The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Смяна на масло и филтри - Volvo S40

#1
Здравейте,

Предстои ми смяна на масло и филтри за Volvo S40 (2007) 1.6 PET 100 hp. Какво масло и филтри бихте ми препоръчали? За сега единствено съм решил да не слагам оригинален въздушен филтър, а такъв на K&N. На практика е несменяем, за този мотор повишава мощността с 3 к.с. и звука малко се подобрява. Основното му предимство е, че въпреки, че е 2 пъти по-скъп не се сменя, а само се почиства, което му "избива" парите за 40 000 км Smile
Офертата на Мото-Пфое за маслен филтър + масло (Volvo 5W30) 5 литра + труд е около 200 лв. Ако има качествена алтернатива на по-ниска цена БЕЗ загуба на качеството ще се радвам да я споделите Smile

ПП: Автомобилът е планиран за бокса в идната събота Smile
Volvo. for life
Reply

#2
Ами масло от този клас струва около 150лв за 4л, като опаковка от литър е 30-40лв, като сложиш филтъра и труда.....офертата на МП звучи доста добре Smile
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#3
LeecH Wrote:Ами масло от този клас струва около 150лв за 4л, като опаковка от литър е 30-40лв, като сложиш филтъра и труда.....офертата на МП звучи доста добре Smile

По принцип в момента Мото-Пфое имат оферта за смяна на масло за Ford Focus 2 1.6 PET, който е абсолютно същият мотор и съответно филтър към него + труда за 97.30 лв. Маслото пак е оригинално на Ford с вискозитет 5W30, като количество пак е 4+ литра, а филтъра е абсолютно еднакъв. Мисля си даже да се възползвам от това предложение Smile
Volvo. for life
Reply

#4
Mен ме резнаха 340 кинта с отстъпката на клуба за смяна на масло на двг+филтър + смяна сп течност (B6294S). Не знам за какви 100 лева си говорим ама ...
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_it...alNumber=1]

и офертата си е добра...
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#5
Е ти си с 3 литра повече масло от мен, а и имаш спирачна течност и промивка на мотора. Това са си 150 лв. повече. При мен смяната ще е около 190 - 200 лв. с масло и филтър на Volvo. Офертата на Ford Focus 1.6 PET е с цената, за която писах Smile
Volvo. for life
Reply

#6
Филтъра на K&N не е толкова добра идея колкото си мислиш. Вдига конски сили колкото и лепенка Remus на пернишки Голф. В БГ условията трябва да се почиства почти седмично. Препарата за почистване и смазване е 30 лв за 2 почиствания. Ако не го смажеш спира само едрите камъни. С оригиналният филтър можеш да караш 40 000 км без да го отваряш. С марлята на K&N си като от Формула 1 - 400 км и в бокса.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#7
joro74 Wrote:Филтъра на K&N не е толкова добра идея колкото си мислиш. Вдига конски сили колкото и лепенка Remus на пернишки Голф. В БГ условията трябва да се почиства почти седмично. Препарата за почистване и смазване е 30 лв за 2 почиствания. Ако не го смажеш спира само едрите камъни. С оригиналният филтър можеш да караш 40 000 км без да го отваряш. С марлята на K&N си като от Формула 1 - 400 км и в бокса.
Не е точно така Smile Коне че вдига....вдига....ама е субективно (зависи от конкретния ДВГ, но със сигурност не са чак толкова, колкото и лепенката Remus Big Grin ) Wink За почистването, аз го чистя на около 8000км (моят не е K&N... но принципа е същият). С един комплект за почистване, съм го чистил 3 пъти и има поне за още 1 (говорим за панелен филтър.... т.е. замества оригиналният в кутията). С оригиналният, ако си настоятелен може да караш и 100000...ама то и с този можеш Smile За пречистването.... поне за JR съм забелязал че чисти по-добре от оригиналният..... след филтъра в кутията няма и прашинка...докато, когато карах с оригинален по горният капак имаше фин слой прах.
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#8
joro74 Wrote:Филтъра на K&N не е толкова добра идея колкото си мислиш. Вдига конски сили колкото и лепенка Remus на пернишки Голф. В БГ условията трябва да се почиства почти седмично. Препарата за почистване и смазване е 30 лв за 2 почиствания. Ако не го смажеш спира само едрите камъни. С оригиналният филтър можеш да караш 40 000 км без да го отваряш. С марлята на K&N си като от Формула 1 - 400 км и в бокса.


E чак пък 400 км и в бокса- не е така Жоро.
Панелният спортен въздушен филтър обаче вдига разхода на гориво.......фАКТ
Колата не се затормозява обаче, както с хартиен обикновен филтър, защото при проникваването си във въздуховодите съпротивлението е с пъти по-малко.ТОВА Е РЕАЛНАТА ПОЛЗА ОТ ПАНЕЛЕН ВЪЗДУШЕН ФИЛТЪР.
Конски сили САМО ПАНЕЛЕН ВЪзДУШЕН ФИЛТЪР НЕ МОЖЕ ДА КАЧИ.
То не е и нужно, при условие, че караме коли със ,,сток" атмосферни бензинови мотори(Жоро74, Лийч,аз,а и Ангел Георгиев е с такъв двигател, макар че на неговото С 40 е ново поколение и чисто нов) и в диапазона на мощност от 100 до 140 конски сили в случая.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#9
В крайна сметка има ли някаква полза и/или вреда от този K&N въздушен филтър или не? Колегите по-горе правилно предположиха, че става въпрос за панелен филтър, който се слага в кутията на оригиналния, а не за тези с формата на конус, при които се маха пластмасовата кутия и се слага допълнителна траба Smile
Volvo. for life
Reply

#10
Всеки сам си рашава дали има смисъл или не Wink Все пак да обобщим.... какво говорят фактите Smile
1.Повишаване на мощността/разхода - зависи от маторя, но все пак се повишава 2,3,5 коня на колелата (това не съм го пробвал....нямам възможност да си качвам колата на диното всеки ден) Правени са сравнения... Чичо Гугъл знае Wink Дали се усеща... по-скоро не Smile Повишаване на разхода.... теоретично не би трябвало... даже обратното (това при равни други условия). На практика - не се забелязва.
2.Цена-качество - ми свързани са. Истинските филтри са скъпички, препаратите за тях също. Съгласно т.3 съм изчислил че при мен се изплаща за 4-5 измивания (това ако стане само с едно купуване на препарат Smile )
3.Поддръжка - аз го мия, когато обслужвам колата... т.е. на около 8000км или 1 година (което дойде първо). Препарат за почистване около 30лв - стига за 3-4 почиствания (на панелен филтър)
4.Надеждност - зависи от марката и от т.3. Доказаните марки са надеждни, ако се грижиш за тях. От личен опит... почиства по-добре от хартиен на който пише Волво.

Ако някой друг има наблюдения (от първо лице), моля да ги сподели.... защото 2-3 мнения не са меродавни Wink И все пак, това е просто един консуматив....а ние си пишем романи Big Grin Big Grin Big Grin
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)