Posts: 28
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Значи от известно време карам 340 дизел. Колата е на тъст ми и просто аз се возя на нея. Има две дразнещи неща, които искам да оправя за да изпитвам удоволстжие от карането на Волво.
1. Лостчетата на мигачите и на чистачките са като откачени. много се клатят. Някои беше казвал, че някакви нитове се разбивали и трябвало да се направят пак
2. Първа и особенно втора влизат с големи усилия. Дали това е проблем в скоростната кутия или в лостовата система на скоростите.
Имам и едно виене в диференциала, но за него после ще питам.
поздрави
Деян
Posts: 28
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Posts: 235
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
задължително е да се смени маслото на скоростната кутия и на диференциала!!!!!! 90% е възможно от това да са и двата проблема. Имай предвид, че за скоростите предписват много рядко масло - като за автоматик, да не ти натикат друго, че пак нямада можеш да си включваш скоростите. А диференциала сигурно вие, щото няма масло останало ( а може и скоростната кутия да вие ) - те са заедно. Успех.
Posts: 235
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
задължително е да се смени маслото на скоростната кутия и на диференциала!!!!!! 90% е възможно от това да са и двата проблема. Имай предвид, че за скоростите предписват много рядко масло - като за автоматик, да не ти натикат друго, че пак нямада можеш да си включваш скоростите. А диференциала сигурно вие, щото няма масло останало ( а може и скоростната кутия да вие ) - те са заедно. Успех.
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
по въпроса със скоростите:
Вчера ходих при Жоро от слатина и в магазина взехме че решихме такъв проблем, защото и моята труфно вкарваше 1-ва и 2-ра, значи проблема е с едка скоба която е ограничителна долу под маншона на скоростния лост, скобата е хваната с два винта шестограмни 4-ка или 5-ца, отвиваш ги дръпваш скобата леко вляво(към шофьора) и като предцениш че е достатъчно разхлабено стягаш и всичко е наред. При мен това беше проблема и така го решихме. Успех.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
по въпроса със скоростите:
Вчера ходих при Жоро от слатина и в магазина взехме че решихме такъв проблем, защото и моята труфно вкарваше 1-ва и 2-ра, значи проблема е с едка скоба която е ограничителна долу под маншона на скоростния лост, скобата е хваната с два винта шестограмни 4-ка или 5-ца, отвиваш ги дръпваш скобата леко вляво(към шофьора) и като предцениш че е достатъчно разхлабено стягаш и всичко е наред. При мен това беше проблема и така го решихме. Успех.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 38
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
мисля, 4е тези винт4ета регулират вклю4ването на светлината за заден ход.колко рядко трябва да бъде маслото?
Posts: 38
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
мисля, 4е тези винт4ета регулират вклю4ването на светлината за заден ход.колко рядко трябва да бъде маслото?
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
може и затова да са, защото сега като включа задна веднъж изгасва отвреме на време, но определено 1-ва и 2-ра влизат лесно, а преди бяха трудни
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
може и затова да са, защото сега като включа задна веднъж изгасва отвреме на време, но определено 1-ва и 2-ра влизат лесно, а преди бяха трудни
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
|