Posts: 1,346
Threads: 13
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2007
Reputation:
0
И аз съм на мнение, че това което си решил отива към глупост и ще се опитам да ти дам някой аргументирани отговори.
1. Халогенните крушки отделят много повече топлина отколкото обикновените. Вероятността да стопят стъклото и рефлектора е много голяма. Може би на стоповете, мигачите не, но на габаритните светлини със сигурност ще се стопят или най-малкото потъмнеят.
2. Казваш, че ще запоиш фасунката. Имай предвит, че в зависимост от мощността на крушката, крачетата могат толкова да се нагреят толкова, че да се разтопят връзките.
3. Казваш, че искаш да ги ползваш за всички светлини, Предполагам знаеш, че халогенните лампи загряват и изстиват много по-бавно от обикновените. Това прави почти немислимо използването им за мигачи и за стоп светлини, където се изисква почти мигновенно светване.
4. Мощността на задно осветление ще се повиши, което ще натовари инсталацията и предпазителите. Ще трябва и тях да смениш, иначе може да греят.
Та и аз не разбирам цялата тази разправия за какво? Ако рефлекторите и стъклата не са добри, се опитай да ги измиеш, ако не стане, по-добре хвърли малко пари и си купи по-добри, но зарежи това с халогенните крушки...
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp