Posts: 163
Threads: 5
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2011
Reputation:
2
И на мен ми правеше такива номера ,когато ми се беше запушила геометрията на турбината.А именно-липса на мощност в целия диапазон от обороти, без да влиза в сервизен режим ,в следващия момент всичко е наред... .Друг път влиза в серв.режим само при по-голямо натоварване.?!След профилактика на турбото всичко си дойде по местата ,а причината за запушването се оказа разхерметизиран преден тампон на мотора и загуба на вакуум,на първо място ,и на второ- прекалено дълго време каране в градски услвия.
Според мен ,колега, не е лошо да се измери вакуума в системата за управление на турбото и дали няма загуба/напр.при тампоните ,маркучите ,актуатора на турбината и т.н./.Във ВАДИС има една проверка точно за актуатора на турбото - при вакуум от около -0.5 бара лостчето за управление на геометрията трябва да прави пълен ход.
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004