01-15-2011, 06:59 PM
здравейте,въпросът ми е следния.ковани ли са буталата на 1.7т или са обикновенни.
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Ковани бутала ???
|
01-15-2011, 06:59 PM
здравейте,въпросът ми е следния.ковани ли са буталата на 1.7т или са обикновенни.
01-17-2011, 08:57 AM
RENAULT 1.7 Wrote:здравейте,въпросът ми е следния.ковани ли са буталата на 1.7т или са обикновенни.Не колега. Не са ковани. Но в ebay.co.uk може и да си намериш. Но струва ли си инвестицията? Визирам стар двигател, доста ограничен от към туниниг, или по точно трябва мноооого неща да смениш, а накрая се оказва че скоростите издъхват, па те и така са си скапани. Аз съм с В18Е чистият двигател на рено. Само две години са го слагали. Без ламда, без дебитомер, само температура на в-ха и водата, датчик на хол, налягане на маслото, положение на дросела. и това е! стандартния мар и СО потенциометър. 109 коня напълно достатъчни и много по пъргав от В18ЕР, Б18F, Б18FP. Вярно турбото е 120 и с нова турбуна да го направиш 140 ама до там. Идват други проблеми. Така че за мен всякакъв ъпгрейд по двигателя е неоснователен за този модел. Подготвям един проект за 440 и се надявам скоро да има развитие, но той ще включва само подобрение на ходовата част защото на мен проблема ми е стабилността.
01-17-2011, 12:06 PM
Б18ФТ можеш да го докараш до 200 коня на тези бутала. Трябва ти Т25 турбина , порт и полиш на глава и смукатели , читав кулер с пътища , генерация и не на последно място хубава настройка. Скоростите са проблем, но ако не се правят много стартове и то със слик няма да има проблем Колкото до Б18Е мога да кажа на колегата, че разликата от цели 3 коня с моят мотор идва единствено от различното сгъстяване: Б18ЕП - 10:1 , Б18Е - 10,5:1 8)
460 B18EP+
01-17-2011, 12:59 PM
divia Wrote:Б18ФТ можеш да го докараш до 200 коня на тези бутала. Трябва ти Т25 турбина , порт и полиш на глава и смукатели , читав кулер с пътища , генерация и не на последно място хубава настройка. Скоростите са проблем, но ако не се правят много стартове и то със слик няма да има проблем Колкото до Б18Е мога да кажа на колегата, че разликата от цели 3 коня с моят мотор идва единствено от различното сгъстяване: Б18ЕП - 10:1 , Б18Е - 10,5:1 8)Моля те недей да считаш поста ми за заяждане, но ти къде си видял или прочел по форумите 200 коня 4-ка? Стана ми интересно. Забравил си да добавиш споРен филтър и изолирани колектори. Чакай защо ти трябва нови изпускателни колектори? При нас те са с еднаква дължина (сравнително) и са метални, и с чисти заварки. Аааа да не си имал впредвид ново задно гърне под генерация? Аз в момента карам без крайната пишка на гърнето и дупката е около Ф80 изпадна ми и мрежата и ватата от вътре ама не върви повече. За мен и това е спорно. Остана и нови инжектори да добавим от там и комп че нашият не може да се пипа (поне моят е сименс за джетроника признавам си незнам) и какво стана? То нищо не остана. И е под сериозен въпрос скоростите и буталата дали ще издържат....
01-17-2011, 04:05 PM
мерси за инфото,макар че вашите двигатели по абривиатура нищо не ми говорят.мен ме интересуваше само това за буталата.карам рено 5 1.7 пълна инж. 95 кончета,и мисля да инплантирам един такъв мотор на рендака да се постресне от към вървеж.незнам какви са вашите скоростни кутий но съм карал R5 1.7T с надуто фабрично турбо на 1.3 и със скоростна кутия от R5 с мотор 1.1 което и 45 коня.кутията издържа но проблем е съединителя.така ,че тоя мотор си е идеален за тунинг а и аз съм 750кг разликата е огромна в сравнение с едно VOLVO 440-460.
01-17-2011, 06:50 PM
yogi479 Wrote:divia Wrote:Б18ФТ можеш да го докараш до 200 коня на тези бутала. Трябва ти Т25 турбина , порт и полиш на глава и смукатели , читав кулер с пътища , генерация и не на последно място хубава настройка. Скоростите са проблем, но ако не се правят много стартове и то със слик няма да има проблем Колкото до Б18Е мога да кажа на колегата, че разликата от цели 3 коня с моят мотор идва единствено от различното сгъстяване: Б18ЕП - 10:1 , Б18Е - 10,5:1 8)Моля те недей да считаш поста ми за заяждане, но ти къде си видял или прочел по форумите 200 коня 4-ка? За да сложиш Т25 турбо ще ти трябват нови колектори. Тези стандартние са малки(с малко сечение). Изолирането се прави за да бъде изравнена скоростта на изходящите газове и съответното по-бързо развъртане на турбината, както и да се намали температурата в коша. Спортен филтър е задължителен и то по възможност гъба, защото просто няма да стига въздуха от стандартната кутия. Изолирането му от топъл въздух е безмислено, имаш кулер за тази цел(не е като при атмосферките). Под генерация имам в предвид цялата ауспухова с-ма след турбото - даунпайп и тръбите назад. Като за този сетъп е нужна според мен 76мм генерация само с крайно гърне, проходно. Новите инжектори са задължителни , защото точно от обедняване можеш да счупиш мотора. Компа на турбото си се пипа без грижа , ноо дава фира над 0.9 бара. Така , че заместването му се подразбира , ако се гонят по-сериозни резултати. До другия колега: преди няколко месеца сложихме в Рено 5 мотор от Клио Уилиамс (2.0 16 150 коня). Мога да ти кажа , че дори и със сток мотор колата не влиза в пътя, много е лека. Сега се слагат валове и дросели. Целта е над 200 коня атмосферни и 9000 оборота. Ако искаш 1.7 турбо от Волво виж в YouTube има доста клипове. Но според мен 200 коня с турбо на това купе са абсолютно безмислени. Слагай 1,7 турбо с чип и си свиркай 8)
460 B18EP+
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |