The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
съвет за volvo s40 2.0 T

#11
По принцип модела е много добър. Окачването е стегнато. Ако не е много зверски карана няма да имаш никакъв проблем. Без проблем можеш да я направиш 180 коня само с буст контролер. Може и 260 коня, но за това са необходими по-сериозни промени. Харчи 9 на 100 ако се кара нормално и малко повече ако я настъпваш. Мойта харчеше много, защото се беше прецакал регулатора на горивото. Взех в доста окаяно състояние и като гледам волана и тапицерият е на доста километри. До сега съм имал следните проблеми:
1. Прецакан регулатор на горивото.
2. Пукнатина в изпускателния колектор.
3. Разхлопан съединител, но още не съм отворил да видя какво става там.

Тези проблеми според мен са породени от много яко каране и немърливо отношение.
Колата излезе очудващо здрава. От 9 месеца я карам на над 220 коня и яко газ до дупка и след толкова много тормоз все още не е родила Big Grin Абе желязна е. За стабилността държи се много добре на пътя. Има перфектни спирачки. Единствено спорд един руски тест има леко тенденция към занасяне на задицата в завой, но аз в завоите си карам нормално и до сега не съм имал проблем. Доста е бързо се изстрелва и набира много добре осбено като дойде буста на турбото. Просто е удоволствие да се шофира Big Grin Ако има нещо друго питай :wink:

Ако искаш прегледай и тази тема <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=77">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=77</a><!-- m -->
Reply

#12
По принцип модела е много добър. Окачването е стегнато. Ако не е много зверски карана няма да имаш никакъв проблем. Без проблем можеш да я направиш 180 коня само с буст контролер. Може и 260 коня, но за това са необходими по-сериозни промени. Харчи 9 на 100 ако се кара нормално и малко повече ако я настъпваш. Мойта харчеше много, защото се беше прецакал регулатора на горивото. Взех в доста окаяно състояние и като гледам волана и тапицерият е на доста километри. До сега съм имал следните проблеми:
1. Прецакан регулатор на горивото.
2. Пукнатина в изпускателния колектор.
3. Разхлопан съединител, но още не съм отворил да видя какво става там.

Тези проблеми според мен са породени от много яко каране и немърливо отношение.
Колата излезе очудващо здрава. От 9 месеца я карам на над 220 коня и яко газ до дупка и след толкова много тормоз все още не е родила Big Grin Абе желязна е. За стабилността държи се много добре на пътя. Има перфектни спирачки. Единствено спорд един руски тест има леко тенденция към занасяне на задицата в завой, но аз в завоите си карам нормално и до сега не съм имал проблем. Доста е бързо се изстрелва и набира много добре осбено като дойде буста на турбото. Просто е удоволствие да се шофира Big Grin Ако има нещо друго питай :wink:

Ако искаш прегледай и тази тема <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=77">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=77</a><!-- m -->
Reply

#13
До сега съм имал следните проблеми:
1. Прецакан регулатор на горивото.

sorry че е малко off-topic, ама може ли да ми кажеш как се проявяваше този проблем, освен като по-голям разход - някви други признаци имаше ли?

А иначе за lucho имам S40 2.0, но не турбо - колата съм я тествал на 220 на магистрала Хемус по едно нанадолнище - държеше се отлично, при изпреварванията всичко ставаше мнооого smooooth. На завой е доста стабилна, като возия е съвсем добре, не е Мерцедес, но аз лично нямам никакви забележки. Дано е в добро състояние, че ако не е ремонтите не са много евтини. Успех!
Reply

#14
До сега съм имал следните проблеми:
1. Прецакан регулатор на горивото.

sorry че е малко off-topic, ама може ли да ми кажеш как се проявяваше този проблем, освен като по-голям разход - някви други признаци имаше ли?

А иначе за lucho имам S40 2.0, но не турбо - колата съм я тествал на 220 на магистрала Хемус по едно нанадолнище - държеше се отлично, при изпреварванията всичко ставаше мнооого smooooth. На завой е доста стабилна, като возия е съвсем добре, не е Мерцедес, но аз лично нямам никакви забележки. Дано е в добро състояние, че ако не е ремонтите не са много евтини. Успех!
Reply

#15
tishko Wrote:До сега съм имал следните проблеми:
1. Прецакан регулатор на горивото.

sorry че е малко off-topic, ама може ли да ми кажеш как се проявяваше този проблем, освен като по-голям разход - някви други признаци имаше ли?

А иначе за lucho имам S40 2.0, но не турбо - колата съм я тествал на 220 на магистрала Хемус по едно нанадолнище - държеше се отлично, при изпреварванията всичко ставаше мнооого smooooth. На завой е доста стабилна, като возия е съвсем добре, не е Мерцедес, но аз лично нямам никакви забележки. Дано е в добро състояние, че ако не е ремонтите не са много евтини. Успех!

При мен се проявяваше в това, че колата палеше винаги от втория път. Или с много въртене от първия опит.
Reply

#16
tishko Wrote:До сега съм имал следните проблеми:
1. Прецакан регулатор на горивото.

sorry че е малко off-topic, ама може ли да ми кажеш как се проявяваше този проблем, освен като по-голям разход - някви други признаци имаше ли?

А иначе за lucho имам S40 2.0, но не турбо - колата съм я тествал на 220 на магистрала Хемус по едно нанадолнище - държеше се отлично, при изпреварванията всичко ставаше мнооого smooooth. На завой е доста стабилна, като возия е съвсем добре, не е Мерцедес, но аз лично нямам никакви забележки. Дано е в добро състояние, че ако не е ремонтите не са много евтини. Успех!

При мен се проявяваше в това, че колата палеше винаги от втория път. Или с много въртене от първия опит.
Reply

#17
Може ли да ме светнете на моето 460 каде е тоя регулатор, че почти всеки път имам проблеми с паленето.
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Reply

#18
Може ли да ме светнете на моето 460 каде е тоя регулатор, че почти всеки път имам проблеми с паленето.
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)