The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Смяна ремъци. водна помпа - цени

#11
С риск да си навлека много негативни реакции, ще попитам - задължително ли е при смяна на ремъци да се сменят и ролки или зависи от нещо?
V70, D4, 2015г, 181 к.с., ръчни скорости
S60, D5, 163 к.с, автомат
S40, B4184S2, 2000г., 122к.с. , бензин + ГИ
Reply

#12
Lqlik Wrote:С риск да си навлека много негативни реакции, ще попитам - задължително ли е при смяна на ремъци да се сменят и ролки или зависи от нещо?
По принцип е задължително,но примерно аз като взех колата си личеше,че са сменяни преди 5-6 000 км ремъци,ролки,филтри и т.н.Та си смених само ремъци и филтри и сега като направи 40000 мисля да ги сменя всичките Smile
Reply

#13
Колеги да посъживя и тази тема искам да си сменя антифриза с Г12 и нямам представа коя е най-ниската точка за източване за да изтече целия син антифриз? И после системата сама ли се обезвъздушава?
Reply

#14
Извинявам се че не съм на писал, но става въпрос за B4184S 1996г.
Reply

#15
Sasch Wrote:Извинявам се че не съм на писал, но става въпрос за B4184S 1996г.
Няма ли пробка на радиатора,долу вляво, като стоиш пред колата?Ако нямаш,свали долния маркуч от радиатора(тъкмо ще смениш и скобата,която най-вероятно е ръждясала).След това пълниш САМО с вода(може да добавиш оцет),да поработи поне 10-15 минути,най-добре в движение/копчето на парното в крайно дясно положение - най-топло/,пускаш водата,може и пак да ,,изплакнеш",като сложиш маркуча от чешмата в казанчето и оставиш пробката отворена.После вече завиваш пробката и наливаш новия антифриз.Като напълниш казанчето,палиш двигателя и го оставяш да загрее до работна температура,като през това време наблюдаваш нивото и ако трябва доливаш.На следващия ден преди да запалиш(на студен двигател)задължително виж нивото и долей до нормата!Ако пък имаш пробка за обезвъздушаване на маркуча вдясно от двигателя,до кутията с бушоните - обезвъздуши от там.Успех!
Reply

#16
Не знам защо ще заменяш син с червен антифриз. Доколкото ми е известно такава смяна не води до подобрение, а дори може да влоши нещата ако двигателя не е предвиден за работа с G12. Надявам се, че си попрочел по тази тема преди да го направиш. Все пак колата си е твоя.
Иначе по смяната - моя антифриз го сменям в сервиз, където има специализирана апаратура за целта - бъркат с дълга метална сонда до където стигнат и така източват стария антифриз - после по обема на това, което се налива виждам, че може би е останало малко от стария (но явно не може на 100% да се източи дори така).
Поздрави
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply

#17
Смяната на зеления с червен е даже препоръчителна,миналата седмица го направих на другата ми кола(mazda 323F)и специално питах майстора дали има проблем и той каза,че е по-добре да е с червен.А за позицията на копчетата на парното доколкото знам S40 не регулира парното с кранчета както е при повечето коли,а с клапи за насочване на въздушния поток.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)