The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Няма мощност след 2500 оборота..?!?

#11
Сега проверих всички връзки с скоби дали са стегнати-всичко е ок, заредих и друга нафта да не би проблема да е в нея но уви Sad. Но хванах някаква закономерност. Значи при палене има мощност и така 1-2 км. След това забива. Гася я за 2 мин, паля и пак върви 1-2км и след това забива
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#12
Колега имах същия проблем. Прескочил зъб на нафтовата помпа след смяна на ремъка всичко си дойде на мястото.
Reply

#13
Проблем с този клапан имах и аз меря го с мултимера и показва толкова колкото пише във ВИДА 14 - 16 ома. Смених го с нов от МПФ 400 лв. слойих сглобих всичко, че и турбито бях свалил и изкара пак грешка. Ядосах се почнах да чета как точно да се останови проблема но за да премеря кабела трябваше да се извади компа и не успях понеже трябват специални скоби. сложих пак акумолатора след като не направих нощо изкарах колата да си я карам и чудо вече цяла седмица нямам ядове Smile та ако имате такъв проблем мога да ви дам стария клапан и ако работи да измислиме няква цена, ако не здраве да е. Защото ми е странно как след като бобината е ОК вътре го почистих но и нямаше много какво да се чисти и смазах буталцето. Ако има зайнтересовани можем да направиме този тест
Reply

#14
И на мен ми правеше такива номера ,когато ми се беше запушила геометрията на турбината.А именно-липса на мощност в целия диапазон от обороти, без да влиза в сервизен режим ,в следващия момент всичко е наред... .Друг път влиза в серв.режим само при по-голямо натоварване.?!След профилактика на турбото всичко си дойде по местата ,а причината за запушването се оказа разхерметизиран преден тампон на мотора и загуба на вакуум,на първо място ,и на второ- прекалено дълго време каране в градски услвия.
Според мен ,колега, не е лошо да се измери вакуума в системата за управление на турбото и дали няма загуба/напр.при тампоните ,маркучите ,актуатора на турбината и т.н./.Във ВАДИС има една проверка точно за актуатора на турбото - при вакуум от около -0.5 бара лостчето за управление на геометрията трябва да прави пълен ход.
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply

#15
Диагнозата е спукан интеркулер Sad та занчи сега се търси такъв.
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)