08-02-2010, 05:00 PM
Врътките на климатроника се вадят с тънка отвертка като се внимава да не се счупят щипките вътре. Добре е да се прави при по- горещо време за да е мека пластмасата. Не излизат лесно и за това трябва премерена сила. Самата врътка след като се извади има сачмичка и е добре да се внимава да не падне!
Ето така изглежда гнездото на врътката след като тя е извадена.
Врътка - гнездо
Махагоновия панел се вади като се вкарат две тънки отвертки /в моя случай една отвертка и половин ножичка за маникюр - прави чудеса!/ в решетката за вътрешния термометър на климатроника. В решетките има 2 пластмасови пластини, които трябва да бъдат натиснати на горе. Махагоновия панел се вади горе долу лесно като се издърпа от гнездото си. Внимавайте да не го счупите!
Без панел. Черните пластмасови елементи за ограничителите за въртене на врътките. Вадят се лесно!
Поставете ограничителите в съответствие с местата им под панела за да няма после чудене защо не духа както искам или не където искам с желаната температура. Внимавайте да не се зацапват с прах и власинки защото имат лубрикант за по- лек ход на врътките.
Цялостна визия. Видиите, които се виждат върху таблото са от горната част на панела. Общо са четири по една във всеки ъгъл.
Панела за управление на климатроника се вади като се развият видиите - по една във всеки ъгъл - горните две се захващат за панела на духалките, а долните две за махагоновия панел над плеъра. Не дърпайте зверски - от зад има букса за управление на климатроника, самата букса е трудна за вадене защото щипката и се пада от долната и страна и не се вижда като се пипа там. Отне ми към 5 минути да я извадя - излиза трудно! Освен буксата отзад е и тръбата отвеждаша въздуха от вътрешния термометър до компютъра /предполагам, че е до компютъра де /
Не се мъчете да вадите тръбата за вътрешния термометър!!! Захваната е здраво на котнра и още повече от времето вероятно се е изпекла и е много вероятно да я скъсате или пукнете
Това са новите лампи за осветление на врътките на климатроника. Не са оригиналните за Волво, но те така или иначе се намират много трудно според мен. Оригиналните имат сини силиконови чорапчета, които се свалят лесно. Нахлузвате ги върху новите и ефекта е същия. Цената на тези двуватови лампи е един лев от магазин за авто аксесоари. По- къси са от оригиналните, но важното е, че светят. Старите се свалят като се обърне панела за управление на климатроника и с дълга ответка се развъртят. Имат си два контриращи зъба /каквито имат и новите, макар и да не са оригинални/. Новите се поставят по аналогичен начин.
Големите бели фасунки, които се виждат да лежат в канала са всъщност лампите на климатроника. Отвиват се с отвертка и на тяхно място се слагат новите.
Проверка за изправност - мината успешно! Честно казано новите лампи греят, но не мога да кажа дали много или малко в сравнение със старите, защото бяха изгорели. За всеки случай регулирам осветлението по таблото на половина за да не стане беля! Сглобяването е по обратен ред. Ориентировъчно време за самоук откривател - около 40 минути. След този менюъл - надявам се да успеете за около 15 при условие, че имате готови лампи за смяна. Шофирайте безопасно с добре осветено и охладено купе! Volvo for life!
Ето така изглежда гнездото на врътката след като тя е извадена.
Врътка - гнездо
Махагоновия панел се вади като се вкарат две тънки отвертки /в моя случай една отвертка и половин ножичка за маникюр - прави чудеса!/ в решетката за вътрешния термометър на климатроника. В решетките има 2 пластмасови пластини, които трябва да бъдат натиснати на горе. Махагоновия панел се вади горе долу лесно като се издърпа от гнездото си. Внимавайте да не го счупите!
Без панел. Черните пластмасови елементи за ограничителите за въртене на врътките. Вадят се лесно!
Поставете ограничителите в съответствие с местата им под панела за да няма после чудене защо не духа както искам или не където искам с желаната температура. Внимавайте да не се зацапват с прах и власинки защото имат лубрикант за по- лек ход на врътките.
Цялостна визия. Видиите, които се виждат върху таблото са от горната част на панела. Общо са четири по една във всеки ъгъл.
Панела за управление на климатроника се вади като се развият видиите - по една във всеки ъгъл - горните две се захващат за панела на духалките, а долните две за махагоновия панел над плеъра. Не дърпайте зверски - от зад има букса за управление на климатроника, самата букса е трудна за вадене защото щипката и се пада от долната и страна и не се вижда като се пипа там. Отне ми към 5 минути да я извадя - излиза трудно! Освен буксата отзад е и тръбата отвеждаша въздуха от вътрешния термометър до компютъра /предполагам, че е до компютъра де /
Не се мъчете да вадите тръбата за вътрешния термометър!!! Захваната е здраво на котнра и още повече от времето вероятно се е изпекла и е много вероятно да я скъсате или пукнете
Това са новите лампи за осветление на врътките на климатроника. Не са оригиналните за Волво, но те така или иначе се намират много трудно според мен. Оригиналните имат сини силиконови чорапчета, които се свалят лесно. Нахлузвате ги върху новите и ефекта е същия. Цената на тези двуватови лампи е един лев от магазин за авто аксесоари. По- къси са от оригиналните, но важното е, че светят. Старите се свалят като се обърне панела за управление на климатроника и с дълга ответка се развъртят. Имат си два контриращи зъба /каквито имат и новите, макар и да не са оригинални/. Новите се поставят по аналогичен начин.
Големите бели фасунки, които се виждат да лежат в канала са всъщност лампите на климатроника. Отвиват се с отвертка и на тяхно място се слагат новите.
Проверка за изправност - мината успешно! Честно казано новите лампи греят, но не мога да кажа дали много или малко в сравнение със старите, защото бяха изгорели. За всеки случай регулирам осветлението по таблото на половина за да не стане беля! Сглобяването е по обратен ред. Ориентировъчно време за самоук откривател - около 40 минути. След този менюъл - надявам се да успеете за около 15 при условие, че имате готови лампи за смяна. Шофирайте безопасно с добре осветено и охладено купе! Volvo for life!