Колата е S70 2.0 126hp декември 98(но в мото пфое казаха че се води 99).Когато се пусне климатроника работи перфектно 5 мин. и спира да духа студено.Когато това стане изключваме климатроника оставяме го да почине поне 3-4 мин. и когато се вкючи пак работи 5 мин. и всичко отначало.Ако го оставя включен постоянно след първите 5 мин в които работи и изключи повече не тръгва студено.Естественно някой ще пита дъпълван ли е фреон - допълван е и няма загуби. Тука е момента да спомена че ходихме тези дни до MOTOPFOE за пълна компютърна диагностика ,според тях проблема е в някакъв модул към климатроника който подавал сигнал към компресора .Компресора е в ред .Та този модул (компютъра на климатроника ли де да знам вече ) от мото-пфое цената му е 1300 лв.Моля колеги дайте някакъв съвет,може ли да се намери това чудо в друг магзин за авточати или само в мотопфое(знам че цените на мотопфое са малко космически но дали тази джуфка може да се намери другаде нова на друга цена ) , ако тръгна по морги и въобще намеря на такава джаджа може ли човек да знае работи ли само като я види.
Въобще някой колега, сблъскал се с подобен проблем нека драсне един ред.Имаше тука колеги с катастрофирали S70 (моите съболезнования) ако имат такава джаджа може да направим пазърлък.
И последно предполагам че V70 със същия двигател и същата година е идентичен и мога да търся и от него.Ще съм благодарен на всяка информация или съвет.
Хубавата новина поне е че диагностицирането не показа някакви други проблеми по колата.
Поздрави на всички съфорумци !
Reply

#3
Не се плаши почти всички 850-ки го имат твоя проблем - с течение на времето нисковолтовоти елементи по платките на блока за управление на климата се скапват и сигнала който се праща на компресора отслабва и той не включа така добре, поради което изключва когато се натовари повече.
Решението: поставяш едно реле което сработва след включване на климата и пуска ток на компресора директно от акумулатора. Сигнала от блока за управление гоползваш само да задействаш релето, решението елементарно лесно и ти гарантирам, че след това никога повече няма да имаш проблем. :wink: :wink: :wink: Даже и да се набуташ за втора ръка блко за управление, гаранцията че ще работи е никава, а и да работи няма да е за дълго :oops: :oops: :oops:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#4
Не се плаши почти всички 850-ки го имат твоя проблем - с течение на времето нисковолтовоти елементи по платките на блока за управление на климата се скапват и сигнала който се праща на компресора отслабва и той не включа така добре, поради което изключва когато се натовари повече.
Решението: поставяш едно реле което сработва след включване на климата и пуска ток на компресора директно от акумулатора. Сигнала от блока за управление гоползваш само да задействаш релето, решението елементарно лесно и ти гарантирам, че след това никога повече няма да имаш проблем. :wink: :wink: :wink: Даже и да се набуташ за втора ръка блко за управление, гаранцията че ще работи е никава, а и да работи няма да е за дълго :oops: :oops: :oops:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#5
Колега , ico850 много благодаря на отзоваването ти.Както и предположих поговорката "не питай старило,а питай патило " се оказа много вярна.Щото в който и сервиз да идем все се чудят и се маят около този климатроник,а "примамливата оферта" за смяна на този модул в мотопфое срещу 1300 лв някак не ме привлича толкоз.
Много благодаря за съвета и още тези дни ще ида в ел.сервиз който смятам за читав да попитам дали могат да извършат тази операцийка с релето.Дано се окажеш прав и проблема се оправи с тази идея.Ако това стане ще съм много щастлив и съм взел, че почерпил без да искам :lol: По профила разбирам че си от Варна и ще ми е малко далече ама все ще ме осени някоя идея да изразя благодарността си.
Дано стане работата , то лятото свърши ама по-добре всичко да е Ок по шведката.
Reply

