The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ПРОБЛЕМ С АМОРТИСЬОРИ

#1
Колеги здравейте , моля да ми дадете компетентен съвет. Имам проблеми с амортисьорите, изпуснаха, направо изтече маслото от лявия. Интересувам се кои са по -добри за нашете пътища ,газовете или маслените, и тези при канех - де корбон дали са качествени, моля ако някой е копувал от тях да каже. Карам ВОЛВО 940 КОМБО
БЕНЗИН 2000 КУБИКА ИНЖЕКЦИОН 1994Г. 8) Имам и още един проблем, не поддържа обороти и при по силно спиране светла лампата на ланда сондата и загасва. Благодаря предварително на всички[/u][/i][/b]
Reply

#2
Колеги здравейте , моля да ми дадете компетентен съвет. Имам проблеми с амортисьорите, изпуснаха, направо изтече маслото от лявия. Интересувам се кои са по -добри за нашете пътища ,газовете или маслените, и тези при канех - де корбон дали са качествени, моля ако някой е копувал от тях да каже. Карам ВОЛВО 940 КОМБО
БЕНЗИН 2000 КУБИКА ИНЖЕКЦИОН 1994Г. 8) Имам и още един проблем, не поддържа обороти и при по силно спиране светла лампата на ланда сондата и загасва. Благодаря предварително на всички[/u][/i][/b]
Reply

#3
Всякакви амортесьори съм слагал.
Газовите - хубавите - аз лично след 40 000км им разбивам втулките и изпускат.
Маслените - по са ефтини и неконфортни на возия - след 10 000км почват да ми поомекват.

Вземи си двойно дестващи газови хубави.
С останалите - "Ефтиното излиза скъпо!"

п.п. десния си го пази - винаги се разбиват те първи, за резерва.
Може да го предложиш в темата "Продавам" - " За един лев"

Оборотите - може да е от автоматичния ел. смукач. Регулира въздуха.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#4
Всякакви амортесьори съм слагал.
Газовите - хубавите - аз лично след 40 000км им разбивам втулките и изпускат.
Маслените - по са ефтини и неконфортни на возия - след 10 000км почват да ми поомекват.

Вземи си двойно дестващи газови хубави.
С останалите - "Ефтиното излиза скъпо!"

п.п. десния си го пази - винаги се разбиват те първи, за резерва.
Може да го предложиш в темата "Продавам" - " За един лев"

Оборотите - може да е от автоматичния ел. смукач. Регулира въздуха.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#5
Аз на моето комби, миналата година два пъти, един след друг, му сменях задните амортисьори и пак не останах доволен. Първо сложих газо-маслени SACHS и поведението на колата не се промени изобщо. Реших, че са били менте и си купих някакви италиански, чисто маслени, на полвината на цената на SACHS-а и се усети някакво подобрение, но изключително минимално. Колата ми вози като лодка и на задната седалка можеш да хванеш морска болест. Да не говорим колко подскача задницата и колко силно ляга колата в завой, добре че поне предните ми амортисьори са добри. Изводът е, че или всичко в България е мменте, или аз попадам само на ментета, или... де да знам.

А за празния ход - или имаш някое сцепено вакуумно маркуче, щом спирачките му влияят толкова осезателно, или ти е зацапано вентилчето (някои му викат моторче) за празния ход. Свали го, почисти го хубаво, отвътре, за да се движи свободно и би трябвало проблемът да се реши, освен ако, както казах, нямаш откачено или спукано маркуче.
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#6
Аз на моето комби, миналата година два пъти, един след друг, му сменях задните амортисьори и пак не останах доволен. Първо сложих газо-маслени SACHS и поведението на колата не се промени изобщо. Реших, че са били менте и си купих някакви италиански, чисто маслени, на полвината на цената на SACHS-а и се усети някакво подобрение, но изключително минимално. Колата ми вози като лодка и на задната седалка можеш да хванеш морска болест. Да не говорим колко подскача задницата и колко силно ляга колата в завой, добре че поне предните ми амортисьори са добри. Изводът е, че или всичко в България е мменте, или аз попадам само на ментета, или... де да знам.

А за празния ход - или имаш някое сцепено вакуумно маркуче, щом спирачките му влияят толкова осезателно, или ти е зацапано вентилчето (някои му викат моторче) за празния ход. Свали го, почисти го хубаво, отвътре, за да се движи свободно и би трябвало проблемът да се реши, освен ако, както казах, нямаш откачено или спукано маркуче.
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#7
Вземи си амортисьори МОНРО мисля че ще останеш доволен.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#8
Вземи си амортисьори МОНРО мисля че ще останеш доволен.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#9
Аз наскоро сменях предни и си взех РЕКОРД-френски са и по меко возят от другите не друсат толкова много като караш през дупки.

Volvo V40 1.9tdi 97г.
Reply

#10
Аз наскоро сменях предни и си взех РЕКОРД-френски са и по меко возят от другите не друсат толкова много като караш през дупки.

Volvo V40 1.9tdi 97г.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)