The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Meк педал на спирачката след смяна на задни накладки!

#11
........... Ръчната кове от 4/5-ти зъб .[/quote]

Колега, не е нормално да кове чак на 4/5ти зъб. При мен започва да държи още от първия зъб, а на втори и да искам не мога да тръгна :wink:/всъщност мога, но не искам Big Grin / . Вярно е, че съм сменил задните накладки и затова хваща толкова рано, но все пак и ти си виж задните накладки. Подзрави от мен.
Reply

#12
dango_ Wrote:Здравей,

1. Не знам дали си знаеш, но обезвъдушаването трябва да започне от най-отдалеченото от глвния цилиндър колело, за това реда за обезвъздушаване е следния:
- задно дясно
- задно ляво
- предно дясно
- предно ляво

Здравей колега! Ама тук мисля че грешиш... Обезвъздушава се от най-близкото колело до помпата към най-далечното. Ако има въздух да речем между най-далечното колело и помпата някъде по тръбите, ще напомпаш два три пъти ще изкараш само течност и въздуха пак ще си остане горе долу в същата дестинация. А като се почне от най-близкото, въздуха се "прибутва" към далечното и така постепенно се изчиства системата!
Reply

#13
Колега, не съм съгласен с теб. Във всеки учебник или наръчник за ремонт на автомобил ще прочетеш, че се започва от най- отдалеченото от помпата колело и постепенно се придвижваш към най- близкото. Направи си труда да го прочетеш. Има го във всеки наръчник или инструкция.
Reply

#14
milenhr Wrote:Колега, не съм съгласен с теб. Във всеки учебник или наръчник за ремонт на автомобил ще прочетеш, че се започва от най- отдалеченото от помпата колело и постепенно се придвижваш към най- близкото. Направи си труда да го прочетеш. Има го във всеки наръчник или инструкция.

Абсолютно вярно е написаното от колегите dango_ и milenhr!!!
Колегата pachopacho,е проявил творческо мислене при обяснение на обезвъздушаването, но то уви няма нищо общо с действителността.
Поздрави на всички!!!!!
Reply

#15
100Y0 Wrote:Абсолютно вярно е написаното от колегите dango_ и milenhr!!!
Колегата pachopacho,е проявил творческо мислене при обяснение на обезвъздушаването, но то уви няма нищо общо с действителността.
Поздрави на всички!!!!!

Не творческо, а логическо мислене :lol:
Reply

#16
И аз да се включа,значи задните спирачни цилиндърчета се връщат посредством въртеливо движение на буталото и натиск,има скоби за целта,ако си му приложил прекалено голямо усилие без въртене задължително си смени апаратите,защото вътре са станали на сол и сам можеш да се досетиш какви може да са последствията :?: :?: И друго при смяна на накладките въобще не трябва да отвърташ пробката за обезвъздушаване.
Reply

#17
Благодаря на всички колеги за мненията и съветите. Мисля в най-скоро време да отида на баш майстор да види дзверу. Big Grin

п.п. Каква е цената на апаратите горе-доло :?
Volvo S40 1.9TD 98'
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)