The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Някой сблъсквал ли се е с проблем по механизмите на вратите.

#11
Проблема е решен,нокой не каза но аз шее светна колеги в затруднение като мойто .Значи целия механизъм е на едно място с централно,ключалка и заключалка естественно и проблема е следния че не стига силата на машинката да отключи поради окисляване на метала по маханизма.Инак ваденето на цялата хапаратура става като водача на стаклото се развие и се мръдне на страни после вадиш смазваш монтираш и сядаш да пиеш бирки.
Успех на всички
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.
Reply

#12
Малко късно се включвам, но все пак да споделя малко и от моя опит. При мен не се заключваха и двете врати от ляво. Реших, че проблема е в недостиг на ток рано сутрин и наистина акумулатора беше заминал. С новия акумулатор нещата заспаха до първите по-студени сутрини. Тогава и той не помагаше. отворих и четирите врати очевидно се забелязваше окислението. Страхът да не счупя или огъна нещо покрай манифактурата ме накара да пробвам само да го почистя обилно с ВД40. Последва почистване на клемите и малко медна контактна смазка. Близо половин час (толкова издържаха батерииките на дистанционното) си играх да ги отключвам и заключвам за да се убедя, че наистина съм направил нещо за повече време, а не времянка. Почти година и не са ми правили проблеми.
ПП: Ако колата е на възраст, може да се нуждаете и от нова изолацийка аз смених и на 4 врати защото при внимателното отстраняване се провалих.
Reply

#13
По темата с механизмите- имах и проблем с вдигането на предно дясно стъкло. Някак бавно се вдигаше, с усилие и скрибучене. Взех един тефлонов спрей и напръсках яко плъзгачите на стъклото, ама направо ги накиснах. Сега проблема го няма, но мина малко време първо.
Reply

#14
yasho Wrote:По темата с механизмите- имах и проблем с вдигането на предно дясно стъкло. Някак бавно се вдигаше, с усилие и скрибучене. Взех един тефлонов спрей и напръсках яко плъзгачите на стъклото, ама направо ги накиснах. Сега проблема го няма, но мина малко време първо.

Къде са тия плъзгачи колега?
Не смея да снемам корите на вратите.Предишният собственикщ го е направил, при това откровено вандалски.На двете ми предни врати, на корите има следи като от длето.Грубиянска работа, вандалска.

Аз пък си счупих бутончето за лявото задно стъкло, разположено на централната конзола.Някакви идеи къде да търся помощ?
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#15
Плъзгачите- това са каналите в които се плъзга стъклото в предния и задния край на вратата. Покрити са с нещо като плюш. Със спрея ги напръсках яко като и след известно време( явно докато се поразнесе и надолу) проблема изчезна. Сигурно със сваляне на кората ще стане по добре, но не посмях да я разбутвам. Има малко неудобство- малко замазва на стъклото отначало, но това отминава.
Reply

#16
yasho Wrote:Плъзгачите- това са каналите в които се плъзга стъклото в предния и задния край на вратата. Покрити са с нещо като плюш. Със спрея ги напръсках яко като и след известно време( явно докато се поразнесе и надолу) проблема изчезна. Сигурно със сваляне на кората ще стане по добре, но не посмях да я разбутвам. Има малко неудобство- малко замазва на стъклото отначало, но това отминава.


Ще си измиеш стъклата с препарат за миене на стъкла ,,Фрош"!Еректът е невероятен.Все едно нямаш прозорци. Smile
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#17
И аз имах проблем със заключването на предните две врати и то само зимата.Свалих корите напръсках машинките първо с обезмаслител за да свали първо старата смазка която беше станала страшно гъста и след това ги напръсках със грес на спрей.от тогава никакъв проблем
Reply

#18
ceco monov Wrote:И аз имах проблем със заключването на предните две врати и то само зимата.Свалих корите напръсках машинките първо с обезмаслител за да свали първо старата смазка която беше станала страшно гъста и след това ги напръсках със грес на спрей.от тогава никакъв проблем

Как свали корите? Панелите, имитиращи махагон снемат ли се?
Моята е С 40.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#19
Има четири видии на кората(две отзад ,една на дръжката отвътре под едно малко капаче е една зад дръвката за отваряне отвътре.Отвиваш ги и дърпаш защото има и щипки.Като свалиш кората ще видиш и как се сваля махагончето(захванато е на 4 места с четири зегерки от вътрешната страна на кората)
Reply

#20
извинявам се пет са.Има и една на самата кора малко под стъклото
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)