#6
Колега , ico850 много благодаря на отзоваването ти.Както и предположих поговорката "не питай старило,а питай патило " се оказа много вярна.Щото в който и сервиз да идем все се чудят и се маят около този климатроник,а "примамливата оферта" за смяна на този модул в мотопфое срещу 1300 лв някак не ме привлича толкоз.
Много благодаря за съвета и още тези дни ще ида в ел.сервиз който смятам за читав да попитам дали могат да извършат тази операцийка с релето.Дано се окажеш прав и проблема се оправи с тази идея.Ако това стане ще съм много щастлив и съм взел, че почерпил без да искам :lol: По профила разбирам че си от Варна и ще ми е малко далече ама все ще ме осени някоя идея да изразя благодарността си.
Дано стане работата , то лятото свърши ама по-добре всичко да е Ок по шведката.
Reply

#7
освен платката, може да се е прецакал съединителя на компресора. и аз това лято имах абсолютно същия проблем като теб и срещу 170 лв ми го оправиха. но щом МП са ти казали, че е платка, предполагам е това. Пробвай на ицо съвета и дано помогне
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#8
освен платката, може да се е прецакал съединителя на компресора. и аз това лято имах абсолютно същия проблем като теб и срещу 170 лв ми го оправиха. но щом МП са ти казали, че е платка, предполагам е това. Пробвай на ицо съвета и дано помогне
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#9
Има един ключов момент - дали наистина е блока за управление или по-натам. Защото системата е тегава - поне при мен на S70 е следната. Компютъра на климатроника като реши че му трябва компресора подава сигнал на компютъра на двигателя при което той като си реши разни работи и прецени че може да се пуска компресор - чак тогава подава сигнал към компресора, като се подава сигнал не само към компресора но и към перката на радиатора - не стигнах до там да разучавам точно принципа на действие там. с перките За това е добре да се тръгне стъпка по стъпка. С мултицета се проверява дали от модула тръгва "заявката" към компютъра на двигателя и т.н. Според описанието на буксите този сигнал е "AC Request" След това може да се провери релето за компресора и дали идва сигнал до него.
Друг момент - когато се включва и изключва компресора се променя натоварването на двигателя и съответно компютъра на двигателя се старае да коригира това да не се отразява на оборотите на празен ход - разликата е че ако компютъра пусне компресора а той реално не тръгне - оборотите се качват с около 100. Така че според мен не е добре да се прави "байпас" на оригиналната система.
За сега това от мене, ако има нещо - пишете, и ако искате може да направим една диагностична сесийка някоя вечер - не претендирам за кой знае каква компетентност но имах известни приключения с моя климатроник дето 2 "майстори" не го подкараха и се наложи да се самообразовам и накрая тръгна Smile
Reply

#10
Има един ключов момент - дали наистина е блока за управление или по-натам. Защото системата е тегава - поне при мен на S70 е следната. Компютъра на климатроника като реши че му трябва компресора подава сигнал на компютъра на двигателя при което той като си реши разни работи и прецени че може да се пуска компресор - чак тогава подава сигнал към компресора, като се подава сигнал не само към компресора но и към перката на радиатора - не стигнах до там да разучавам точно принципа на действие там. с перките За това е добре да се тръгне стъпка по стъпка. С мултицета се проверява дали от модула тръгва "заявката" към компютъра на двигателя и т.н. Според описанието на буксите този сигнал е "AC Request" След това може да се провери релето за компресора и дали идва сигнал до него.
Друг момент - когато се включва и изключва компресора се променя натоварването на двигателя и съответно компютъра на двигателя се старае да коригира това да не се отразява на оборотите на празен ход - разликата е че ако компютъра пусне компресора а той реално не тръгне - оборотите се качват с около 100. Така че според мен не е добре да се прави "байпас" на оригиналната система.
За сега това от мене, ако има нещо - пишете, и ако искате може да направим една диагностична сесийка някоя вечер - не претендирам за кой знае каква компетентност но имах известни приключения с моя климатроник дето 2 "майстори" не го подкараха и се наложи да се самообразовам и накрая тръгна Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)