The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
смяна подсветката на таблото на в40

#61
Приятели, махнах едното съпротивление на подсветката на фаровете и вързах двата светодиода успоредно с едно съпротивление. Резултатите са малко по-оптимистични от плачевно. Ако мога да класифицирам видимоста от нула до 5 -давам едно. Единственото което ме радва е, че вече няма да напипвам в тъмницата врътката за моторчето на фаровете, а ми се се случвало вместо да сваля фаровете надолу да изгася осветлението на таблото и да си изкарам акъла (сега пък какво стана). По принцип трябва да са осветени бутоните за заден стоп за мъгла, халогени, самата врътка на фаровете (т.е. ресничката на врътката), освен потенциометрите за сила на светлината на прибора и моторчетата на фаровете, както и индикацията за изключени фарове и габаритите, за което явно ще трябват не два, а пет светодиода. Този път сложих бели, щото сините щяха да изкарат доста по-бледа светлина. Доста пипкава работа, включваща запълване на пластмасовата фасунга със силикон, съпротивлението го запоих, без да съм закачал диодите, за да не ги изгоря, а за тях използвах обувки от аудио кабелче за връзка на сидито с дъното, едно време ги имаше във всеки комп, но обяснявам това, за да не поствам снимки на тази, така или иначе проста работа. Общо ми отне към 10 часа един, от които беше за издирване на оптималното положение на диодите, при което да осветяват най-добре скалата на моторчето на фаровете. Проблем беше и това, че светловодът така беше нагорял от предишната крушка, че е изгубил проводимостта си и беше станал кафяв, та на места трябваше да го режа, естествено без голям ефект. Още две подробности: плюсът, към който връзвам съпротивлението е отгоре като застанеш срещу подсветката, ако е крушка няма да има значение, но ако се върже анодът може и да се изгори диодчето; и монтажът на диодите не беше предварително, ами в колата, докато не намерих най-доброто им за моя случай положение - снимка 18 е вече в колата.
Reply

#62
Приятели, махнах едното съпротивление на подсветката на фаровете и вързах двата светодиода успоредно с едно съпротивление. Резултатите са малко по-оптимистични от плачевно. Ако мога да класифицирам видимоста от нула до 5 -давам едно. Единственото което ме радва е, че вече няма да напипвам в тъмницата врътката за моторчето на фаровете, а ми се се случвало вместо да сваля фаровете надолу да изгася осветлението на таблото и да си изкарам акъла (сега пък какво стана). По принцип трябва да са осветени бутоните за заден стоп за мъгла, халогени, самата врътка на фаровете (т.е. ресничката на врътката), освен потенциометрите за сила на светлината на прибора и моторчетата на фаровете, както и индикацията за изключени фарове и габаритите, за което явно ще трябват не два, а пет светодиода. Този път сложих бели, щото сините щяха да изкарат доста по-бледа светлина. Доста пипкава работа, включваща запълване на пластмасовата фасунга със силикон, съпротивлението го запоих, без да съм закачал диодите, за да не ги изгоря, а за тях използвах обувки от аудио кабелче за връзка на сидито с дъното, едно време ги имаше във всеки комп, но обяснявам това, за да не поствам снимки на тази, така или иначе проста работа. Общо ми отне към 10 часа един, от които беше за издирване на оптималното положение на диодите, при което да осветяват най-добре скалата на моторчето на фаровете. Проблем беше и това, че светловодът така беше нагорял от предишната крушка, че е изгубил проводимостта си и беше станал кафяв, та на места трябваше да го режа, естествено без голям ефект. Още две подробности: плюсът, към който връзвам съпротивлението е отгоре като застанеш срещу подсветката, ако е крушка няма да има значение, но ако се върже анодът може и да се изгори диодчето; и монтажът на диодите не беше предварително, ами в колата, докато не намерих най-доброто им за моя случай положение - снимка 18 е вече в колата.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)