The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
И аз в клуба на Волво...

#11
Georgi_Yulev Wrote:Здравейте на всички!
От 2 дни съм собственик на Волво С40 1.9 тд 1997г.Смених го за предишната ми кола Фиат Купе.За момента съм много доволен, не че имам много голямо наблюдение над колата, но все пак имам вече около 130 км. навъртяни.
Имам няколко въпросчета!
1.Значи първото е,че колата ми дърпа леко на ляво(и волана ми е изкривен на дясно, за да мога да се движа в права линия).Но тук идва и друго,когато натисна спирачката дърпането в ляво се увеличава.Защо?
2.Постоянно ми свети СРС лампата(до колкото разбрах от предишния собственик лампата за СРС-а светнала когато сменял лампичките на таблото,свалял е волана и така...) и лампата за водата в казанчето.
3.Когато я запаля има лек шум откъм двигателя и когато подам газ изчезва!Защо?
4.Направи ми впечатление,че като завъртя волана до край понякога се чува пак шум,но после изчезва!Защо?
5.И аз имам проблема с трудно включване на скоростите,по-лесно ми влизат като натисна амбреажа 2 пъти?Възможно ли е да е от втулките или съм за съединител?Въпреки,че съединитела си зацепва съвсем нормално,т.е. не буксува!
6.Мисля, че от кабела на клапана на ГНП ми тече нафта!Мнения и предложения за решаване на проблема?
Това са болежките по колата!Не мисля,че са нещо кой знае какво.
Относно добавките, да слагам ли профилактично добавка в нафтата при положение, че колата си върви и набира нормално?
Искам и да попитам и къде във Варна мога да откарам да бъде прегледана от майстор който разбира от тези автомобили?

Предварително БЛАГОДАРЯ!

Здравей колега!
Честито за избора на автомобил. Аз съм със същия двигател и година, но В40, комбито.
Номера на двигателя доколкото си спомням беше на едно много трудно място, от страна на ангренажа. При регистрацията на колата в КАТ докато го намерят доста си поиграха да го търсят. Някъде под динамото беше, около хидравличната помпа.
1. Отиди да ти проверят предницата. Най- вероятно не е регулирана. А по този начин и гумите започват интензивно да се износват от вътрешната или външната страна.
2. Лампата на СРС ще спре да свети само след намеса с компютър. В момента НЕ ТИ РАБОТЯТ въздушните възглавници. При свалянето на волана е трябвало да се свали първо минусовата клема на акумулатора. А лампата за водата в казанчето ще спре да ти свети, ако налееш течност за чистачките.
3. За шума трябва да отидеш при човек, който на място да диагностицира. Шумът може да е от всякакъв характер. От разбити ролки, амортисьорчето на пистовия ремък /вибрации/ и т.н.
4. Шумът при въртене на волана идва от хидравличната помпа, най- вероятно. Когато се натовари, ако помпата е "тръгнала" се получава този шум.
5. Провери си нивото на спирачната течност. Най- вероятно е под минимума и отвора за засмукване на спирачна течност от помпата на съединителя остава открит, без захранване с масло. Те колите така са конструирани, че при намаляване на спирачната течност първо да започне съединителя да ти отделя трудно, защото ако спирачките първо откажат...
6. Доколкото ми е известно, само смяна на клапана може да спре теча. А клапана струва над 300 лева. Но ако не ти е проблем, можеш и така да караш. Той клапана си работи и така. Лошото е, че цапа двигателя.
Това е от мен. Успех с отстраняването на проблемите. И не се занимавай с добавки в нафтата, ако искаш дълго да си караш колата. Помпата се износва бързо. Само през зимата на един резервоар нафта може да сложиш по едно шише газ за горене, за да не замръзва. Не слагай бензин. Така се обезмаслява нафтата и както ти казах помпата бързо заминава.
Reply

#12
Благодаря ти, за изчерпателните отговори!Относно предницата днес ми направи впечетление на магистралата когато колата се движи нагоре-надолу при неравностите се завишава това дърпане на ляво! Със сигурност ще се ходи на реглаж и на "доктор по фрактури" защото си дърпа доста неприятно!Относно хидравликата днес долях масло в казанцхето и мисля че се оправи,няма шум!А за съединителя уж проверих казанчето с спирачната течност мисля,че всичко е ОК!А относно клапана,може ли да стане по-голяма беля освен да цапа двигателя? Благодаря отново!
Reply

#13
Така... днес е кофти ден.Първо смених втулките, проблема с трудното включване остана(лоста се успа,иначе..),след това ходих на преден мост(за дърпането на ляво)Оказа се,че десния амортесьор е крив,левия и той е Fucked up и левия носач и той е крив.Направо ми се реве!!!НЯМА ДА СЕ ОТКАЗВА,докато не я вкарам колата в ред,мира няма да си дам.Но за сега ще карам така.
Reply

#14
Понеже ще вкарвам колата в бокса за смяна на носач, биалетки, ремъци и т.н.Един от майсторите като я пробва(заради дърпането на ляво)Каза ми, че колата забивала след 3000об./мин.!Защо!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)