01-11-2010, 07:45 AM
Здравейте,искам да споделя какво се случи когато бях на дисагностика при Жижо-Варна.Сервиза му е този новият над поликлиниката на Марешки.Влизам,питам,говорим с майстора и той казва-Апаратура имаме но аз нямам букса за диагностика и не може да ми я направи с компютър.Обаче ме пита какви са и проблемите и аз му обяснявам-Не дъжи обороти когато е студена,като загрее пали трудно и трябва да и давам газ,като запали излиза един черен дим от ауспуха за около 3-4 сек. и мисля че гори много бензин.Той казва,сега ще я погледнем без апаратура и вади температурния датчик на водата.Казва това и е проблема,след смяна ще се оправи.Аз питам-сигурен ли сте?,той Да,ще се оправи.Сменяме датчика,промяна никаква.Тогава той започна да бъзика дроселовата клапа,свали я откачи и буксата и видя 2 болта калибрирани с някаква зелена съставка.Тоест никога не са били развивани.От там започна да върти самата електроника на дроселовата клапа и да оправя оборотите.После пак на дроселовата клапа има един винт със селена пласмасова капачка за регулиране на въздуха.Въртя и него,ходи зад колата да види какво излиза от ауспуха и каза че е готова.Аз му казвам,ще видим утре като е студена какви обороти дързи и как пали.Ставам аз на другата сутрин,паля но същото.Колата не държи обороти,като стигна към 40 градуса лека по лека нещата започнаха да се оправят.Колата заграя,спирам за банички.Взимам баничките,отивам да паля-ядец колата не иска да запали без газ.Паля с газ и се получава описаното по горе с черния пишек.Та така с диагностиката,нищо не е решено.Единственото нещо което направи майстора е,че сега като е загряла държи 1000об/мин.Та искам да попитам ако има някой колега който знае къде във Варна могат да ми направят диагностика и да ми оправят болешките нека каже.Ще бъда много благодарен.