The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Няколко питания за 960

#1
Имам 960 93-а 2.4 тд и ме интересува дали трябва да натискам съединителя когато натискам бутона за така наречената пета скорост
и втория ми въпрос е счупи ми се бутончето за люка и никъде немога да намеря
дай те ми съвет
Ако пренебрегнете страха, вие изпускате психологическата спирачка - Аертон Сена
клубна карта № 00168
Reply

#2
Имам 960 93-а 2.4 тд и ме интересува дали трябва да натискам съединителя когато натискам бутона за така наречената пета скорост
и втория ми въпрос е счупи ми се бутончето за люка и никъде немога да намеря
дай те ми съвет
Ако пренебрегнете страха, вие изпускате психологическата спирачка - Аертон Сена
клубна карта № 00168
Reply

#3
Мисля,че ключът от нощната лампа ,дето не я ползваш ще свърши работа,остава само да го паснем на таблото по КиП джийски и готово . Big Grin Big Grin Big Grin
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#4
Мисля,че ключът от нощната лампа ,дето не я ползваш ще свърши работа,остава само да го паснем на таблото по КиП джийски и готово . Big Grin Big Grin Big Grin
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#5
:roll: хех то това хубаво и на мен ми дойде на им ама се зачудих къде да сложа id-тата и къде да наместа контролерите и апаратурата пък и доста проводник със сечение 1мм ще иде па канали и капаци уффф
невольоооооооо
във моето волво кип автоматика ще киприм
кангалов ти незнаеш ли нещо за тая скоростна кутия
че вчера ми вкараха мухата че трябвало винаги да се ползва съединител
е тогава какъв е смисъла от бутона
Ако пренебрегнете страха, вие изпускате психологическата спирачка - Аертон Сена
клубна карта № 00168
Reply

#6
:roll: хех то това хубаво и на мен ми дойде на им ама се зачудих къде да сложа id-тата и къде да наместа контролерите и апаратурата пък и доста проводник със сечение 1мм ще иде па канали и капаци уффф
невольоооооооо
във моето волво кип автоматика ще киприм
кангалов ти незнаеш ли нещо за тая скоростна кутия
че вчера ми вкараха мухата че трябвало винаги да се ползва съединител
е тогава какъв е смисъла от бутона
Ако пренебрегнете страха, вие изпускате психологическата спирачка - Аертон Сена
клубна карта № 00168
Reply

#7
Овърдрайф или 5-та скорост е автоматична, тоест.
Натискаш си копчето когато ти трябва БЕЗ съединител.
Точно това е готиното :wink:
Плюс това пета се включва в зависимост от начина на каране.
Тоест.
При спокойно каране и плавно набиране на 60км се включва.
Ако не набираш повече от 50км - пак си я поддържаш скоростта но си я включваш пета.
Изключването на пета може и да стане и при 40км както и в случаите при по голяма скорост за бързо изпреварване и след това възстановяването и!

ХУБАВО Е когато 5та се включва - газта леко да се отпусне за да съвпаднат оборотите. Във времето това ще го синхронизираш!


За копчето - виж раздела продавам в форума или ползвай търсачката отвън.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#8
Овърдрайф или 5-та скорост е автоматична, тоест.
Натискаш си копчето когато ти трябва БЕЗ съединител.
Точно това е готиното :wink:
Плюс това пета се включва в зависимост от начина на каране.
Тоест.
При спокойно каране и плавно набиране на 60км се включва.
Ако не набираш повече от 50км - пак си я поддържаш скоростта но си я включваш пета.
Изключването на пета може и да стане и при 40км както и в случаите при по голяма скорост за бързо изпреварване и след това възстановяването и!

ХУБАВО Е когато 5та се включва - газта леко да се отпусне за да съвпаднат оборотите. Във времето това ще го синхронизираш!


За копчето - виж раздела продавам в форума или ползвай търсачката отвън.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#9
благодаря ефри
имах нужда от това разяснение защото започнаха дами обесняват как имало нещо в тая кутия дето се износвало ако не се ползва съединител и общо взето се губи идеята на цялата система
Ако пренебрегнете страха, вие изпускате психологическата спирачка - Аертон Сена
клубна карта № 00168
Reply

#10
благодаря ефри
имах нужда от това разяснение защото започнаха дами обесняват как имало нещо в тая кутия дето се износвало ако не се ползва съединител и общо взето се губи идеята на цялата система


Attached Files Thumbnail(s)
   
Ако пренебрегнете страха, вие изпускате психологическата спирачка - Аертон Сена
клубна карта № 00168
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)