Posts: 12
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2008
Reputation:
0
Здравейте на Всички,
отскоро съм собственик на Волво С80 2.0Т 180 к.с., автоматик. Имам следния проблем със скостната кутия, най-общо при изпреварване когато натискам педала до долу, при сменянето на скоростите се получава едно ритане, според мен в скоростната кутия(правя изводи от други автоматици които съм карал). Този отговор ми дават и в Мото Пфое като за тях решението е смяна на скоростната кутия с нова. Чувал съм от друг собственик на Волво С80, че може да се пробва първо със смяна на маслото, ако не с препрограмиране на кутията и друго решение е смяна на някакви дребни части в кутията. В Мото Пфое ми казват че не се сменя масло и че не се препрограмира и че не се прави ремонт, решението за тях е само нова. Ще бъда благодарен за всяко изречение което се напише по моя въпрос.
Posts: 12
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2008
Reputation:
0
Здравейте на Всички,
отскоро съм собственик на Волво С80 2.0Т 180 к.с., автоматик. Имам следния проблем със скостната кутия, най-общо при изпреварване когато натискам педала до долу, при сменянето на скоростите се получава едно ритане, според мен в скоростната кутия(правя изводи от други автоматици които съм карал). Този отговор ми дават и в Мото Пфое като за тях решението е смяна на скоростната кутия с нова. Чувал съм от друг собственик на Волво С80, че може да се пробва първо със смяна на маслото, ако не с препрограмиране на кутията и друго решение е смяна на някакви дребни части в кутията. В Мото Пфое ми казват че не се сменя масло и че не се препрограмира и че не се прави ремонт, решението за тях е само нова. Ще бъда благодарен за всяко изречение което се напише по моя въпрос.
Posts: 261
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2007
Reputation:
0
ЕЕЕЕ, хората пари дават да ги рита колата в гърба, пък ти...
Сега сериозно. Аз имам същия модел като теб. Маслото се сменя и който ми каже обратното ще му кажа да си навие механическия сертификат на руло и да си го...
Аз имах леко пропадане в тягата между първа и втора. След като смених маслото - това изчезна.
Защо си мислиш че не е нормално да те рита - колата ти е 180 коня и ако си настъпил педала до долу - то мотора ти се товари поне до 95% - получаваш максимална мощност.
Защо не потърсиш същия модел в града ти и не пробваш как е...
... Сега се сетих че имах подобен проблем с предната ми кола, която също беше автоматик. Докато си играех с колата, размених два кабела и прецаках датчика за завъртане на дроселната клапа. Компютъра спря да получава сигнал от него и смяташе грешно превключването на предавките - тогава се получаваше подобно ритане, и то винаги, не само при високи обороти...
Имаш ли аларма на таблото?
If it sounds too good to be true, it almost certainly is.
Posts: 261
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2007
Reputation:
0
ЕЕЕЕ, хората пари дават да ги рита колата в гърба, пък ти...
Сега сериозно. Аз имам същия модел като теб. Маслото се сменя и който ми каже обратното ще му кажа да си навие механическия сертификат на руло и да си го...
Аз имах леко пропадане в тягата между първа и втора. След като смених маслото - това изчезна.
Защо си мислиш че не е нормално да те рита - колата ти е 180 коня и ако си настъпил педала до долу - то мотора ти се товари поне до 95% - получаваш максимална мощност.
Защо не потърсиш същия модел в града ти и не пробваш как е...
... Сега се сетих че имах подобен проблем с предната ми кола, която също беше автоматик. Докато си играех с колата, размених два кабела и прецаках датчика за завъртане на дроселната клапа. Компютъра спря да получава сигнал от него и смяташе грешно превключването на предавките - тогава се получаваше подобно ритане, и то винаги, не само при високи обороти...
Имаш ли аларма на таблото?
If it sounds too good to be true, it almost certainly is.
