Razsipnik Wrote:joro74 Wrote:Аз моята я взех януари за 4000 лв уж на 150 000, със регистрация и и т.н. - 4500. После още 400 за гуми и 1500 за ремъци, масла и окачване. Все още има неща за оправяне така, че направо умножи 4000 по 2 докато получиш цената за кола в добро състояние.
Проблема е, че колата е висяла поне 6 месеца без да се кара, първите 1000 км след това се почва период на полуразпад.
Жоро, извинявай, ама какво си сменял толкова по окачването?, цитирам :
.,,..................и 1500 за ремъци, масла и окачване".
Ремъците и ролките са ти 400 лева с труда.
маслото е сопоред джоба и според зависи , съответно.
Окачването обаче?
Аз до тук един шарнир съм сменил и тампон.
Иначе предстои ми преглед на предни амортусьори.
Ами аз смених шарнири, външен и вътрешен кормилен накрайник, предни и задни биалетки. Извън окачването - семеринги на скоростна кутия и двигател, накладки с дискове отпред, отзад и ламбда сонда. Ламбата беше голяма преебавка, старата беше здрава, но този дето прави диагностика в 'Друмник' ме излъга, че прочел грешка за ламбдата и затова ми свети лампата. Оказа се запушен вакум на МАП и че тази кола не поддържа OBD, а някакъв Волво протокол дето само Volvo scan tool за 2000 лв го чете. В 'Друмник' определено злоупотребяват с политиката си клиента да не влиза в сервиза, оня си чесал топките и после 40 лв за диагностика и смени ламда, че е скъпа и знам, че ще се сложиш менте, а аз ще ти кажа, че пак свети заради ментето ако не загасне.
След ровене по US и UК форумите открих, че такива ремонти се правят на коли около 250 000 мили, така че тези 150 000 км си ги сложих на оная работа.
Бях тръгнал да купувам Мицубиши Space Star или Space Wagon когато се спънах във Волвото. Направо си ме викаше, сменил съм много стари коли, за пръв път чувах кола да ме вика. Въобще не съм гледал какво купувам, интересуваше само да запали и да сменя предавките без подскоци.