The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво в40 2.0 турбо-Пуши доста....

#41
Имам проблем с едната бубина и реших да ги сменя и двете обаче и на двете ми запитвания до скантекс не ми е отговорено...Това нормална практика ли е?Ще ходя май мах до МФ...Защото ми се иска оригинални бубинки да си купя та даже и кабелите може да сменя за да съм си сигорен Smile ,че всичко по запалителната система е сменено Smile
някакви цени оринтировачно?
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#42
предполагам си с такива:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ipdusa.com/Volvo-S40V40-2000-2004/Electrical/Engine-Electrical/Ignition-Coil-Pack/p-82-422-424-4291/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.ipdusa.com/Volvo-S40V40-2000 ... -424-4291/</a><!-- m -->
гаранция за продавача, че е читав-взимал съм за мойта и за още едно турбо. Доставката излезна около 30долара до митница в София
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply

#43
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=ShldMVI2_cI&feature=player_embedded#" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.youtube.com/watch?v=ShldMVI2 ... _embedded#</a><!-- m -->
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply

#44
След всичко изписано може да заключим...
минал съм над 10000км това лято и колата е 6...
Бедната смес беше заради горивния регулатор който смених с оригинален от МФ
Бобината и нямаше нищо а, не правеше добър контакт...
Мотора е чуден...Предното масло го бутна супер леко за пробега му...
Сега вече е даже с пълна синтетика и няма проблеми около 1000км
Общо взето както казах в началото на темата доката не си дойде едно нещо на цената не е то!
Доволен съм ,че попаднах на тази кола па макар и с проблеми...
Заради това ,че не е карана 5-6 години наистина имах проблеми...
нали сигментите,горивения регулатор,малко разлепени тапецерии и фарове ,но след пълна профилактика карам страшно запазена в40 на 110 000км Smile
Пожелавам всекиго такава вярна кола...
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#45
MaxBass Wrote:След всичко изписано може да заключим...
минал съм над 10000км това лято и колата е 6...
Бедната смес беше заради горивния регулатор който смених с оригинален от МФ
Бобината и нямаше нищо а, не правеше добър контакт...
Мотора е чуден...Предното масло го бутна супер леко за пробега му...
Сега вече е даже с пълна синтетика и няма проблеми около 1000км
Общо взето както казах в началото на темата доката не си дойде едно нещо на цената не е то!
Доволен съм ,че попаднах на тази кола па макар и с проблеми...
Заради това ,че не е карана 5-6 години наистина имах проблеми...
нали сигментите,горивения регулатор,малко разлепени тапецерии и фарове ,но след пълна профилактика карам страшно запазена в40 на 110 000км Smile
Пожелавам всекиго такава вярна кола...

Това е чудесно!
СЕГА ЗНАЕШ ,ЧЕ ИМАШ ИЗПРАВНА КОЛА, С ПОЧТИ НОВ ДВИГАТЕЛ!
Щом не ти гори ,,чорбичка" като 5W40 си свиркай........
А сега вече си я и разработил..........

Проблемите при теб според мен са дошли освен от некаране 6 години и от НЕРЕДОВНО ИЛИ ИЗОБЩО несменяне на моторно масло.
Италиянците са непоносими мърлячи с колите си...........
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#46
Днес за да скъсам напълно с Италианците докосвали се до колата ми реших да сваля кулера и да го учистя тей като колата не бута масло ,а масло при дросела още се точи...(той кулера се е запасил явно)
За свалянето му беше необходимо ако на някой се наложи:
Маха се предпазната кора под мотора
махат се горните кори пред мотора
Развиват се скобите и се вадят маркучите на входящия и изходящия въздух
откача се маркуча за въздуха за празния ход
маха се буксата от датчика на кулера в горната му част
отвиват се от долу два болта под кулера и горните над него
ТУК ИДВА ВЕСЕЛОТО
За да се извади пише ,че водния радиатор не се маха!!!
След много опити по описания начин не стана и просто и лесно развих маркучите на антифриза източих го и след 5 мин работа свалих и двата радиатора заедно!!!
Утре ще чистя кулера ...Ще кача и снимки за да има материал за форума
и ще допиша как е станало чистенето и има ли сериозен резултат...
Също така обмислям да откача картерната вентилация която отива в турбото за да предотвратя по нататъшно замърсяване ...Като ако видя ,че картерната вентилация съвсем не цапа(ще я изведа в шише) ще я върна...
Лека вечер!
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#47
MaxBass Wrote:Днес за да скъсам напълно с Италианците докосвали се до колата ми реших да сваля кулера и да го учистя тей като колата не бута масло ,а масло при дросела още се точи...(той кулера се е запасил явно)
За свалянето му беше необходимо ако на някой се наложи:
Маха се предпазната кора под мотора
махат се горните кори пред мотора
Развиват се скобите и се вадят маркучите на входящия и изходящия въздух
откача се маркуча за въздуха за празния ход
маха се буксата от датчика на кулера в горната му част
отвиват се от долу два болта под кулера и горните над него
ТУК ИДВА ВЕСЕЛОТО
За да се извади пише ,че водния радиатор не се маха!!!
След много опити по описания начин не стана и просто и лесно развих маркучите на антифриза източих го и след 5 мин работа свалих и двата радиатора заедно!!!
Утре ще чистя кулера ...Ще кача и снимки за да има материал за форума
и ще допиша как е станало чистенето и има ли сериозен резултат...
Също така обмислям да откача картерната вентилация която отива в турбото за да предотвратя по нататъшно замърсяване ...Като ако видя ,че картерната вентилация съвсем не цапа(ще я изведа в шише) ще я върна...
Лека вечер!


Направи снимки.Така, въпреки старанието ти....описнаието не е пълно без снимки.Ще опренагледиш нещата с две-три снимки...
Лека вечер и на теб.....
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)