Posts: 12
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2008
Reputation:
0
Gorgo първо Ти благодаря за отговора. А алармата ми е фабричната.
Че се сменя маслото на кутията съм сигурен, но както писах в Мото Пфое ми отказаха и аз отидох в друг сервиз. Казаха ми, че паралелно с маслото се сменя и филтъра. Единственото място където предлагаха филтър беше отново в Мото Пфое в комплект с картера, приеха ми поръчката и след 10 мин звънят и ми казват че поръчката ми е отказана защото маслото на кутията не се сменя. Истина ли е това за филтъра и картера и ако е така знаеш ли от къде мога да ги намеря.
Posts: 12
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2008
Reputation:
0
Gorgo първо Ти благодаря за отговора. А алармата ми е фабричната.
Че се сменя маслото на кутията съм сигурен, но както писах в Мото Пфое ми отказаха и аз отидох в друг сервиз. Казаха ми, че паралелно с маслото се сменя и филтъра. Единственото място където предлагаха филтър беше отново в Мото Пфое в комплект с картера, приеха ми поръчката и след 10 мин звънят и ми казват че поръчката ми е отказана защото маслото на кутията не се сменя. Истина ли е това за филтъра и картера и ако е така знаеш ли от къде мога да ги намеря.
Posts: 261
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2007
Reputation:
0
Dragko, преди да си сменя маслото изчетох инструкциите във Вадис. Там не пише че се сменя филтър. Аз доста оглеждах за филтър, но ако има такъв, той си е някъде вътре и не си заслужава да си отваряш ск. кутия, за да го сменяш. На старата кола имаше магнит на пробката, който се почистваше при смяна и нищо повече. Старото масло е кафяво на цвят - новото е ярко червено. Не можеш да определиш дали е добре на пипане, тъй като е хидравлична течност.
Това, което може да се прецака в кутията са разпределителните клапанчета, но не знам дали в БГ има свестен майстор за това...
Прочети тази тема: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?p=53303&highlight=#53303">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... ght=#53303</a><!-- m -->
Като те питах за аларма имах предвид аларма че нещо не е наред с мотора или трансмисията - обикновено е текст на екрана вляво долу до скоростомера...
If it sounds too good to be true, it almost certainly is.
Posts: 261
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2007
Reputation:
0
Dragko, преди да си сменя маслото изчетох инструкциите във Вадис. Там не пише че се сменя филтър. Аз доста оглеждах за филтър, но ако има такъв, той си е някъде вътре и не си заслужава да си отваряш ск. кутия, за да го сменяш. На старата кола имаше магнит на пробката, който се почистваше при смяна и нищо повече. Старото масло е кафяво на цвят - новото е ярко червено. Не можеш да определиш дали е добре на пипане, тъй като е хидравлична течност.
Това, което може да се прецака в кутията са разпределителните клапанчета, но не знам дали в БГ има свестен майстор за това...
Прочети тази тема: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?p=53303&highlight=#53303">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... ght=#53303</a><!-- m -->
Като те питах за аларма имах предвид аларма че нещо не е наред с мотора или трансмисията - обикновено е текст на екрана вляво долу до скоростомера...
If it sounds too good to be true, it almost certainly is.
Posts: 12
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2008
Reputation:
0
Прочетох това, което ми прати, а за аларма ми изписва от време на време TRANSMISSION SYSTEM REQUIRED. Щом няма нужда от части при смяната, ми остава само да намеря някой свестен майстор да го направи, а такъв в Бургас непознавам.
Благодаря ти много, дано да успея да ти върна помоща.
Posts: 12
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2008
Reputation:
0
Прочетох това, което ми прати, а за аларма ми изписва от време на време TRANSMISSION SYSTEM REQUIRED. Щом няма нужда от части при смяната, ми остава само да намеря някой свестен майстор да го направи, а такъв в Бургас непознавам.
Благодаря ти много, дано да успея да ти върна помоща.
|