The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
чистене на грешки

#1
Здравейте!
Колата е 460 B16F края на 1992г.

Грешките които отчете тестера при диагностика са: са 243,121,122

243 е грешка свързана с положението на потенциометъра на дросела.Оказа се че параметрите му не са в норма и го замених.Разликата е осезаема, но след повторно запитване показва същата грешка както и 121,122 които са за проблем с МАП сензора и датчика за входящия въздух. Датчиците са в норма,дори и подменяни за проба.Връзките към компа са проверени!Въпросът е как да изтрия грешките от паметта на контролера.С откачване от акумулатора нестава!
Reply

#2
При мен грешките се махат като постои без акумулатор 10-15 минути.
460 B18EP+
Reply

#3
Това е линк с подробно обиаснение когато имаш куплунг за самодиагностика,може да си направиш превода с Google преводач.Само за това се сещам желая ти успех колега <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.am.torun.pl/~ja/volvo/diagnostic-system.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.am.torun.pl/~ja/volvo/diagno ... stem.shtml</a><!-- m -->


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#4
Сега видях,че темата я има и тука. <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=1650" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?t=1650</a><!-- l -->
Reply

#5
Пробвах и двата варянта.С махане на акумулатора и със задържане на бутона за 5сек,ама като го пусна диода спира да свети и почва да чете грешките наново.Задържах го и за повече време,пак неиска.

За да несъм голословен,ето това правя:

цитат:
Стирание информации о неисправностях из запоминающего устройства

Стирание возможно только после хотя бы однократного считывания кодов и после устранения обнаруженных неисправностей.

Для стирания неисправностей из памяти выполните следующие операции:
включите зажигание;
снова запросите информацию из запоминающего устройства;
нажмите на кнопку и удерживайте ее в нажатом состоянии не менее 5 с. Светодиод должен загореться спустя 3 с

после отпускания кнопки;
нажмите еще раз на кнопку и также оставьте ее в нажатом состоянии 5 с;
отпустите кнопку, светодиод должен погаснуть, сигнализируя о разгрузке памяти. o Убедитесь в разгрузке памяти, сделав соответствующий запрос.



Вече почвам да си мисля че тази грешка 243 може да е от скапан МАП сензор,ама го сменях със други два стари и пак същата работа.
Все пак в една верига са навързани и двата. :roll:

А проблемът с потенциометъра на дросела TPS беше че стойностите му небяха в норма.
на изводи 1-3 при напълно затворен дросел,вместо 1килоОм, показваше 1.4 килоОма.
Reply

#6
При мен става по следният начин -давам на контакт натискам бутончето веднъж и изчаквам да прочете грешката ,натиска се толкова пъти колкото грешки има докато ти повтори първата .Това означава ,че са прочетени всички.За чистене задържам бутона повече от 5 секунди ,след което диода светва постоянно.Докато свети диода наискам бутона отново за 7-8 секунди.При следвашо натискане изписва 1 1 1.Ако продилжи да дава грешка значи ,че не може да я изчисти докато не се оправипроблема за които е грешката.До сега винаги е работело при мен.Успех. Грешка 243 по линка по горе излиза на SRS -нещо за обтягане на десен колан според преводача на гугал.
Reply

#7
Смених МАП-сензора и сичко си доде на мЕсто. :wink:
За сетен път си правя извода, че стара кола и млада жена, имат нужда от РЪЧКАНЕ!
Сега кочинката перфектно работи на бендЗин! :ctf:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)