Posts: 911
Threads: 67
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
Rado_91 Wrote:Ами понеже съм на 18 години и незнам дали пречи една кола да се кара на прекасвач и какви биха били последствията от това ? Това сериозно ли го питаш :roll:[/quote]
Ами в смисал няма да ръгна 2-ра и да карам постояно на прекасвач а като ги изреждам нали за няколко секунди ще е на прекасвач и така .Щото 1,2,3-та ги изреждам на прекасвач :wink:
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
А знаеш ли какво точно е този "прекъсвач"? По принцип така губиш време, идеята е да сменяш малко преди това. То прекъсвача май е на 6500, а максималната мощност ти е на 6000-6100, минеш ли ги сменяш, оборотите падат под 6000 (зависи колко бързо ги сменяш, дали пускаш газта или подаваш малко по време на смяната, за да запазиш оборотите...ама тва са техники дето колкото пъти съм се отитвал не съм ги догодил) и газ до дупка, след 6100 пак смяна. Ама знай две неща
1. Тази кола не е спортна, скоростите са гадни
2. Високите обороти прецакват мотора, тогава всичко е натоварено на максимум, имаш огромни инерционни сили, много триене в цилиндро-буталната група, лош горивен процес...абе все лоши работи за двигател правен за семейна кола.
Posts: 911
Threads: 67
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
LeecH Wrote:А знаеш ли какво точно е този "прекъсвач"? По принцип така губиш време, идеята е да сменяш малко преди това. То прекъсвача май е на 6500, а максималната мощност ти е на 6000-6100, минеш ли ги сменяш, оборотите падат под 6000 (зависи колко бързо ги сменяш, дали пускаш газта или подаваш малко по време на смяната, за да запазиш оборотите...ама тва са техники дето колкото пъти съм се отитвал не съм ги догодил) и газ до дупка, след 6100 пак смяна. Ама знай две неща
1. Тази кола не е спортна, скоростите са гадни
2. Високите обороти прецакват мотора, тогава всичко е натоварено на максимум, имаш огромни инерционни сили, много триене в цилиндро-буталната група, лош горивен процес...абе все лоши работи за двигател правен за семейна кола. Мерси колега сега вече няма да сменям на прекъвач :!: :wink:
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
Lqlik Wrote:Забелязах, че колата ми (ЕС 40, 1.8 ) държи 600 оборта на място. не тресе, но не съм сигурен дали е нормално. Съвет? При мен е същата история.Даже понякога ,,скача" до към 1000 оборота, на място на ,,празен ход".
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 645
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
моторчето ги прави тея работи...а как ви палят колите?
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
MaxBass Wrote:моторчето ги прави тея работи...а как ви палят колите?
За сега(да чукам на дърво) перфектно.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 428
Threads: 39
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
При мен оборотите са 800 на свободен ход. Карам примерно 40 градско, пускам на свободна и в момента, в който пусна свободната, оборотите падат до 800, след това се качат леко до 1000 и като спра на някой светофар са на 800
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Posts: 143
Threads: 24
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Колеги защо не пробвате да си изчистите моторчетата за празния ход и дебитомерите и тогава вижте има ли разлика
Posts: 3
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
Момчета от скоро карам волво 440 турбо обаче оборотите ми постоянно се менят 800-900-1000 600 и така смених стъпковия но пак не се оправи ??? Някои може ли да ми каже от какво ще е ???
Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Malkiq_90 Wrote:Момчета от скоро карам волво 440 турбо обаче оборотите ми постоянно се менят 800-900-1000 600 и така смених стъпковия но пак не се оправи ??? Някои може ли да ми каже от какво ще е ???
Ами провери си вакуумните маркучи, като цяло смукателния маркуч, нещо скоби, дали са затегнати....другите работи са по-сложни....дюзи, радулатор на бензина, бензинова помпа.
|